Vaukirja, onko kellään kokemuksia?

"vieras"
Meille tuli se numeroinen ja nyt tulee ensi tietoni. Harmittaa kun kirjaimet unohtui tilata. Lapsi oppi numerot ja laskemaan tosi sujuvasti noita kirjoja lukien. Nyt saanut ensi tietoni kirjoista muuta tietoa. Siitä vauvasarjasta mikä on eka en tiedä, mutta suosittelen kyllä noita toisia. Oppiihan kirjaimet ja numerot muutenkin, mutta tuossa oppi ne siinä sivussa ilman mitään opetusta.
 
ex-tilaaja
Tilasin esikoiselle vauva-tasoisia kirjoja ja olin tosi pettynyt. Huonolaatuisia ja jotenkin omituisia. Käännökset tosi kökköjä. En suosittele. Sain myös ekan kirjan lahjaksi tuosta aakkos-sarjasta ja olin tosi pettynyt. Vaikutti nopsaan kasaan kyhäistyltä ja huonolaatuiselta. En tilannut lisää.
 
ei hyvä
Tilasin esikoiselle vauva-tasoisia kirjoja ja olin tosi pettynyt. Huonolaatuisia ja jotenkin omituisia. Käännökset tosi kökköjä. En suosittele. Sain myös ekan kirjan lahjaksi tuosta aakkos-sarjasta ja olin tosi pettynyt. Vaikutti nopsaan kasaan kyhäistyltä ja huonolaatuiselta. En tilannut lisää.
Sama fiilis. Meille tulee aakkossarjaa parhaillaan mut aattelin lopettaa kun ne on jotenkin niin.. tekaistuja! Yäk. En aio muuta tilata sieltä. Samoja kirjoja kyl köytää kirppikseltä sikahalvalla ja vähän luettuina...
 
hjjk
minusta olleet ihan kivoja kirjoja vauvaikäiselle..sellaisia jossa jutut on ollu tuttuja lapselle...äiti ja isi ja niiden kanssa peruselämisen touhuja. eläinkuvakirjoja jne. itse erosin kerhosta vaan sen takia kun mulla oli jatkuvasti ongelmia päästä omille nettisivuille jossa niitä paketteja voi katella ennakkoon ja perua halutessaan...mutta meilillä sitten nopeasti toimi kyllä asiakaspalvelu ja eroaminenkin.
 

Yhteistyössä