On tämä ankeeta kun ei keksi omille lapsille joululahjoja? :/

  • Viestiketjun aloittaja törkytarha
  • Ensimmäinen viesti
törkytarha
pojat 4v ja 6v ja tuntuu että niillä on jo kaikkea
mitä kummaa vois ostaa?
autoja on kaikenlaisia, kokosia ja muotosia ja erilaisilla toiminnoilla
legoja ja muita rakennusjuttuja on
autoratoja on
kaikennäkösiä turtleseja, batmaneja sun muita supersankareita ja taistelu-ukkoja on

mitä ihmettä minä niille keksin?
 
Helppo ratkaisu: Älä osta mitään! Varmaankin lapset saavat lahjoja kumminkin, niin eikö se riitä? Tai osta jotain tarpeellista, kuten vaatteita ym. Meijän juniori osaa olla iloinen pehmeistäkin paketeita (kun on opetettu olemaan ;) ).
 
Mitä he on toivoneet? Meillä on samanikäiset pojat ja pikkuveli 1,5v. Ostetaan 2lahjaa/poika isommille ja yhteiseksi autorata. Pienemmälle 3 lahjaa. Autorata on pojilla ollut toiveena. Isompi toivoi jo viime jouluna metsäkonetta ja hänelle ostin sen nyt heti. 4v saa spidermanauton sekin ostettuna jo. Isommille katotaan vielä jotain molemmille. 1,5v poika saa lasten imurin, mikron ja lauri kilpa-auton, nuo on hänen suosikkeja ;-) Meillä ei ole hirveästi nuita batmaneja ja supersankareita. Turtleseja muutama, helpottaa tietenki valintaa. 6v meillä on rekka- ja työkonemiehiä, keskimmäinen turtlesfani ;) Onko teillä jotain ritarilinnoja, merirosvojuttuja, dinosauruksia, kauko-ohjattavia autoja? Osta jotain kivoja kirjoja?

 
Sama homma. :whistle:
Leluja on läjäpäin.Puolet muutenki niistä yläkerrassa jemmassa.
Meinasin jotain kehittävämpää ostaa. Askarteluun liittyvää, tai sellasia leluja joissa joutuu päätänsä käyttämään. Ei kyl tietoa viä mitä.
Vaanin siis tätä ketjua. :p
 
Minä ostan omilleni yleensä kirjan,vaatetta,DVD:n ja sitte yhden lelun,koska leluja on,mutta mun mielestä esim kirjoja ei voi olla liikaa ja ainakin meidän muksut tykkää uusista vaatteista kovasti.
 
ap
meillä just täti ja mummot ostaa vaatteita kun eivät leluja osaa ostaa. eli joku lelu ois oltava etteivät ihan pety :/
lelukuvastoja ahkerasti lukevat ja haluavat kaikkee mitä niillä jo jotain melkein samanlaista on....
 

Yhteistyössä