Hakutulokset

  1. S

    Millainen on parantumis aikataulu aivoverenvuodon jälkeen..

    soitin osastolle. isä on yöllä operoitu ja olosuhteisiin nähden voi hyvin. on virkeä ja muisti pelasi...raajatkin liikkuivat... lääkäri on minuun vielä yhteydessä kierron jälkeen
  2. S

    Millainen on parantumis aikataulu aivoverenvuodon jälkeen..

    ok... pitääpä muistaa kysästä löydöksestä lääkäriltä ku soitan
  3. S

    G: Montako kuvaa sulla on Facebookissa?

    parisen kymmentä.. itsestäni ja perheestäni on kuvia, lemmikeistä ja sit mun rakkaasta harrastuksesta valokuvaamisesta. kaverit vain näkevät valokuvat
  4. S

    Millainen on parantumis aikataulu aivoverenvuodon jälkeen..

    Mun isä keikkas joulukuussa nurin ja löi päänsä jäähän ja oli tajuttomana... viime sunnuntaina tuli oikean puolen voimattomuun ja eilen vietiin sit lanssilla jo ouluun.. aivokalvon ja kallon välissä on iso hyytymä ja vuotava suoni jotka operoidaan tänään tai sitten ne on operoitu jo eilen...
  5. S

    Tästä on jätetty tarjous ja vastausta odotellen...

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12368370875190&itemcmd=move22&listSize=82&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.7&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1143233 Kohdenumero: 917272 siinä se olis... molemmat tykkäsimme siitä...
  6. S

    Auttakaa, vauvan oksennustaudista..

    mä annoin vauvoille aikoinaan osmosalia ja se pahensi tautia.. niin ovat monet muutkin sanoneet..se pitkittää tautia... mulla on molemmat sairastaneet mahataudin alle vuoden ikäisenä.. nostin sängynpäätyä ylöspäin ja tuin kylkiasentoon. mahatauti kesti kummallakin yli viikon ja se johtui...
  7. S

    Minkä näistä ottaisit`?

    pk collie tai sheltti tosin meillä on sheltti ja toinen on kohta tulossa :D
  8. S

    Apua, tietokoneruudulla näkyy kaikki ylösalaisin!

    mä en muista mistä napista sen saa oikein päin.. mut meidän lapset aikoinaan kans sai pyöräytettyä kaiken väärinpäin työpöydällä :D
  9. S

    Miksi, miksi, miksi...???

    Me miehen kanssa saatiin netissä tehtyä asuntolaina hakemus jotain kolmisen viikkoa sitten. Nyt olis huomenna vihdoin ja viimein molemmilla yhtäaikaa vapaa päivä ja pankkiin on siis sovittu aika jo. Eilen nuorimman maha oli löysällä. Melkein vetenä tuli. Tänään sit valittelee mahaa myös...
  10. S

    narttukoiran juoksut..

    meillä on todella levoton...pesää tekee ja mun nalleja repii sinne... vinkuu ja hinkuttaa....
  11. S

    Meen lääkäriin huomenna..

    keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisy...ne ensimmäiset vintiöt ovat myös täysin hedelmöitys kelposia...siis tätä "kiimatippoja" tarkoitan...
  12. S

    Te joilla lapset menee n. klo 20 nukkumaan...

    7-9 välillä heräävät lapset on 4 ja 6 vuotiaat
  13. S

    Helmikuussa 2008

    kävin kattomassa siskon kanssa tampereella kornia... tää oli lämppärinä silloin.. edelleen jaksan tätä kuunnella...yllättävän hyvää musaa tekevät :D http://www.youtube.com/watch?v=Ly-jMFFjIbM
  14. S

    joko olette lukeneet tämän.... valtio keksinyt uuden rahastuskonstin...

    Myös yli 70-vuotiaan ajokortin uusiminen todennäköisesti tiukentuu 2013. Aamulehden mukaan esimerkiksi naapureiden antama ajokykyselvitys ei enää riitä uusimiseen. Toisaalta linja-auton ja raskaan yhdistelmän kuljettajilta poistuu 70 vuoden ehdoton yläikäraja. mä en uskalla liikenteessä...
  15. S

    Onko teillä avioehtosopimus? Miiksi on? Miksi ei?

    on se koskee vain meidän tulevia perintöjä.. mun isällä ku on rukan alueella 200 hehtaaria mettää, niin jos mä perin siitä jotain niin miehelläni ei ole oikeutta siihen vain lapsillamme on. ja näin on myös miehen puolelle...mulla ei ole osuutta miehen perintöön vain lapsillamme on... muuten...
  16. S

    ei muilla oo tälläistä

    meillä esikko on samanlainen kuopus taas on itse rauhallisuus...
  17. S

    Mulla ei näy lainaa painikkeet!!!???

    toimii meillä ainakin firefoxilla
  18. S

    Järkyttävä hammassärky!

    käy hakemassa päivystyksestä särkylääkettä.. mä jouduin kerran hakemaan että pääsin maanantaina hammaslääkäriin.. burana 800 sain... :hug:
  19. S

    Specsavers

    mä en menis sinne.. nimittäin mun veli kävi näöntarkastuksessa tammikuun alussa.. seuraavan viikon perjantaina käytiin tilaamassa lasit ja ne saatiin vasta helmikuun lopussa..eikä sittenkään ne tulleet yhtäaikaa... veli tilasi toiset aurinkolaseina ja toiset normi lasit.. 350e uppos ja sai...

Yhteistyössä