ero tulee, miten selviän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 28v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 28v

Vieras
Tuntuu etten haluaisi elää, 8 vuotta yhdessä, vuoden ikäinen lapsi.. Mieheni ei halunnutkaan olla perhe vaan käyttäytyy kuten olisi sinkku, ryyppää yms.. Ei halua olla yhdessä. En näe muuta vaihtoehtoa kun ero, puhuminen ei auta, häntä ahdistaa. En halua erota, haluan perheen, en selviä tästä.

Varmasti selviät. =)
Tommosta ukkoo nyt ei kannata edes toivoo saman katon alle, varmasti löydät paremman.

Olen minäkin vielä hengissä vaikka ukko lähti, ei tästä nyt montaa viikkoo ole.

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Olisiko omassa käytöksessäsi muutosmahdollisuutta. Jotainhan miehesi pakenee, tuskin itseään..

Mieheni pakenee perhe elämää. Olen antanut hänelle vapaata niin paljon kun haluaa. Mutta minulla raja menee siinä kun hän ryyppää myös arkisin. Olen antanut kaiken ja luopunut itse kaikesta jotta minä saisin perheen mutta sekään ei ole riittänyt..

nykyään erotaan niin hepposin perustein, aina kun vaan vähän ahdistaa... parisuhdeneuvojat ja -terapeutit ovat juuri tällaisia tapauksia varten, menkää ihmeessä käymään. Sitten vasta kun voi sanoa että teki kaikkensa eikä ole yhtään auttanut, voi erota ja silloin erosta toipuukin ihan eri lailla. nimimerkki kokemusta on.

joskus on hyvä asettaa niitä rajoja niin lapsille kuin miehillekin :D
voi olla että pitää sinua itsestäänselvyytenä ja heittopussina jos aina annat kaiken mitä hän haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Mitä jos antaisit lapsen adoptioon tai sijaikotiin?saisitte jatkaa kaksin miehesi kanssa koska häntä tuntuu lapsi haittaavan.

Toivottavasti tää oli vitsi? Jos meillä ko. tilanne niin kyselemättä jättäsin miehen ENKÄ lasta. Ei se lapsi oo mitään väärää tehnyt!

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Mitä jos antaisit lapsen adoptioon tai sijaikotiin?saisitte jatkaa kaksin miehesi kanssa koska häntä tuntuu lapsi haittaavan.

Toivottavasti tää oli vitsi? Jos meillä ko. tilanne niin kyselemättä jättäsin miehen ENKÄ lasta. Ei se lapsi oo mitään väärää tehnyt!

Kiitos jonsku ku yrität ärsyttää mua, saanpa muita tunteitakin ku surun.

Johan on jonskulla mielipiteitä!!! Kuka nyt ukon takia lapsestaan luopuisi. Minilla oli kolme pientä kun lähdin. Nyt aurinko taas paistaa. Vauvaa odotellaan uuden miehen kanssa ja kaikilla lapsilla hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Haluaako mies erota? Jos kertoisit hänelle että seinä on tullut vastaan, luuletko että hän heräisi ja haluaisi parantaa käytöstään?

En mä Jonsku voi lastani mihinkään antaa jos olet tosissasi, on ollut yökylässä noin kerran kuussa..

Ei hän haluaisi erota mutta ei vaan osata parantaa suhdetta. Kerroin eilen että olen tosissani ja on asunto hommattu ja huonekaluja pitäisi jakaa.. Hän päätti lähteä viikonloppu reissulle..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Olisiko omassa käytöksessäsi muutosmahdollisuutta. Jotainhan miehesi pakenee, tuskin itseään..

Mieheni pakenee perhe elämää. Olen antanut hänelle vapaata niin paljon kun haluaa. Mutta minulla raja menee siinä kun hän ryyppää myös arkisin. Olen antanut kaiken ja luopunut itse kaikesta jotta minä saisin perheen mutta sekään ei ole riittänyt..

voi että,koita jaksaa.ihan kuin puhuisit minun ex-miehestä.

Olen tosissani.Sijaisperhe ei ole kamala ratkaisu.Tai antaa lapsi joksikin aikaa esim.mummolaan niin saa aikaa parisuhteelle.

juu laitetaan vaan kaikki lapsemme sijaisperheeseen kun ero tulee niin kaikilla on hyvä olla?? Kannattas varmaan miettiä sitä lastakin. Tuon mummolaan viemisen sillon tällön yöksi ymmärrän, mutta että sijaisperheeseen!