pistetäänkö yliluonnollisia kokemuksia näin pimeän syyssunnuntain kunniaksi :D

  • Viestiketjun aloittaja NaarasTiikeri
  • Ensimmäinen viesti
älä pelkää
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Kyllä tulis mulla pissa alle jos samoin kävisi :eek:
Ootko ikinä ajatellu, et se poika olis vaikka joskus asunu siinä teidän kodissa ???
kyllä olen miettinyt miksi poika ilmestyi meille ja onko asunut siinä asunnossa, molemmilla kerroilla heräsin yöllä siihen kun tunsin että joku tuijottaa mua, katsoin poikaa niin kauan simiin kun uskalsin.
sen jälkeen laitoin silmät kiinni, enkä avannu silmiä sinä yönä enää.
poika muistuttaa meidän poikaa todella paljon. pojan iho oli ruskea maitokahvin värinen niinkuin meidän pojalla on. poika on vasta vuoden vanha.
meillä ei ollut silloin miehen kanssa lapsia kun näyn näin!
Sehän taisi olla teidän poika. Sielu etsi sopivia vanhempia itselleen ja löysi teidät...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
näin noin 7vuotta sitten kaksi kertaa ruskea silmäisen pojan seisovan sängyn vieressä (miehen puolella) ekalla kerralla pojalla oli pelkät kalsarit jalassa.
seuraavalla kerralla pojalla oli sininen pyyhe ympärillä. (meillä oli sellainen pyyhe)
Mä näin myös kerran lapsen, mustatukkainen ja pikimustat silmät, kolmonen oli tuolloin vauvaikäinen. Se lapsi nousi sänkyni vieressä olevalle hoitotasolle niin että jalat roikkuivat ilmassa, tuijotti suoraan silmiini koko ajan. Sitten alkoi vajota alaspäin, kuin olisi laskeutunut lattialle, nousin vielä istumaan katsoakseni ja olikin hävinnyt.
Toisen kerran heräsin yöllä kun kuulin hihkumista, sit yhtäkkiä kaksi tytön päätä kurkki makkarin ovesta, oli jotain 2v ja 5v pituudesta päätellen. Tytöt hymyilivät ja olivat leikkisän oloisia. Napsautin valot päälle niin olivat hävinneet.
 
Äitipuoleni myös kokenut yliluonnollista..
Hänen isänsä oli kuolemansairas ja osastolla kuukausia, äitipuoleni puhelin oli alkanut soida, oli siis 20v sitten kun oli lankapuhelimet. Hän vastasi puhelimeen, otti siis luurin käteensä ja silti vaan puhelin soi. Jonkin ajan kuluttua puhelin pirisi taas, soittivat sairaalasta että isä on kuollut, juuri samaan aikaan kun äitipuolen puhelin pirisi käsittämättömästi.
 
Jaksaisko lisää kirjoittaa..
Aikoinaan asuttiin mutsin kanssa rähjäistä kerrostalokaksiota, siellä oli oikeasti jotain hämärää tapahtunut, koska mun makkarin oveenkin oli viilletty alaspäin oleva risti.. Kerran oltiin olohuoneessa, lasiovi kiinni ja katsottiin telkkaria lattialla istuen. Yhtäkkiä oven takana olevaan eteiseen räpsähti valot päälle ja tumma mikälie meni lasioven edestä, sitten valot sammuivat. Ja taatusti ei kämpässä ollut ketään muita. Siellä kämpässä oli pahasti jotain pielessä, hirveä ahdistus tuli päivittäin ja outoja juttuja tapahtui jatkuvasti, tämä tapaus vaan oli kaikkein selkein kaikista.
 
Kerran näin unta teini-ikäisenä että naapuritalon vanharouva huitoi ikkunassaan, vesi alkoi nousta ikkunassa ja vanharouva hukkui sinne. Seuraavana päivänä kuulin että samana yönä vanharouva kuollut, kaatunut ammeessa, lyönyt päänsä ja hukkunut. Tätä ei ollut uskoa kaverinikaan, jolle ehdin kertoa ton unen ennenkuin kuultiin suru-uutinen.
 
yksi muisto
Kerran kun olin n. 12vuotiaana kaverin luona ekaa kertaa yötä, niin heräsin yöllä siihen, että huoneessa oli joku tummahiuksinen nainen. Seisoi vain ovensuussa, hymyili ja tuijotti. Ei ollut kaverin äiti eikä sisko. Hyppäsin ylös sängystä ja juoksin huoneen toiselle puolelle kaverin luokse herättämään sitä, niin sitten se nainen lähti, ihan ovesta kylläkin. En tiedä minne katosi, ketä oli ja mistä tuli. Kaverin mukaan ketään tummaa naista heillä ei asu ja kaverin vanhemmat kuittasivat asian painajaisunena. Kammottavaa oli.
 
Monta kertaa oon nykyäänkin kuullut miten lastenhuoneessa joku hyräilee, ekan kerran kuullessani jo huomasin että on mummini lauluääni. Mitään ei huoneessa näy, kuuluu oven läpi vain hyräily ja laulu joka loppuu kun menen ovesta sisään. Kerran esikoinen yllätti mut sanomalla että mummi oli heidän huoneessaan ja silitti hänen poskeaan ja lauloi. Mummi kuoli 2kk ennen esikoisen syntymää. Mutta hän on "harmiton" haamu, ei yhtään uhkaava eikä pelottava =)
 
Yliluonnollista tai ei, sitä en tiedä, mutta kun heitin silmälasini roskiin ja aloin harjoitella (fyysiset näköharjoitukset ja positiiviset ajatteluharjoitukset), näköni parani lukemasta -2,5 lukemaan -1,5, jatkan harjoituksia ja uskon parhaimpaan lopputulokseen. Kun lopetin mielialalääkekuurin ja hankin elämän kuvittelemalla kaikkea hyvää omaan elämääni, loppui masennus. Kukaan ei usko... kai se on yliluonnollista, omasta mielestäni taas täysin luonnollista ja ihmisen itsensä hallittavissa. :) B)
 
mulla ei tuu mieleen mitään selkäpiitä karmivaa, paitsi yks uni kolarista joka samaan aikaan tapahtui oikeasti. Mutta aika usein yöllä kun nukun, herään jossain vaiheessa (ilman varsinaisia häiriöitä), ja mulle tulee tosi vahva tunne että joku tietty henkilö on meidän kans siinä huoneessa. Miehen täti, setä, oma kummisetä, tai joku oudompikin... kuolleita ovat siis. Olen myös silloin tuntevinani tavallista voimakkaampia kylmiä "ilmavirtoja" huoneessa. Nuo tilanteet ei pelota, eikä ahdista, mutta kuitenkin on sellaisia että olen ihan varma asiasta.
 

Yhteistyössä