Hakutulokset

  1. T

    Eskarilaisen viimeinen aamu

    Mullakin tuli kiusaaminen mieleen?! Jos ei uskalla puhua siitä ?
  2. T

    VAATIMUS YLE:LLE : ensi jouluna, joulukalenteri ohjelmaksi HISTAMIINI!!!!

    Jes, tätä minä kannatan myös :flower:
  3. T

    Kotihoidontuesta

    Minä saan kummastakin isommasta hoitolisää 60e/kk nyt kodinhoidontuella. Sain kyllä myös jotain kun olin äitiysrahalla, mutten muista paljonko summa oli. Mut hoitolisää se oli.
  4. T

    G: Monta lahjaa ostatte ITSE per/lapsi?

    Jatkan.. Meillä kans kummeilta tulee yhdet paketit/lapsi. Siskoltani tulee kans 1 paketti jokaiselle. Isovanhemmilta 1-2 lahjaa/lapsi. Eli aika paljon paketteja.. Mutta kaikki ei anna onneksi leluja.. Isovanhemmilta tulee myös toppapuvut ja siskolta kirjat.
  5. T

    G: Monta lahjaa ostatte ITSE per/lapsi?

    3 lahjaa 1,5v:lle ja 4v ja 6v saavat 4/lapsi. Ja yhteiseksi uno pelikortit. Tarkotus oli tuo 3 lahjaa/lapsi..
  6. T

    paljonko on menny joululahjoihin rahaa?

    170e! iso summa.. Kummilapsille, siskon lapsille ja omille olen ostanut. Me ei osteta kun lapsille lahjoja, on sovittu näin perheen ja kavereiden kesken.
  7. T

    Olenko ainoa jonka 3v nukkuu perhepedissä?

    4v ja 6v nukahtavat omiin sänkyihin ja siirtyvät aika pian alku yöstä meidän sänkyyn. Kesällä nukkuivat omissa sängyissään vielä. 1,5v nukkuu aina vieressä.
  8. T

    Mitä joulukoristeita ym. te muut askartelette lasten kanssa?

    Joulukortteja. Tonttupurkit joihin laitetaan karkkia. Nämä tehtiin sillain että säilykepurkin ympärille kietastiin tuommosta juutti(?)narua. Sitte tehtiin kartongista tonttu ja laitettiin halailemaan purkkia. Purkkiin sitte karkkia, tuli kivoja :-) Me askarrellaan joulun alla paljon, kun...
  9. T

    Pitääkö 10kk ikäisen nukahtaa yksin sänkyynsä?

    Meillä nukahtaa 1,5v vielä syliin iltaisin.. En ole kokeillutkaan muuta. Nukkuu äidin vieressä tiiviisti yöt..
  10. T

    G. Ostatko velaksi joululahjoja?

    Ostan joskus. Tilasin nytkin hobbyhallilta, mutta aion maksaa ne heti pois. Tänä vuonna en taida velaksi ostaa, saa nähdä.. Viime vuonna ostin, ei harmittanut, kun en maksanut niitä kuin muutaman kuukauden.
  11. T

    Onko ok lahja

    Semmonenhan on varmasti hyvä lahja! Me annettiin jo tuossa syksymmällä kuvat. Nyt aion antaa jotain pientä heille (suklaata tai pojan tekemiä askartelujuttuja). Keskimmäisen kummien lapselle olemme itsekkin kummeja ja olemme sopineet että ostamme lahjat vain kummipojille.
  12. T

    Prkl tommosta hobby hallia

    Samma här. Pesukoneita on mekin tilattu ilman käsirahaa!
  13. T

    Prkl tommosta hobby hallia

    En minä ole joutunut kanta-asiakkaana maksamaan käsirahoja ikinä..
  14. T

    Mitä Mieltä?? 5kk isovanhemmille hoitoon 2 viikoksi, että vanhemmat pääsee ulkomaille!!

    En jättäisi nuin pitkäksi aikaa edes 1,5v, kun on kovasti äidissä ja isässä kiinni.
  15. T

    joululahja vinkkejä kaivataan

    Mulla on 9v ikäinen siskonpoika, joka on toivonut niitä sähkösarjoja joita rakennellaan itse ja saadaan niistä toimiva esim. hälytin. Hoksaatko mitä tarkoitan? Ite meinasin semmosen ostaa sille. Sittenhän on niitä kemiallisia kokeilupakkauksia lapsille,missä on Einsteinin kuva kyljessä. Ne on...
  16. T

    Mitä muita nettikauppoja??? Ellos....

    Hobbyhall? Netanttila?
  17. T

    kerhossa nyyttärit

    Popcornia ja karnevaali keksipaketin
  18. T

    Lehden tilaus ja tilausvahvistus

    Eikö se ole tilausvahvistuksesta 2 viikon kuluttua se peruutusaika? Ite olen joskus kans näin tehny ja saanu ilmaseksi ilman mutinoita sen ekan lehden.
  19. T

    G: Onko teillä pyykinkuivausrumpua?

    Meillä ei ole. Joskus asuimme taloyhtiössä jossa oli pyykkituvassa kuivausrumpu, silloin käytin sitä ja oli hyvä. En ole nyt kuitenkaan kokenut tarvetta siihen. Kuivatan pyykit siivekkeellisessä kuivaustelineessä meidän makkarissa.. Taloyhtiössämme on kuivaushuone, jossa on hyvä kuivattaa...
  20. T

    Tiedän missä Ape on nyt!!

    Joo veikkaan kans kuten Pikku Palleroinen =) Odotan innolla että se alkaa. Pitääpä panna pojat aikonaan nukkumaan ;)

Yhteistyössä