joululahja vinkkejä kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti
kummitäti
Mitä Joululahjoja ostaisin kummilapsilleni? Tytöt ovat 10kk, 7v, ja 8v ja pojat 8v, 10v ja 13v. Antakaa vinkkejä joululahjoihin. Mitä voisin ostaa. Itse en keksi juuri mitään joten antakaa vinkkejä esim mikä on nyt lasten suosikkejä.
 
Mulla on 9v ikäinen siskonpoika, joka on toivonut niitä sähkösarjoja joita rakennellaan itse ja saadaan niistä toimiva esim. hälytin. Hoksaatko mitä tarkoitan? Ite meinasin semmosen ostaa sille. Sittenhän on niitä kemiallisia kokeilupakkauksia lapsille,missä on Einsteinin kuva kyljessä. Ne on varmaan kans tuon ikäisten mieleen!? Myös isot 1000 palan palapelit vois olla kivoja, ainakin siskon poika tekee tuonkin kokoisia jo. Itellä vielä niin pieniä, alle kouluikäisiä poikia, ettei kokemusta, mutta toiveita oon kuullut :)

8v pojalle bionicle-lego?

Onko sillä 10kk ikäisellä sellasta kivaa potkuautoa? Meillä saa 1,5v semmosen nyt ja on kyllä potkutellu pihalelullaan jo kesällä.



 
kummitäti
Kiitos vinkeistä. Ihan hyviä ehdotuksia mutta silti kaipaan lisää. Potkuautosta en tiedä mutta voisin kysyä että onko ja harkita semmoisen ostoa pikkuiselle. Palapelejä itsekin mietin että voisiko ostaa ja tekeekö nykypäivän lapset niitä. Itse en tiedä kun omat ovat pieniä ( 3kk, 2v ja 3v).
 
pojat eivät välttämättä ole kiinnostuneita tavallisista palapeleistä, mutta mites olis semmoset, joista tulee ikäänkuin pallo?
voisi olla hyvä tolle 13-vuotiaalle... meillä ei tainneet noi 8-vuotiaat muilla paljon leikkiäkään, kuin bionicleillä, se on varmasti hyvä idea...
meinasin omilla kummitytöille (13v ja 15v) ostaa lahjakortit esin. h&m:n lahjakortit ja jotain suihkusaippua/dödö-pakettia...
nuoremmat tytöt ovat aivan innoissaan kaikesta tilpehööristä. itse ostan ystävän tytöille 6v, 9v, 13v(eivät ole kummimuksuja) pyyhkeet ja saippuapakkaukset. =)
 
10 kk ikäinen tykkää ja hoksaa jo aika hyvin esim astioista (leikki sellaisista).
ja koruista kyllä tykkää pojatkin:) (esim harrastuksen mukaan joku kaulakoru.. jalkapallo, jääkiekko ym ym)
riippuu tietysti paljon siitäkin minkä hintaista... mp3-soittimen saa kolmella kympillä ja sekin olis hyvä tolle 13-vuotiaalle, jos sillä ei sellaista ole...
tytöt tietysti tykkäävät esim kynsilakoista, huulikiilteistä... onhan niitä kun menee kauppoihin kiertelemään:)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:
Mitä Joululahjoja ostaisin kummilapsilleni? Tytöt ovat 10kk, 7v, ja 8v ja pojat 8v, 10v ja 13v. Antakaa vinkkejä joululahjoihin. Mitä voisin ostaa. Itse en keksi juuri mitään joten antakaa vinkkejä esim mikä on nyt lasten suosikkejä.
Minä en paljoa laita kummilapsien lahjoihin rahaa, siinähän menisi mahottomasti rahaa. Ostan jokaiselle jotakin mukavaa pientä.
 
kiki
Minä olen aina kysyny kummilasten vanhemmilta, et mitä lapset toivoo. helpompi niin, ei tartte miettiä , et onkohan tää nyt hyvä, ettei vaan olis ennestään tälläistä, entä jos joku muu ostaa samanlaisen yms.

mut noi lahjakortit ja leffaliput on kyl hyvä idea noille isommille lapsille
 

Yhteistyössä