Apua kipeisiin menkkoihin

minä vain kääriydyn sohvan nurkkaan, rentoutan vatsalihakset laittamalla jalat hieman koukkuun, kääriydyn lämpimään, napsin vahvaa särkylääkettä, ei PARASETAMOLIA --> ei auta, juon lämmintä, katson kivaa leffaa...vatsan hierominen auttaa mulla

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
Mitä lääkettä ja minkä verran? Itse jouduin syömään buranaa sen 600mg kerrallaan, ei 400 sanonu mitään. Saati panadol.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Särkylääkettä otettu ja tulikuumaa suihkua näytetty, mutta aina vain niin pirun kipeä |O :'( Onko jollakin jotain vinkkiä antaa, mikä näitä kipuja helpottaa.
Mitä lääkettä ja minkä verran? Itse jouduin syömään buranaa sen 600mg kerrallaan, ei 400 sanonu mitään. Saati panadol.
Asperiinia 500mg
, se auttaa parhaiten, mutta ei nyt.

endie: mulle lääkäri on ehdottanut noita pillereitä, mutta kun ne ei vaan sovi minulle. Koitettu on laastarit ja pillerit
ei siis minipilleritkään sovi ? :/
tiedän et noi kk-kivut on tosi veemäisiä. mä kärsin sellasista ennen muksuja, mutta sitten ne "vaan loppui". kai mun hormonit meni hyväs mieles sekasin :) nyt syön minipillereitä eikä ole menkkoja laisinkaan.

Minipillereitä en ole koittanut. Ihan niitä "tavallisia" vain. Täytyy varmaan tilata aikaa ja pyytää noita minejä, jospa niistä saisi apuja.
Mulla jäi kivut kans ensimmäisen synnytyksen jälkeen, mutta kun sain kolmannen lapsen, niin kivut palasivat ja on joka kuu yhtä hirveitä.
Täytyy koittaa tuota pyyhettä. Onneks työt kutsuvat vasta klo.14, jos siihen mennessä sais helpotusta.

Yhteistyössä