jokos teillä on kynttilöitä?

Jep
Kesällä en poltellut kun oli niin valoisaa, mutta on nuo tuossa jo kk palaneet iltaisin. Mulla on ihania lyhtyjä ja tuikkulaseja ja sisällä käytän monesti jotain miedon tuoksuista tuoksukynttilää. Ja kun vielä takassa palaa tuli niin avot :D
Kanervat ja syksyasetelmat laitoin just tällä viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Kesällä en poltellut kun oli niin valoisaa, mutta on nuo tuossa jo kk palaneet iltaisin. Mulla on ihania lyhtyjä ja tuikkulaseja ja sisällä käytän monesti jotain miedon tuoksuista tuoksukynttilää. Ja kun vielä takassa palaa tuli niin avot :D
millaiset syksyasetelmat sulla on? oon miettinyt tonne parvekkeelle jotain kivaa syksyistä =)

v
Minä ostin kuistille tänä vuonna uudet lyhdyt, kaksi isoa ja 5pientä. Nyt niissä on polteltu kynttilöitä jo muutamia iltoja, ihania. Sitten sisällä on kans jo pari kertaa poltettu, mutta ei vielä niin innokkaasti kuin ulkona.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
millaiset syksyasetelmat sulla on? oon miettinyt tonne parvekkeelle jotain kivaa syksyistä =)
En ole tuo jep, mutta minulla on kanervia, syklaamia ja koristekaalia erilaisissa astioissa kuistilla. Sitten osassa vähän risuja ja muita syksyisiä koristeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
On ympäri vuoden, partylite :heart: ;)
Aivan :heart:

Se onkin kyllä jännä, miten ennen ajatteli kynttilöiden polttamisen kuuluvan nimenomaan syksyyn ja jouluun, mutta miksei sitä kesäiltoinakin voi laittaa kynttilää palamaan, varsinkin sellaisen, josta lähtee ihana mehukas tuoksu :p :p

kaúnista
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
meillä on nyt parvekkeella lyhdyissä tuikkuja poltettu muutaman iltana ja on noi parvekevalotkin olleet päällä. ihanaa kun tulee syksy =)
Tuikkuja olen polttanut partsilla useamman ajan, samoin on talvivalot havujen päällä olleet.

Yhteistyössä