Tästä on jätetty tarjous ja vastausta odotellen...

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12368370875190&itemcmd=move22&listSize=82&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.7&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1143233

Kohdenumero: 917272

siinä se olis...
molemmat tykkäsimme siitä kovasti ja tuntui heti omalta...
tarjouksen olemme jättäneet ja nyt vain enää odotellaan...
 
KIva asunto . mul menis vaan lattiat uusiksi..... mä olen läpeen kyllästyny vaaleisiin lattioihin .. ne pitäs kieltää lailla =) ... Me ollaan kans etitty nyt omaa kotii mut rivareita ja kerrostaloja vaan on kohtuu hintaan ollu... jospa se viel tärppäis .. toivotaan et tarjous menis läpi
 
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
KIva asunto . mul menis vaan lattiat uusiksi..... mä olen läpeen kyllästyny vaaleisiin lattioihin .. ne pitäs kieltää lailla =) ... Me ollaan kans etitty nyt omaa kotii mut rivareita ja kerrostaloja vaan on kohtuu hintaan ollu... jospa se viel tärppäis .. toivotaan et tarjous menis läpi
mulla kans ärsyttää ne valkoiset keittiön ovet ja lattia.
Mut onneksi ne voidaan uusia kuhan rahaa on..
kyllä se menee tuollaisena aluksi
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
KIva asunto . mul menis vaan lattiat uusiksi..... mä olen läpeen kyllästyny vaaleisiin lattioihin .. ne pitäs kieltää lailla =) ... Me ollaan kans etitty nyt omaa kotii mut rivareita ja kerrostaloja vaan on kohtuu hintaan ollu... jospa se viel tärppäis .. toivotaan et tarjous menis läpi
mulla kans ärsyttää ne valkoiset keittiön ovet ja lattia.
Mut onneksi ne voidaan uusia kuhan rahaa on..
kyllä se menee tuollaisena aluksi
:D
Ovethan voi aina vaihtaa....
Menikö tarjous läpi? =)
 

Yhteistyössä