Prkl tommosta hobby hallia

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää
Ensin tulee kirje, että "olemme valineet sinut kanta-asiakkaaksi, saat kaikki tuotteet ilman käsirahaa jne..." Ja sitten kun tilasin tuotteita, niin tuleekin kirje, että "emme voi toimittaa laskulla, kun on merkintä luottotiedoissa" :/
No, toki sen ymmärrän, mutta voisivat vaikka ensin kattoo noi luottotiedot ja sitten vasta miettiä ketä ottaa kanta-asiakkaaksi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ilman käsirahaa? Mä just tilasin pakastimen ja kyllä siitä joutuu käsirahan maksamaan vaikka olen kanta-asiakas.
se riippuu tuotteen hinnasta. esim. me ostettiin pesukone tarjouksesta, 299? ei jouduttu maksamaan käsirahaa. mutta satasen kalliimmasta olisi joutunut maksamaan käsirahaa 80?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ilman käsirahaa? Mä just tilasin pakastimen ja kyllä siitä joutuu käsirahan maksamaan vaikka olen kanta-asiakas.
se riippuu tuotteen hinnasta. esim. me ostettiin pesukone tarjouksesta, 299? ei jouduttu maksamaan käsirahaa. mutta satasen kalliimmasta olisi joutunut maksamaan käsirahaa 80?
Ahaa. Selvä.:)
 
vompo
Ja ne luottotiedot sössi kuka....?
Mä oon ainakin ite ihan syyllinen omien luottotietojeni menetykseen, mutta oon oppinut läksyni ja viisastunu vahingosta, esimerkiks niin, etten enää tilaile mitään velaksi, vaan maksan etukäteen tai tilaan postiennakolla. Pysyy paremmin hallinnassa homma, samaa suosittelen sulle,ap!
 
huo
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Ensin tulee kirje, että "olemme valineet sinut kanta-asiakkaaksi, saat kaikki tuotteet ilman käsirahaa jne..." Ja sitten kun tilasin tuotteita, niin tuleekin kirje, että "emme voi toimittaa laskulla, kun on merkintä luottotiedoissa" :/
No, toki sen ymmärrän, mutta voisivat vaikka ensin kattoo noi luottotiedot ja sitten vasta miettiä ketä ottaa kanta-asiakkaaksi :(
No eipä ne voi sun luottotietoja tarkistaa ennen kuin annat siihen luvan jonka olet kai sen tilauksen yhteydessä tilisopimusta tehdessäsi antanut.
 
Ire
En mäkään käsirahoja maksa ja kanta-asiakkaana on loistotarjouksia...Me tilataan paljon kätevää ja kotiinkuljetus ei paljoa maksa ei tarvii lasten kanssa rynniä kauppoja läpi:)Hyvä kauppa.
 
gissa
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ilman käsirahaa? Mä just tilasin pakastimen ja kyllä siitä joutuu käsirahan maksamaan vaikka olen kanta-asiakas.
jos tilaat netin kautta, niin ei yleensä onnistu tuo ilman käsirahaa systeemi, varminta on kun tilaa puhelimitse, niin kaikki tuotteet tulee ilman käsirahaa, netin kautta kun tilaa niin pitää olla ne asiakas numerot ym. paikoillaan, niin sitten se tunnistaa kanta-asiakkuuden ja ei tule käsirahaa
 

Yhteistyössä