G: anna arvosana parisuhteellenne tällä hetkellä?

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä 8½ - 9, aina on kuitenkin parantamisen varaa :) Kahdenkeskistä aikaa ei ole, paitsi pari tuntia illalla, jos mies ei ole jo nukkumassa (herää klo 4 joka arkiaamu). Rakkautta kyllä löytyy 10 edestä :heart:
 
Vieras
Tällähetkellä kaikki on paremmin kuin hyvin. Pari vuotta oltu naimisissa ja nyt odotamme kovasti rakkaan aarteemme syntymää joka voi tapahtua hetkenä minä hyvänsä. Miestäni olen ruvennut arvostamaan ihan erilailla nyt odotus aikana kun kaikki ei aina mene helpoimman kautta ja paljon on ollut mutkia matkassa, hän se kuitenkin jaksaa töiden lisäksi auttaa kaikessa ja tukea kun sitä tarvitaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä etten olisi häntä aina rakastanut mutta nyt se on jotenkin ollut vielä vahvempaa. Yhtään päivää ei ole mennyt ettei hän kysyis miten jaksan tai miten meidän pikku kaveri jakselee...
 
10-, parannettavaa ois mun pitkävihaisuudessa ja mustasukkaisuudessa/kuittailussa, jota sitäkin ilmenee vain harvemmin =)

*muoks niin no tää raskaus kyl saa sen ehk tippumaan 8:nkin joskus ku mua ei hirmusti tuo seksi aina innosta. Tai siis ei niin usein ko ennen, eli ei ennee päivittäin.
 
Nalletar
9. Mies on työmatkalla niin menee oikein hyvin ;) Ei vaiskaan, ihan kivasti menee. Enemmän voisi olla yhteistä aikaa, mutta kahden pienen lapsen kanssa sitä ei niin jaksa järjestellä.
 

Yhteistyössä