Lehden tilaus ja tilausvahvistus

  • Viestiketjun aloittaja viears
  • Ensimmäinen viesti
viears
Mulle soitti tässä taannoin eräs lehtimyyjä ja lopulta sanoin sitten, että laita lehti tulemaan ja kysyin, että koska tilausvahvistus tulee. Kertoi, että se tulee sitten ensimmäisen lehden mukana.

No eka lehti tuli, mutta ei tilausvahvistusta. Myyjä oli kuitenkin sanonut, että se on laskun yhteydessä niin jäin odottelemaan sitten sitä.

No se tulikin ja soitin nyt, että en otakaan sitä lehteä. Tämä nainen sanoi, että joudun maksamaan sen jo saamani lehden, koska tilaus olisi pitänyt perua kahden viikon sisällä lehden saamisesta. Kerroin, että minulle ei tämä puhelinmyyjä sanonut mitään sellaista vaan kertoi, että tilausvahvistus tulee sitten laskun mukana ja toimin mielestäni oikein.

No sanoi, että ei ala halkomaan hiuksia vaan saan nyt sen lehden ilmaiseksi ja kuulemma vielä seuraavan numeronkin, koska se on jo tulossa.

Mutta mistä pirusta mun ois pitänyt muka päätellä, että lehden saamisesta kaksi viikkoa aikaa perua?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se kerrotaan tilausehdoissa.
Ai jossain mitkä löytyy pienellä präntillä siitä lehdestä minkä sain?

No en kai minä nyt sellaisia ala erikseen lukemaan, jos olen jo asiasta suoraan puhelinmyyjältä kysynyt. Pitääkö siis erikseen varmistaa, että puhuiko se totta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tillero:
Eikö se ole tilausvahvistuksesta 2 viikon kuluttua se peruutusaika? Ite olen joskus kans näin tehny ja saanu ilmaseksi ilman mutinoita sen ekan lehden.
Munkin mielestä sen pitäis olla siitä. Ja ennen tulikin tilausvahvistus ennen kuin eka lehti tuli.
 

Yhteistyössä