Hakutulokset

  1. SIWA

    jee,MÖRKÖ pääsee kuulemma lapsensa kanssa huomenna tutkimuksiin...ihanan nopeeta toimintaa

    lapsi pitää herättää 4 aamulla ylös eikä saa nukkuu ennenkun sitten sairaalassa vasta,tekee tiukkaa kyllä sille poikaselle ku se on niin kova nukkumaan.mut hyvä ku näin,sisko on ollu tosi huolestunut.
  2. SIWA

    TurhisG: Pystytkö nuolaisemaan kyynärpäätäsi? :D

    juu,tää vast on äärettömän fiksun näköstä...ja toi on melkeen mun perusilme saunassa,ku ei haluu kuumaa ilmaa sieraimiin ja pitäähän sitä kumminkin hengittää...
  3. SIWA

    TurhisG: Pystytkö nuolaisemaan kyynärpäätäsi? :D

    mä saan kaikki muut tehtyy paitsi kyynärpääjuttu ja kaatosilta... saatteko taivutettuu pelkän ylähuulen nenään kiinni,että sieraimet tukkeutuu.helppoo jos ottaa alahuulen mukaan mut nyt suut auki ja pelkkä ylähuuli tukkimaan sieraimet.mä saan.
  4. SIWA

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    kai meillä jotain tiettyjä samoja piirteitä,musta iästä huomaa että ollaan eri ihmisiä.tai no mun kuvasta näkee et oon jo sen 6v vanhempi ku mörkö.
  5. SIWA

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    siskokin täällä,hehkeenä ja kauniina...
  6. SIWA

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    kesäkuva,metsästä tulleena hiki päässä ja pienessä kaljassa.....ei nyt löytyny muuta.pitääki tyhjää kamera taas pitkäst aikaa...
  7. SIWA

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    [/URL][/IMG]
  8. SIWA

    Palstalaisten kuvaketjua onko?

    [/URL][/IMG] uusi kokeilu
  9. SIWA

    ruma olen

    sisäinen kauneus kunniaan!
  10. SIWA

    ei sterilisaatiokaan niin varmaa ole!!4 tuntemaani henkilöä tullut siitä huolimatta

    eiks se ollu joku semmonen juttu et riippuu siitä et onks ne munanjohtimet katkastu tai solmittu?solmiminen tais olla epävarma juttu...voi olla et muistelen väärin ja puhun paskaa...
  11. SIWA

    Tahranpoistovinkki

    miten saa mustan tussijäljen pois paidasta,tietääkö kukan?
  12. SIWA

    Miksi kirpparilla kaupataan rikkinäisiä leluja ja tahraisia vaatteita?

    kaikki rikkinäinen ja tahranen on ihan ookoo olla esim kirpparilla,mut siel voi olla semmonen ilmanen poistolaatikko missä nuo kyseiset tavarat ois...ettei maksais mittään ja tuunaajat sais sieltä materiaa mitä tarvitsevat :) hintaa rikkinäisestä ja tahrasesta mun mielestä ei sais ottaa!
  13. SIWA

    paljon arkkuja ja parit häät+lapsen kuolema (unitulkintaa)

    en tapahtumia muista mutta otsikossa se on suurin piirtein,aivan järkky uni. unikirja pelasti ja mun ystis on uniinperehtynyt jo monen vuoden takaa. lopputulos on nyt että elän pitkän onnellisen hyvän jakson elämässäni. miten unet voikin olla niin järkkyjä ja lopputulos tulkinnasta on todella...
  14. SIWA

    Mä niin monta kerta kuulin jo että olen

    no harmi,toi tyyli tekee sulle tosi poikamaisen vaikutelman vaikka on paljon lyhyitä malleja jotka on tyttömäisiä/naisellisia.miten päädyit tohon hiusmalliin,toihan on suoraan siitä hiusvärimainoksesta missä mainostetaan että ei kypärämäisiä hiuksia...anteeksi kun suoraan sanon :ashamed:
  15. SIWA

    Vaukirja, onko kellään kokemuksia?

    mun pojat tykkäs aikoinaan kovasti,jos saan viellä tämän pikkuisen adoptio tyttären niin aloitan jäsenyyden uudestaan vau`kirjaan!
  16. SIWA

    Mä niin monta kerta kuulin jo että olen

    no ei kannata laskee itsetunnon varalle,ota hiukset pois silmiltä ja kasvata hiukset pidemmiksi ni susta tulee huomattavasti nätimpi...kaikkien muotihiuksien perässä ei kande juosta.laitata itelles semmoset hiukset jotka sopii just sulle.pitkät hiukset,laineet ja mielellään maitosuklaan...
  17. SIWA

    Mä niin monta kerta kuulin jo että olen

    onks sul joku kypärä päässä?tai ei pahalla...on sumee kuva ja huonosti otettu...
  18. SIWA

    Viikonlopuksi yhteistä kivaa lapsien kanssa

    täällä ei ole kuin metsää metsää ja sotamuseo,me mennään metsään ja museoon.pojat rakastaa molempia,metsässä on vallihautoja ja mannerheimin muistokivi ja sotamuseossa tykkejä ja aseita ja muuta kivaa pojille :)
  19. SIWA

    Mä niin monta kerta kuulin jo että olen

    laita kuva,en ole nähnyt sua ennen.
  20. SIWA

    on se nyt kumma että on ihan liikaa vaadittu että ANTAKAA MUN OLLA RAUHASSA PUOLI TUNTIA!

    eiks oo joku semmonen sanontakin olemaassa,about näin "jos haluat huomiota lapsiltasi niin istahda ja rentoudu tehden jotain mukavaa.!"

Yhteistyössä