Hakutulokset

  1. T

    Jokohan sitä vois laittaa jouluverhot?

    Laitoin yhdet käytävän ikkunaan, kun tein isomman siivouksen äsken :-) Keittiöön laitan sitten joulukuun alussa.
  2. T

    Lauri Ahvenaron kilparata

    Mistä löytyisi halvimmillaan tuo rata? Aika hurjia hintaeroja näytti olevan! Mietin minkä radan pojille ostais. Toiveena oli se shark park, olikohan se hot wheelsin, mutta nyt löysin tuon Laurin ja se näytti kivalta =)
  3. T

    Jos huudatte huuto.net/myytte

    Tosiaan jos on vakioviesti jossa on jo tilitiedot näkyvillä, niin laitan sitten myyjälle viesiä että maksan huomenna tai maksoin jo tmv :-) Otan yhteyttä kuitenkin muutamalla sanalla, että myyjä tietää että kaupat tulee.
  4. T

    Jos huudatte huuto.net/myytte

    Itse huutelen yleensä 1-2 tuotetta kerrallaan, joten muistan suunnilleen minä päivänä huudot sulkeutuvat. Niimpä laittelen myyjälle viestiä yleensä saman tai seuraavan päivän aikana sulkeutumisesta. Itselläni aina onnistunu kaupat. Jos itse myyn niin samanlain tulee ostajalta yleensä...
  5. T

    mä aion tänä vuonna tilata joululahjoja netistä. sis.2kysymystä.

    Samoin minäkin oon tilannu yleensä netanttilasta. Hobbyhallista tilattiin kaverin kanssa nyt ja puolitettiin postikulut. Hobbyhallissa aika korkeat postikulut. En tosin nyt muista paljonko anttilassa on.. Elloksella on kans hyvä valikoima.
  6. T

    Tuleeko muka 300 eurolla/kk toimeen?

    Just näin mekin säästetään pitkä penni. Maitoa haetaan sitten viikolla vaan kaupasta.
  7. T

    On tämä ankeeta kun ei keksi omille lapsille joululahjoja? :/

    Mitä he on toivoneet? Meillä on samanikäiset pojat ja pikkuveli 1,5v. Ostetaan 2lahjaa/poika isommille ja yhteiseksi autorata. Pienemmälle 3 lahjaa. Autorata on pojilla ollut toiveena. Isompi toivoi jo viime jouluna metsäkonetta ja hänelle ostin sen nyt heti. 4v saa spidermanauton sekin...
  8. T

    Tuleeko muka 300 eurolla/kk toimeen?

    Meillä 2 aikuista ja 3 lasta: 400e riittää/kk just ja just. 300e tekis tooosi tiukkaa. On opittu pärjäämään..
  9. T

    keittiöihmiset apua (joululaatikoista)

    Hempukan ä: Kiitti vinkistä ;-) Kuulostaa hyvältä tuokin versio. Täytyypä tehdä toinenkin satsi laatikkoa :-) Joo ei terveysruokia jouluna :laugh:
  10. T

    keittiöihmiset apua (joululaatikoista)

    Tein eilen 1kg porkkanoista ja 2l vuoka tuli täyteen. Meille se riittää joulupöytään useammalle aikuiselle, kun on paljon muutakin tarjottavaa :-)
  11. T

    Shark park -autorata

    Onko kellään kokemusta Shark park -autoradasta. Se on pojan joululahja toiveena.. Onko kestävä? Olisiko joku muu autorata mahdoliisesti hyvä ja kestävä?
  12. T

    Traktori tai autokakku

    Googleta tractor cake tmv. Ulkomaalaisilta sivuilta löytyy usein hienoja. Itsekkin etin kerran juuri tuollaisia kakkuja :-) Vaikka vaikean näköisiä ne joskus on, mutta idiksiä saa.
  13. T

    G: Mitäs teillä tänään syödään?

    Nakkikastiketta, pottuja, lanttu-porkkanaraastetta
  14. T

    Kumpaa tässä nyt uskoa (influenssarokotuksesta)

    Kipeänä ei rokoteta.
  15. T

    Kukaan tilannut extrafilmiltä valokuvakirjoja?

    Tilasin viime vuonna, mutta en nyt muista oliko extrafilm vai ifi. Tosi kiva kirja se on, isovanhemmat tykkäsivät! Itse tilasin sellaisen johon sai tekstiäkin lisättyä kuvien viereen.
  16. T

    Hei kaikki! Kauanko pärjäätte 200 eurolla

    5 henkeä, 2 viikkoa..
  17. T

    Brion junarata MIKKI -aiheinen

    En minäkään ole Halensilta koskaan tilannut. Kaveri joskus on. Täytyypä tutkia löytyskö muutakin kivaa lelua sieltä.
  18. T

    Brion junarata MIKKI -aiheinen

    googletin, niin halens nettikaupassa 39,90e..
  19. T

    Brion junarata MIKKI -aiheinen

    sitä on meillekin toivottu, eikä löydy..
  20. T

    Mikä tuota poikaa vaivaa?

    Meillä ainakin on samanlainen 4v..

Yhteistyössä