Hakutulokset

  1. S

    kuinka kauan mahatauti tarttuu??

    eikös se ole sen 4vrk.. tosin mä en ottais teitä kylään.. pitäisitte vaan sen 2vk kyläily rauhan...ettei vaan tartu
  2. S

    Onko muita?Päiväkoti asiaa...

    mä hoidin esikkoa niin kauan ku kuopus täytti 3v eli 5v oli esikko kotona..tietenkin kävimme kerhossa mut muuten oli kotona..
  3. S

    Eskarista kysymys

    eikö se asuinalueen mukaan tule ?? tai no täällä on kouluissa eskaripaikat... ja päiväkodissahan on sit ympäri kuusamoa lapset...
  4. S

    Akvaarion omistajat ( kotiloista )

    Kertokaa nyt joku keino millä mä saan kotilot hiivattiin mun akvaariosta :kieh: eilenkin poistin parisen kymmentä :headwall: ja taas näkkyy... tiistaina pääsen tuohon eläintarvikeliikkeeseen... mitäs kannattais ostaa?? kotiloansa?? rapu??? joku myrkky kenties ???
  5. S

    KAVERIONGELMA

    mä veisin kirjeet tytön äidille... sanoisin että tämmöisiä kirjeitä lapsesi kirjoittaa
  6. S

    mitä näkyy kuvassa?

    raskaustesti joka on negatiivinen
  7. S

    Palkkanne kuukaudessa?

    1400 - 1600e miinus verot
  8. S

    mellu oletko paikalla?

    ravintolapuolen ihmisistä on pula rukalla tänäkin talvena ollut. kesäisin työtilanne rukalla heikko, nytkin sulkeutuu toukokuun alusta koko ruka ku räjäytykset aloitetaan taas. Talveksi on taas varmasti paljon paikkoja auki. Ruka on kivaa aluetta, itse asun kuusamon keskustassa mutta viihdyn...
  9. S

    Nälkä on niin kova, että miten sitä jaksaa olla tuonne puoleen päivään asti...

    tee auttaa mulla se vie nälän pois... ja saalaatti...
  10. S

    mellu oletko paikalla?

    kyllä mä tässä ehdin vastata...
  11. S

    lyhyt lääkäri

    näin juuri :D
  12. S

    Mellu sai ensimmäisen valituksen...

    niin minäkin mut silti se sai mielen pahaksi... ku liike avataan kymmeneltä niin se avataan kymmeneltä piste... se ei ole auki varttia vaille eikä se ole auki viittäkään vaille...vaikka kuinka olis myyjä sisällä... aamua hommia on nimittäin pitkä lista aina... mut silti :snotty:
  13. S

    Onko muita ketkä ei ole käyneet esim. laivalla, kun lapsi reilun vuoden??

    esikko on 6v ja kuopus 4v kertaakaan en ole laivalla noiden aikana käynyt... ja ennen lapsiakin kävin kerran..ja silloinkin taisin olla 16v luokkaretkellä
  14. S

    Mellu sai ensimmäisen valituksen...

    mä katsoin sirukortin lukijan kelloa... eli sen pitäis olla muka oikeassa... mun puolelta.. mut ärsyttää tuollainen ihan oikeasti.. jotkut näköjään valittaa ihan oikeasti turhasta...
  15. S

    Voiko 5-vuotiaalla olla poskiontelontulehdus?

    voi olla... harvoja tapauksia on niitäkin.. mun serkun lapsi sairasti poskiontelo / korvatulehduksen yhtäaikaa muistaakseni 5v eli viime talvena...joo...5v se oli silloin...
  16. S

    Mellu sai ensimmäisen valituksen...

    työpaikaltaan.. meidän liike aukeaa 10.00 olin aamu hommia tekemässä tiistai aamuna 9.45 jolloin yksi asikas yritti sisälle. sanoin että avaamme vasta tasalta... asiakas nokkausi niin paljon ja teki valituksen... jossa valehteli että kello oli jo 9.55 :| että viilasin vähän liikaa...
  17. S

    Jos sinulla todettaisiin olevan suuri riski sairastua rintasyöpään poistattaisitko rintasi?

    riskin takia en poistais mut jos se tulis niin sit katsoisin lopulta et kummin on parempi, poistaa koko rinta vai poistaa vain sairas osa
  18. S

    Mitäs mieltä tästä talosta?

    paljon mahdollista.. en katsonut niin tarkkaan sen talon kokoa
  19. S

    Mitäs mieltä tästä talosta?

    mä tykkään, mut toi sähkölämmitys...sen takia jätettäs sit asia sikseen... tosin jos tekis maalämmön tuohon.... selvittäisin sen...et paljonko maksais
  20. S

    sää kysely =)

    kuusamossa paistaa aurinko ja asteita on -8

Yhteistyössä