Myöntäkää pois, ootteko te tällaisia kuskeja? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
VOU!

ton jälkeen se et mä peruutin pimeällä ojaan meidän kapella pihatiellä ei oo mitään!
Kyl se nyt jotain on. :D Mutta tuntuu varmaan pieneltä kämmiltä nyt. :whistle:

Onneksi mulla ei ole ajokorttia. Osaan kuvitella, että ajaisin liian hitaasti ja silloinkin onnistuisin mokailemaan.
 
haha
:D Oon varmaan just tommonen ku toi parkkeeraaja :D No en ny ihan mut melkeen, ku meil ei oo autoa ja ajan aika harvoin. Muuten ihan ok kuski oon mielestäni mut parkkeeraus ei ole kivaa...
 
Teutonia
Mä vekslasin kerran itseäni Turun kauppahallin parkkiksella niin pieneen (tai pieneen ja pieneen) :D ruutuun, että lopulta viereen parkkeerannut mersumies katsoi jostain kaukaa ikkunasta parhaimmaksi tulla pelstamaan oma kaaransa... No, sitten mahduinkin jo oikein hyvin, eihän siihne mennytkään kuin n. 20 minuuttia. :)

Toisen kerran sain itseni tungettua niin ahtaasti toisen auton viereen, etten enää mahtunut kuljettajanpuoleisesta ovesta ulos, vaan kömmin mennen tullen pelkääjän paikan kautta pois.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Teutonia:
Mä vekslasin kerran itseäni Turun kauppahallin parkkiksella niin pieneen (tai pieneen ja pieneen) :D ruutuun, että lopulta viereen parkkeerannut mersumies katsoi jostain kaukaa ikkunasta parhaimmaksi tulla pelstamaan oma kaaransa... No, sitten mahduinkin jo oikein hyvin, eihän siihne mennytkään kuin n. 20 minuuttia. :)

Toisen kerran sain itseni tungettua niin ahtaasti toisen auton viereen, etten enää mahtunut kuljettajanpuoleisesta ovesta ulos, vaan kömmin mennen tullen pelkääjän paikan kautta pois.
Varo vaan. Tällä palstalla yks hullu eukko runttaa liian lähelle parkkeerattujen autojen kylkiä.
 
Teutonia
Niin ja kävi mulle kerran niinkin, kun meillä oli uusi auto ja bensaluukku "väärällä" puolella, että kun huomasin ettei letku riitäkään, menin ihan paniikkiin kun onko siinä joku minuutti vai mitä aikaa tankata, ja jonossa oli paljon ihmisiä, ja hyppäsin autoon ja ajoin tieheni, kun en kehdannut ruveta vekslaamaan siinä lyhyessä ajassa niinden kaikkien edessä. :D Menin sitten seuraavalle asemalle... Varmaan porukka hieman katsoi, että ihme eukko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Musta on lähinnä pelottavaa, että tollasia ihan oikeasti on olemassa!
En käsitä millä v*tulla nuo ihmiset on ajokorttinsa saaneet.
osa varmaan oli jenkeistä missä ei mitään tarttekaan osata....
No oli varmasti joo. Mutta kyllä täällä ihan kotimaassakin näkee joka päivä niin erikoisia suorituksia että oksat pois.
 

Yhteistyössä