Hakutulokset

  1. N

    Kysymys Idols-Peten putoamisesta

    Äänestäjät ei tykänny vissiin, kun Pete seukkaa.... :attn:
  2. N

    Miksi lasten syntymäpäivillä pitää olla ohjelmaa? Tai lahja vieraille?

    No sitä tää nyky-yhteiskunta on. Ei siinä auta muu kuin sanoa, että itse ohjelman keksitte. :) Jos ei viihdy niin kotiin pääse kesken kekkereidenkin. Että kuka täällä on se ilonpilaaja...? ;) Hyvin ne juhlat menee ilman ohjelmaakin. Täytyy kyllä myöntää, että joskus oikein hävettää, kun lapset...
  3. N

    Onks tää paljon? Annoppi hieman ihmettali

    Tunnen tuon tutun katkeruuden.. Meillä taasen mun Äiti on tollai... Mut ei tosiaan kyllä kukaan oo munkaa pakastimeen kurkkinu..
  4. N

    Onks tää paljon? Annoppi hieman ihmettali

    No onhan toi paljon, mut pitäähän sitä olla valinnanvaraa sillon, kun sitä sieltä syöpi. :D
  5. N

    missäs iässä sitten?

    Juu, sokerin takia ei sitä ja tätä. Missään ei kyl oo ohjeistettu, et missä iässä sokeria sit saa alkaa antamaan?? :whistle: Minä kyllä annan normijukuja vuoden iässä, kun sitä muutkin syö. Pääasia, ettei liikaa syötä ja et hoitaa hampaat kunnolla.
  6. N

    Olenko ihan tekopyhä ja itsekäs kun mulle tuli älyttömän hyvä mieli viedä lahjoja Joulupuu-keräykseen?

    Sä olet hyväntahtoinen ja epäitsekäs, ystävällinen ja avulias ihminen. Eroat varmaan mahdottomasti nykysuomalaisesta perusmassasta. Onneks on paljon muita kaltaisiasi. :xmas:
  7. N

    Facebook/kaverin poistaminen listalta

    Samaa mietin. Ja näkeekö kaveri, jos on poistettuna? Joitain epämääräisiä heeboja tullu hyväksyttyä ja tullu katumapäälle.. :headwall:
  8. N

    Huutisostajasta murinaa

    Ehkä hän ei halua vaatteita, kun olette tuttuja? Jos ei niinkö kehtaa naapurin vaatteissa kulkea? Kaikenlaisia sitä kun löytyy... :|
  9. N

    G: Parhaimmat karkit / suklaat top 3? Entä pahimmat top 3?

    Parhaimmat on varmaan punssinapit, Japp-patukka ja Kinder-munan suklaa. Pahoja karkkeja ja suklaita ookkaa!! :xmas:
  10. N

    vinkkejä miten parantua nopeasti flunssasta???

    Onneks jollain on asiallisia mielipiteitä omasta flunssanhoidostaan. :headwall:
  11. N

    mitäköhän tapahtui...

    No eiköhän tuokin luulo siitä sitten karise, kun aikaa kuluu ja saat tietää enemmän asioista. :D Todella ihanaa kuitenkin, että onnen oot löytäny.
  12. N

    mitäköhän tapahtui...

    Tuohan siinä on, että noita erossa oloja voi sit tulla. Mutta aattele positiivisesti, ehkä ensi kerralla menette yhdessä. :hug:
  13. N

    kuinka monta lasta sulla on?

    5 lasta ja Uudellamaalla asustellaan.
  14. N

    mitäköhän tapahtui...

    Ole onnellinen eläkä tommosia pohdi! =)
  15. N

    kaikista kivoin palstalainen?

    Onks toi ny reiluu alkaa lajittelee? :ashamed:
  16. N

    Miksi te palstailette?

    Minä siksi, että pakko saada joskus jotain seuraa ja tällä ei täällä livenä kavereita ole.
  17. N

    Nyt nopeesti! KAUAN BROILERIN RINTAPALOJA PITÄÄ KEITTÄÄ?

    :laugh: naurattaa, kun aloin kuvittelee miten Rypäle kattelee sinne kattilaan, että missä ne on ne lihat, kun näkyy vaan kasa luita ja ei keittäny kuin 45min.
  18. N

    ei enää ikinä drivein:sta...

    Kyllähän sen onneks tietää, että mikään ei luonnistu sillon kun pitäis ja kiire on. :laugh:

Yhteistyössä