NaarasTiikeri
itse en ole valitettavasti kokenut mitään merkittävää... lapsena tosin näin ihmisiä, jotka esim. kävelivät ohi ja yhtäkkiä olivat hävinneet mutta tuolle voi olla täysin luonteva selitys...
no täällä !Alkuperäinen kirjoittaja öö:missäpäin suomea on muka pimeää tähän aikaan??
se taisi olla vain uneton naapurin pappa, jolla aamutakin vyö laahasi perässäAlkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mä näin paholaisen, aamukuudelta käveli tuolla korvessa keppinsä kanssa..ja häntä laahasi perässä. Tuli kiire kotio..
Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisiAlkuperäinen kirjoittaja mä:näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
kyllä olen miettinyt miksi poika ilmestyi meille ja onko asunut siinä asunnossa, molemmilla kerroilla heräsin yöllä siihen kun tunsin että joku tuijottaa mua, katsoin poikaa niin kauan simiin kun uskalsin.Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisiAlkuperäinen kirjoittaja mä:näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
Minkä ikäinen tää poika oli? Voisko se olla teidän poika vanhempana? Tai teidän toinen lapsi? Enne siis? Kävi sua tervehtimässä jo ennen syntymää?Alkuperäinen kirjoittaja mä:kyllä olen miettinyt miksi poika ilmestyi meille ja onko asunut siinä asunnossa, molemmilla kerroilla heräsin yöllä siihen kun tunsin että joku tuijottaa mua, katsoin poikaa niin kauan simiin kun uskalsin.Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisiAlkuperäinen kirjoittaja mä:näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
sen jälkeen laitoin silmät kiinni, enkä avannu silmiä sinä yönä enää.
poika muistuttaa meidän poikaa todella paljon. pojan iho oli ruskea maitokahvin värinen niinkuin meidän pojalla on. poika on vasta vuoden vanha.
meillä ei ollut silloin miehen kanssa lapsia kun näyn näin!