Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Apua kipeisiin menkkoihin

endie: mulle lääkäri on ehdottanut noita pillereitä, mutta kun ne ei vaan sovi minulle. Koitettu on laastarit ja pillerit
  2. KumiAnkeli

HS: Ulkomaalaisperäisissä kebabeissa ulosteperäisiä bakteereita

Nih B) Onneks mä en edes syö kebabia :x
  3. KumiAnkeli

72% ei aio ottaa

Eipä ota meidänkään perhe
  4. KumiAnkeli

Apua kipeisiin menkkoihin

Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
  5. KumiAnkeli

jokos teillä on kynttilöitä?

On kynttilät parhaillaankin palamassa
  6. KumiAnkeli

pistetäänkö yliluonnollisia kokemuksia näin pimeän syyssunnuntain kunniaksi :D

Mä olin matkustanut äitini luo italiaan ja illalla sitten söimme terassilla ja sisälle oli ovi auki. Siinä me söimme ja mä katsoin sinne sisälle, niin näin tyttäreni kävelemässä olohuoneesta keittiöön päin. Se oli jotenkin niin rauhallinen hetki ja katsoin vain, että J....... kävelee siellä...
  7. KumiAnkeli

G: BB häätöäänestys kuka putoaa

Sampo tai Marko sais mun puolesta tippua, mutta varmaan minna tipahtaa
  8. KumiAnkeli

Piiiiiiiiiiiitkästä aikaa

täällä :wave: Ei varmaan kukaan muista, mutta siltikin palauduin :whistle:
  9. KumiAnkeli

Ei juma.. ostaisitteko??

Auts :headwall: No en kyllä ikinä
  10. KumiAnkeli

Ihailkaapa kakkuja ;)

IHANIA =) Saas nähdä mitä mun kakusta tulee :kieh: Huomenna olis poitsun 3v synttärit ja kakku pitäis vääntää.
  11. KumiAnkeli

Mitä teidän lapset harrastaa ja miksi?

Meillä tyttö 8v harrastaa cheerleaderiä. itse on halunnut aloittaa ja tykkää tosi kovaa, niin ja sitten käy vielä askartelu ja välipalakerhoisssakin. Poika 6v haluaisi aloittaa karaten ja saakin sen alkaa, kunhan vaan saan selville missä ja minkä ikäisille täälä on tuota järjestetty. Sitten on...
  12. KumiAnkeli

Apuva. Avonista

mut rekkas joku täältä. En muista ketä se oli. On siitä varmaan 2v
  13. KumiAnkeli

Lastenne kuvista pino

kuopus löytyy profiilista. kesäinen kuva :heart:
  14. KumiAnkeli

Apuva. Avonista

Mä olen joskus vuonna kivi ja kypärä ollut avonin konsultti ja en ole pitkään aikaan tilannut mitään ja nyt on hukassa asiakasnumero ja salasana. Saako ne jostain?
  15. KumiAnkeli

Mitä maksaisit?

Oi, mä kattelin tuota silloin kaupoissa, mutta jäi ostamatta, kun oli jo uusi. Nyt pitäis kevääksi sitten joku löytää.
  16. KumiAnkeli

G: Minkä ikäisenä teidän lapset alko nukkuu yön heräämättä?

Meillä potsu oli 2v8kk kun nukkui ensimmäiset yöt ollenkaan heräämättä. Ajattelin jo, että ei se varmaan ikinä nuku koko yötä, mutta nyt on äitillä juhlat, kun saa aamuun asti nukkua heräämättä :D
  17. KumiAnkeli

mikä on paras sipsi laatu ja maku

JuustoPallot :p
  18. KumiAnkeli

Heräätkö öisin vessaan?

Joo mä olen kuopuksen syntymän jälkeen saanut ravata vessassa pitkin yötä. varmaan ihan vaan tottumuksesta, kun kohtu painoi silloin virtsarakkoon ja sai rampata pitkin yötä vessassa. Mutta nyt olen varmaan 5kk ollut ramppaamatta.
  19. KumiAnkeli

Mä oon maailman typerin ihminen.

:hug: Voimia sinne
  20. KumiAnkeli

Pistetääs kysely

Kyllä mä synnyttäisin, jos siihen olisi mahdollisuus.

Yhteistyössä