Jos huudatte huuto.net/myytte

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
Nanna
Niin otatteko yhteyttä myyjään pikaisesti, mikä on pikaisesti?
Entä jos myytte niin odotatteko yhteydenottoa?
Ja jos kyseessä osta heti kohde niin ajatteletteko asioiden tapahtuvan vielä pikaisemmin? Että jos ostaja ei ajattelekkaan maksaa tuotetta heti/yhteyttä ottaa niin voi sitten odotella siihen että sulkeutuu?
Ja jos 7pvä aikana saat vain kosto neutraalin neutraalistasi niin onko ok.
Että itse lähetät tiedot ostajalle, lähetystunnukset, kiität huudosta?Ja annat 'hiljaisuuden' takia neutraalin, tilitiedot on kuitenkin haettu sähköpostista... ihmeelliseksi mennyt tuo huutis!Toinenkin teki niin ettei mihinkään vastannut, muttei sentään alentunut lapselliseen kostoneutraaliin.
 
Minun mittapuuni Huuto.netissä onnistuneelle kaupalle on myyjänä se että maksu tulee viikon sisällä kohteen sulkeutumisesta ja ostajana se että tuote postitetaan minulle viimeistään kahen viikon päästä maksun laittamisen jälkeen ja että tuote on sitä mitä luvattiinkin.
Jos myyjä/ostaja on laittanut vakioviestiin tarpeelliset tiedot niin minun ei tarvitse turhia läpistä s-postitse jotta kokisin kaupan onnistuneen.
Vasta jos tulee ongelmia niin sitten toki.
Palautetta annan aina reilusti.
 
Itse huutelen yleensä 1-2 tuotetta kerrallaan, joten muistan suunnilleen minä päivänä huudot sulkeutuvat. Niimpä laittelen myyjälle viestiä yleensä saman tai seuraavan päivän aikana sulkeutumisesta. Itselläni aina onnistunu kaupat. Jos itse myyn niin samanlain tulee ostajalta yleensä päivässä-parissa viestiä minulle.
 
Tosiaan jos on vakioviesti jossa on jo tilitiedot näkyvillä, niin laitan sitten myyjälle viesiä että maksan huomenna tai maksoin jo tmv :) Otan yhteyttä kuitenkin muutamalla sanalla, että myyjä tietää että kaupat tulee.
 

Yhteistyössä