ruma olen

  • Viestiketjun aloittaja tunnustan
  • Ensimmäinen viesti
tunnustan
Tulee mieleen noista olenko ruma ketjuista että mitä hävettävää tässä rumuudessa sitten on, minä voin tunnustaa olevani helvetin ruma, en sille mitään voi että musta tällainen rumilus on luotu joten eipä se auta kun eleskellä tällätavoin. olen lihava 163/74kiloa..hyvä iho, kasvonpiirteet ovat rumat, tukka on paksu mutta väritön ja helposti lässähtävä. Mitään erityisen kaunista minussa ei ole joten näillä eväillä sitten pötkitääb. Onneksi omat lapset ei sentäs itke kun äitinsä näkeevät
 
Minusta on tärkeintä, että tulee itse toimeen itsenä kanssa. Sitä paitsi kuvailit itsessäsi jo ainakin kaksi kaunista piirrettä (hyvä iho ja paksut hiukset), eli tohdin epäillä nyt edes vähän sitä "rumuutta". :)
 
[QUOTE="vieras";22171362]No ei täälläkään mikään kaunotar peilistä katsele :) Mutta onhan meidät joku mies lapsiensa äidiksi huolinut ;) Iloinen ilme kompensoi puuttuvaa ulkonäköä.[/QUOTE]

älä vaan minua tuohon porukkaan laske. :vampire:
 
Tunnustan
Jospa mies on halunnut näyttää komeammalta niin on valinnut puolisokseen tällaisen rumiluksen :D Lapset on kyllä niin kauniita :) että äiti ihan pakahtuu, niinkun jokaisen mielestä oma on kaunein ja ihanin
 

Yhteistyössä