ei sterilisaatiokaan niin varmaa ole!!4 tuntemaani henkilöä tullut siitä huolimatta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
raskaaksi!!!itselleni tehtiin sektion yhteydessä, mutta silloin ei välttämättä ole niin varma..mulla runsastui menkat kamalasti sterilisaation jälkeen, joten vielä hormonikierukka mulla..ei pitäisi tulla raskaaksi...
 
te tollot
puoli vuotta sterilisaation jälkeen on vasta ns.riskitöntä aikaa,mutta joku aloittaa kuksimista heti sterlisaation jälkeen! eiks te kuule mitä lääkäri sano???????
 
"Lissu"
eiks se ollu joku semmonen juttu et riippuu siitä et onks ne munanjohtimet katkastu tai solmittu?solmiminen tais olla epävarma juttu...voi olla et muistelen väärin ja puhun paskaa...
Mä olen kuullut samaa. Että jos on tehty niillä klipseillä, niin ne voi löystyä ajan myötä. Mutta jos on pistetty poikki ja päät vielä poltettu (ettei kasva yhteen uudestaan) niin pitäisi olla aika varma juttu. Tosin olen kuullut sellaistakin että ne voi silti kasvaa vielä yhteen, mutta kai se on jo aika harvinaista.
 
Olen mieki tullu raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta. Mut johtu ihan siitä että klipsi irtosi, joka taas ilmeisesti irtosi siksi että sterilisaatio tehtiin liian pian keskenmenon jälkeen ja paikat oli turvoksissa, löystyny sitte ko turvotus laskenu. Ei voi tietää...
 
"Maxine"
Mihin tämä perustuu? ja kummalla sukupuolella?
Ainakin miehen sterilisaation jälkeen sanotaan, että muuta ehkäisyä on käytettävä puolen vuoden ajan. Ja puolen vuoden kuluttua toimitetaan spermanäyte labraan, josta tutkitaan onko siinä vielä siittiöitä. Jos ei, voi jättää muun ehkäisyn pois. Näin meillä.

Sterilisaatiosta yli 3v enkä ainakaan vielä ole tullut raskaaksi.
 

Yhteistyössä