Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
Mitä lääkettä ja minkä verran? Itse jouduin syömään buranaa sen 600mg kerrallaan, ei 400 sanonu mitään. Saati panadol.Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
Asperiinia 500mgAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mitä lääkettä ja minkä verran? Itse jouduin syömään buranaa sen 600mg kerrallaan, ei 400 sanonu mitään. Saati panadol.Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
ei siis minipilleritkään sovi ? :/Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:endie: mulle lääkäri on ehdottanut noita pillereitä, mutta kun ne ei vaan sovi minulle. Koitettu on laastarit ja pillerit