mitäköhän tapahtui...

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
oon ollut aina hieman rasisti....
nyt oon menny täysin 6-0 ihastumaan yhteen tummaan mieheen,ja se ihastuminen on molemminpuolista.pidetään yhteyttä päivittäin.

en siis taida enään olla rasisti....?!

en oo kyl kertaakaan edes mielessä ajatellut hänen edes olevan tumma,ihon väri on ollu niin mitätön juttu tässä tilanteessa....
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Nuottatukka:
Tuohan siinä on, että noita erossa oloja voi sit tulla. Mutta aattele positiivisesti, ehkä ensi kerralla menette yhdessä. :hug:
emmä tiiä,uskaltaakohan sitä lähtee afrikkaan asti(hieman on ennakkoluuloja itse maata kohti)
ehkä,se on kyl sit sen ajan murhe....
 
no just joo
Alkuperäinen kirjoittaja hirmu:
kivaq,ole onnellinen.se pettää sua kumminkin tai saat hivin....
Miksi pitää aina jonkun idiootin tulla väliin ja pilata toisen ilon ja onnen??????????? :(:(:(

Minä olen ainakin vilpittömästi onnellinen sun puolesta, ap :heart:
 
mä ehkä tiiän mistä toi johtuu :whistle:
mä ajattelen itseäni rasistina sen takia koska kaikki ulkomaalaiset (jotka asuvat suomessa) jotka olen tavannut ovat olleet näitä "huonoja ulkomaalaisia", sitten kun tapaan jonkun joka osaa oikeasti käyttäytyä, ei ole rikollinen, on mukava ja kohtelias oletan etten enää ajattele samalla tavalla ulkomaalaisista :ashamed:
siis tiiän kyllä että "hyviä ulkomaalaisia" ovat olemassa mutta en ole vaan tavannut ketään....toivottavasti joku tajusi mitä yritin selittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mä ehkä tiiän mistä toi johtuu :whistle:
mä ajattelen itseäni rasistina sen takia koska kaikki ulkomaalaiset (jotka asuvat suomessa) jotka olen tavannut ovat olleet näitä "huonoja ulkomaalaisia", sitten kun tapaan jonkun joka osaa oikeasti käyttäytyä, ei ole rikollinen, on mukava ja kohtelias oletan etten enää ajattele samalla tavalla ulkomaalaisista :ashamed:
siis tiiän kyllä että "hyviä ulkomaalaisia" ovat olemassa mutta en ole vaan tavannut ketään....toivottavasti joku tajusi mitä yritin selittää.
eli ennakkoluuloinen olet...sitäkö ajoit takaa? :whistle:
 
Sulla rasismi ei varmaankaan ole ollut mitään vahvaa rotuvihaa vaan ehkä tietämättömyyttä ja pelkoa tuntemattomasta.

Kaikki ulkomaalaiset ystäväni täällä Suomessa ovat yliopistosta joten minä taas tunnen vain näitä ihan normeja nuoria ihmisiä enkä edes osaisi ajatella kenestäkään pahaa vain ulkonäön perusteella.
Käsittämätön ajatus sinänsä jo halveksua toista ihmistä siksi että ulkonäkö ei miellytä.

Toisaalta olen itse asunut ulkomailla ja joutunut rasismin kohteeksi joten tiedän miten se sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mä ehkä tiiän mistä toi johtuu :whistle:
mä ajattelen itseäni rasistina sen takia koska kaikki ulkomaalaiset (jotka asuvat suomessa) jotka olen tavannut ovat olleet näitä "huonoja ulkomaalaisia", sitten kun tapaan jonkun joka osaa oikeasti käyttäytyä, ei ole rikollinen, on mukava ja kohtelias oletan etten enää ajattele samalla tavalla ulkomaalaisista :ashamed:
siis tiiän kyllä että "hyviä ulkomaalaisia" ovat olemassa mutta en ole vaan tavannut ketään....toivottavasti joku tajusi mitä yritin selittää.
eli ennakkoluuloinen olet...sitäkö ajoit takaa? :whistle:
no tavallaan :whistle: mutta kun kuitenkin itsellä on ollut todella huonoja kokemuksia ulkomaalaisista niin vaikeata uskoa että täällä asuu muitakin ennen kun niitä näkee. :ashamed:
 
aamu
Alkuperäinen kirjoittaja hirmu:
kivaq,ole onnellinen.se pettää sua kumminkin tai saat hivin....
hirmu taidat olla kade :) kannattasko sunkin etsiä tumma mies!? voihan valkosellakin olla hiv . onhan niitä !!
aina tää on joku jolla on jotain pahaa sanottavaa . ilonpilaaja.
toivottavasti selviät sun ongelmista .


ap : mä toivon teille kaikkee hyvää. oon onnellinen sun puolesta :)
 
mamma
joo,no musta tuntuu et tä on niitä hyviä tummaihosia...tai mistä minä tietäisin.opiskelee bisnesjuttuja ja tekee kahta työtä,lähettää rahaa perheellensä ja yrittää tulla toimeen todella vähäisellä rahalla.
onhan se kertonu et se on ollu joskus "pelimies",mutta ei halua pelailla mun tunteilla.olen itsekkin ollut pelinainen ja tämä tuntuu todella erilaiselta ja HYVÄLTÄ.
 
No, mä vannoin joskus aikoinaan etten koske ulkomaalaiseen mieheen pitkällä tikullakaan.

Ja kun lähdin Turkkiin töihin toista tai kolmatta kertaa, ja isäni sanoi puoliksi leikillään mua bussiasemalle viedessään että älä tuu turkkilaisen muijana takaisin, niin räjähdin nauruun ja sanoin että ei oo pelkoa.

Hupskeikkaa :saint: . Kuinkas sitten kävikään :xmas:
 

Yhteistyössä