Miten erota?

  • Viestiketjun aloittaja kuumailmapallo
  • Ensimmäinen viesti
kuumailmapallo
Haluan erota miehestäni mutta miten teen sen? En ole koskaan eronnut kenestäkään(siis en itse ole jättänyt) Ja nyt tuntuu siltä että on aika päästä irti... Haluan elää elämääni yksin ja olen kyllästynt pompotteluun. Haluan mennä ja tulla miten haluan ilman että joku on koko ajan kitisemässä etten saa olla kuuden jälkeen missään.... :( en halua elää tässä pari suhteessa enää...
 
hapsie
Pitää lisätä vielä tohon ylempään loistavaan neuvooni, että oikeesti kannattaa istuttaa ukko alas, selittää juurta jaksain missä mennään, ja että haluat toisenlaista elämää. Sitten sopia toivottavasti rauhassa käytännönasioista. Tai ehkä käytännön asioissa parempi odottaa muutama päivä, että saa ukko vähän aikaa sulatella asiaa, jos tulee ihan puun takaa? Ja jos lapsia tosiaan, niin muista pitää huoli siitä, etteivät he joudu pelinappuloiksi erossa! Muista ajatella heidän parastaan.
 
ap
lapsi on ja toinen tulossa. Meillä on mennyt kesästä asti huonosti ja nyt alkaa olemaan vaan voimat lopussa. En haluaisi miestä jouluksi jättää yksin (taas huono puoli minussa) Pitäisikö minun odottaa joulun yli vielä ja sitten vasta vai mitä ihmettä mä oikeen teen!! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi on ja toinen tulossa. Meillä on mennyt kesästä asti huonosti ja nyt alkaa olemaan vaan voimat lopussa. En haluaisi miestä jouluksi jättää yksin (taas huono puoli minussa) Pitäisikö minun odottaa joulun yli vielä ja sitten vasta vai mitä ihmettä mä oikeen teen!! :ashamed:
Osaatko sanoa syytä, miks menee huonosti? Olisko se sellanen syy, jota vois koittaa korjata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi on ja toinen tulossa. Meillä on mennyt kesästä asti huonosti ja nyt alkaa olemaan vaan voimat lopussa. En haluaisi miestä jouluksi jättää yksin (taas huono puoli minussa) Pitäisikö minun odottaa joulun yli vielä ja sitten vasta vai mitä ihmettä mä oikeen teen!! :ashamed:
Mä en tiedä tietenkään mitä teillä on ollut mutta välillä menee huonosti-pitkäänkin.Koita katsoa kokonaisuutena teijän suhdetta?
 
ap
Meillä on ollut molemmin puolista pettämistä ja luottamus on lähteny takaovesta pihalle jo sillon kesällä. muutama viikko sitten sain tietää taas miehen toisesta naisesta.

En saa luottamusta takaisin varmaan koskaan eikä mies minun on nytkin töissä enkä mä jaksa sitä uskoa :(
 
hapsie
no ites en kyllä tollaista kattelisi. Mielestäni jatkuva pettäminen on ihan tarpeeksi hyvä peruste erolle. Jos haluat jättää miehesi jo ennen joulua, niin jos menet lapsen kanssa vaikka mummolaan joulua viettämään, tai sukulaisille? Ja kyllä miehen se täytyy kestää, niin makaa kuin petaa.
 
ap
Niin täytyy nyt katsoa kumman valitsen ennen vai jälkeen.. vaikeaa on olla jouluna iloinen ku kulissit kaatuu päälle :/ Noh, ehkä jos sen vielä jaksais läpi käydä ni ensi vuosi olis jo kirkkaampi... nyt menen tekemään luumu kiisseliä... kiitos kaikille jotka vastasi :flower:
 

Yhteistyössä