Hakutulokset

  1. N

    Hautuumaalla joulupäivänä

    veli kysyi miksi me siellä ollaan ja tyttö valisti; "Me tultiin tänne muistamaan kaikkia meidän tärkeitä kuolevia omaisia silleen kunnioittavasti."
  2. N

    Joku hyvä uusi resepti kananrintafileille?:)

    Nuiji fileet, jos ei jo muuten tarpeeks ohkasia. Täytä kuivatuilla luumuilla, kierrä rullalle ja sulje hammastikulla. Ja eikun uuniin. On muuten julmetun hyvä yhdistelmä tuo. :p Niin ja itse käytän noihin hunajamarinoituja fileitä...
  3. N

    Mimi ja Kuku...!!!

    Niin, siis meillähän tuota ohjelmaa inhoaa kaikki pienistä isoihin. Kouluikäisten mielestä se on ihan hiton pelottavakin! :/
  4. N

    Miksi ei voi ilmoittaa?!

    Mut mäpä oon aatellu, että jääpähän meille enemmän herkkuja sit, jos ei kerran toisille kelpaa. :p
  5. N

    Miksi ei voi ilmoittaa?!

    Mua nyppii se, että lapsihan se on, joka siinä pettyy eniten ja ärsyttää, kun toisilla ei oo mitään sympatiaa toista kohtaan. Ja just noi käytöstavat on tosiaan jotain, mitä ei toisilla ole. :$
  6. N

    Miten erota?

    No ne on ne raukat yleensäkin, jotka asiasta vaan puhuu,mutteivät lähde. Jos siltä tuntuu niin se on vaan otettava ja mentävä. :) Se helpottaa vasta, kun on mennyt.
  7. N

    G: anna arvosana parisuhteellenne tällä hetkellä?

    8. Aina voisi olla enemmän aikaa toiselle, mutta olosuhteet huomioon ottaen.. =)
  8. N

    Isäntä kävi vessassa....

    No tästähän oli oikein tarverumba tullut meidän ulkoilun aikana :laugh: Mutta nähtäväksi jää oppiiko poika laskemaan pöntön ringin ja kannen isän oppien mukaisesti vai suututtaako naisia.. :p
  9. N

    Isäntä kävi vessassa....

    Niin, isäntä kävi pojan kanssa eilen vessassa. Hoiti itse siinä seisten asiansa ja selosti; "Näin sitä me miehet pissataan, tälleen seisten. Pitää sitten muistaa, että osuu tonne alas, ettei heiluttele ja sotke miten sattuu. Nonnih, nyt laitetaan sitten kansi kiinni. Ja muista, nää pitää...
  10. N

    Millainen äiti onnistuu

    polttamaan pinaattikeiton pohjaan?? Samaan aikaan ei kuitenkaan tarvinnu kuin pestä lapselta kakkapeppu ja niistoimuttaa toisen pienen nenä, laittaa pyykit kuivumaan, hakea postit ja kattaa pöytä, kuoria munat, voidella leivät ja tällasta pientä.. Joku se sit unohtu tossa hälinässä täysin...
  11. N

    Kauan teillä kesti

    Heh. mulla meni kaks päivää.. Vissiin vähän varuilla jo nurkalla kurkkineet. :headwall:
  12. N

    Mikä sen TAIKAPEILIN biisin nimi olikaan, jossa laulettiin:

    mitä yhdestä särkyneestä sydämestä?
  13. N

    Ja taas tuli talvi!

    Lunta pukkaa taivaan täydeltä. Tai räntäähän tuo on, kun mittari nollassa. Pakkasta, pakkasta juhuu, tänneeee!!! :wave:
  14. N

    Eronneet, tiesittekö jo alussa et ero voipi tulla?

    Aikalailla peesi. Hyvin sanottu! Meilläkin kutakuinkin näin. :)
  15. N

    palstaileeko täällä mun lisäks ketään, kuka ei kuulu näihin?

    :wave: noista mikään ei osunut
  16. N

    Koirat pois kerrostaloista!!

    Heh. No meillä on ollut samanlaista aikoinaan ja sanottu omistajille, isännöitsijälle ja jopa viranomaiset on asian tiimoilta olleet hommissa mukana, mutta MITÄÄN ei ole tapahtunut asioille eli ollaan vaan sitten jämähdetty kohtaloomme ja odoteltu lottovoittoa..
  17. N

    Jännittää, muistin yhtäkkiä....

    Peukut pystyyn. B)
  18. N

    Mitä ajattelet, jos miehesi laittaisi koneelleen taustakuvaksi

    Ei kyllä musta tunnu lapselliselta ajatella, että omalla näytöllä olisi joku alaston upea uros.. :wave:
  19. N

    Mitä ajattelet, jos miehesi laittaisi koneelleen taustakuvaksi

    No ei ainakaan lapset pääsis lähellekään isännän konetta :|

Yhteistyössä