Mitäs mieltä tästä talosta?

Äsken osui silmään, aika helmi..

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.1015070&list_id=12374419868350&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&portal=eo&.pkg=12374419354570&.pkg=12374419354540

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä tykkään, mut toi sähkölämmitys...sen takia jätettäs sit asia sikseen...
tosin jos tekis maalämmön tuohon....
selvittäisin sen...et paljonko maksais
Taitaa olla ihan kooltaan alarajoilla, että edes kannattaa maalämpö. On meinaan sähkökulutkin kohtuu järkevät. Ilmalämpöpumppu varmaan on järkevämpi investointi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä tykkään, mut toi sähkölämmitys...sen takia jätettäs sit asia sikseen...
tosin jos tekis maalämmön tuohon....
selvittäisin sen...et paljonko maksais
Taitaa olla ihan kooltaan alarajoilla, että edes kannattaa maalämpö. On meinaan sähkökulutkin kohtuu järkevät. Ilmalämpöpumppu varmaan on järkevämpi investointi.
paljon mahdollista..
en katsonut niin tarkkaan sen talon kokoa
 
No
Jotakin vikaa "pakko" olla, kosteusvaurio? Rakentaminenkin maksaa paljon enemmän vaikka kuinka on siellä Porin takana.

Mut muuten tykkään, itsellä vähän suurempi samantyylinen.
 
Vieras
Vaikka itse olen kotoisin paikkakunnalta jossa asunnot toooodella edullisia niin silti olen sitä mieltä että tuossa talossa on pakko olla jotain mätää, koska niin edullinen. Eihän tuo kata edes rakennuskustannuksia lähellekään.

 
Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12374866223290&list_id=12374866441600&itemcmd=move5&listSize=6&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.995563

Uusi talo sieltä, mutta aivan todella kallis verrattuna ap:n linkittämään. Eikä ne muutamat muutkaan vanhat talot halpoja olleet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vaikka itse olen kotoisin paikkakunnalta jossa asunnot toooodella edullisia niin silti olen sitä mieltä että tuossa talossa on pakko olla jotain mätää, koska niin edullinen. Eihän tuo kata edes rakennuskustannuksia lähellekään.
Sitä on myyty vissiin yli vuosi, että hinta on senkin takia tippunut. Tuosta nyt enemmän kyseltiin, eikä ainakaan kuntotutkimuksessa ihmeitä ollut.
 

Yhteistyössä