Hakutulokset

  1. S

    Minkä ikäisenä oppi käyttämään hiirtä (tietokoneen)?

    en muista tarkkaan mutta kyllä se 3v jo reippaasti osasi hiiren käytön ja tunnisti kirjanmerkeistä lastenpeli kansion :D
  2. S

    Laskin tulevan liiton päivärahani

    mun tietääkseni saa... jos on lapsipuoli niin sit piti joku ote laittaa lisäksi... se pitää siinä samalla hakea se lapsikorotus ku laittaa hakemuksen sisään.. näin luki ainakin mun liiton sivuilla
  3. S

    1vk Hesaria ilmaiseksi

    mulla piti isällekkin tilata oma viikko.. isä toipuu siitä aivoverenvuodosta ja se ei saa yksin liikkua missään. tänään poistetaan tikit niin se halus lukemista.. tilaa päräytin sit tuon..toivottavasti on tyytyväinen :D
  4. S

    1vk Hesaria ilmaiseksi

    eikö ??? :kieh: muistithan hyväksyä tilauksen..eli painoit tilauksen jälkeen vielä kerran sitä jatka että se hyväksyi sen tilauksen ???
  5. S

    Miten pitäsi pukeutua...

    päivittäistavarakaupasta kyse
  6. S

    Laskin tulevan liiton päivärahani

    netto oli tuo.. mulla tulee bruttona siis vähän yli 1600e/kk plus 2 lapsen lapsikorotus.. jos siis muka laskin oikein... niin ja laskin 21pv mukaan...eihän se aina pidä paikkaansa mut suurinpiirtein
  7. S

    1vk Hesaria ilmaiseksi

    www.hs.fi/kokeile meille ku on tulossa se koiran pentu niin onpahan ainakin hyvää pissipaperia sit ku on luettu :D
  8. S

    Laskin tulevan liiton päivärahani

    eli mä laskin oikein.. kiitos :saint:
  9. S

    Laskin tulevan liiton päivärahani

    lapsista saa korotuksen päivärahaan.. kuten myös kelankin kautta... se nostaa muutamalla eurolla päivärahan määrää päivää kohden ku on lapsia..
  10. S

    Miten pitäsi pukeutua...

    mä olen tän talven ollutkin sisustusliikkeen vastaava..äitiysloman sijaisuus.. jos tosiaankin laittas farkut...ja kauluspaidan.. ihan fiksu yhdistelmä on sekin...
  11. S

    Laskin tulevan liiton päivärahani

    ja voiko se olla mahdollista että se tulee lapsikorotuksineen todellakin olemaan tuon 900e mikä jää käteen... eli eikö se lasketa niin että viimeisen 10kk ajalta kaikkien bruttotulojen mukaan...
  12. S

    Juoko joku nyt?

    teetän on kipossa
  13. S

    Miten pitäsi pukeutua...

    pääsin haastatteluun myymäläpäällikön paikkaa varten. laitanko farkut ja paidan vai pitääkö vääntäytyä suoriin housuihin, kaulupaitaan ja liiviin ???
  14. S

    Mä tahtoisin homokaverin

    on jo..parikin
  15. S

    G: verenvuoto synnytyksessä

    en mä tiedä paljonko menetin verta... normaalia kai se määrä oli ku ei kerrottu :D
  16. S

    Myöntäkää pois, ootteko te tällaisia kuskeja? ;)

    toi parkkeeraus oli hyvä :laugh: vähän ku mellu ekaa kertaa farmarin ratissa ja yrittää parkkeerata... huom...mä osaan jo parkkeerata farkullakin ilman ylimääräistä sompaamista :D
  17. S

    V***n Hobby Hall!! Olisiko aihetta kuluttaja-asiamieheen tai johonkin.

    meillä on kans pelannut asiat hyvin hobbarin kanssa
  18. S

    Löytyhän se syy miksi lapseni on niin älykäs :D

    meillä lapset on sitten vissiin tyhmiä :kieh:
  19. S

    Tästä on jätetty tarjous ja vastausta odotellen...

    mulla kans ärsyttää ne valkoiset keittiön ovet ja lattia. Mut onneksi ne voidaan uusia kuhan rahaa on.. kyllä se menee tuollaisena aluksi :D
  20. S

    Tästä on jätetty tarjous ja vastausta odotellen...

    se siitä on hyvä ku se on rempattu täysin

Yhteistyössä