Facebook/kaverin poistaminen listalta

mä löysin sieltä kun menee yksityisasetuksiin, niin voi estää jonkun henkilän näkemästä profiiliasi ... näin siinä lukee: Jos estät käyttäjän, hän ei voi löytää sinua Facebook-haussa, ei näe profiiliasi eikä pysty ottamaan sinuun yhteyttä Facebookin välityksellä (esim. seinän tai tökkäisyn avulla). Kaikki mahdolliset Facebook-siteet tämän henkilön kanssa poistetaan (esim. kaverisuhteet, parisuhdetilanne jne.). Ota huomioon, että käyttäjän estäminen ei välttämättä estä viestintää kolmannen osapuolen sovelluksissa, eikä esto koske mitään muuta Internet-palvelua.


että uskaltaisikohan tuohon laittaa nimen
:x
 
Rva B ei jaksa kirjautua
No menee sinne kavereihin ja klikkaa kaverin kuvan kohdalla. Siinä sitten lukee että poistatko kaverin listalta, ja klikkaa vaan kyllä. Erikseen vielä ilmoittavat, että kaveri ei saa tietää poistosta...
 
mutta öö
siis mutta eikö se kaveri kuitenki näe että kaveri ei ole enää hänen kaverilistallaan? Ja alkaa ihmettelemään? Ja jos itse estän jonku henkilön näkemästä minua fb:ssä nii näkeekö hän jos kirjoitan jonkun yhteisen kaverimme seinälle?
 
facebook on säälittäville
Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja facebook on säälittäville:
Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
Et sitten tainnut saada yhtäkään kaveria siellä? :whistle: :hug:

Osa mun facebook-kavereista asuu niin kaukana, että tapaaminen ei ole yksinkertaista. Yksi asuu ulkomailla eikä mulla ainakaan ole rahaa sinne lähteä.
 
plop
Alkuperäinen kirjoittaja facebook on säälittäville:
Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
Minun kaverini elävät myös muualla kuin facebookissa :) Facebook on kätevä tapa pitää yhteyttä, päivittää kuulumisia, löytää vanhoja kavereita ja sopia tapaamisista ym. asioista. Itse olen hyväksynyt kavereiksi vain sellaisia joidenka kanssa muutenkin olen "todellisessa" maailmassa.
 
vieras
En ole edes kokeillut, kun ei kiinnosta.Ei ole tarvetta hakea ystäviä netistä tai päivittää tietoja itsestä. Ihan on tarpeeks ystäviä ja kavereita. Mä kaipaan myös omaa aikaa siis sellaista tervettä omaa aikaa, ettei tarvii puhua tai raportoida itsestä yhtään mitään.
 
virtual
Alkuperäinen kirjoittaja facebook on säälittäville:
Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
huh, melkosta tekstiä. Onha se mukavaa facebookin kautta löytää vanhat tutut, joiden numerot on kadottanut, eikä niitä muuta kautta löydä enää. Itse ainaki olen löytänyt lapsuuden ystäväni sitä kautta ja oli mukavaa vaihtaa kuulumisia monen vuoden jälkeen. Ja juuri niinkuin tuolla ylempänä joku jo mainitsikin että osa kavereista asuu kaukana eikä niitä ihan joka päivä nää, ja säästääpähän vähän puhelinlasku kuluissa. Niin ja mitkä "kulissit ympärillä?" lopeta se sääliminen, en ymmärrä mikä siinä on niin säälittävää.
 
rimbula
jos nyt palataan alkuperäiseen aiheeseen, niin itse poistin erään kaverin listalta, sitten alkoi ihmettelevien viestien tulo häneltä postilaatikkoon sivullani, totesin että on helpompi pitää piilotettuna kaveri listalla kuin alkaa pitkään kirjeenvaihtoon poiston syistä yms. ja kun tyyppiä nähtävä kuitenkin välillä lasten menoissa.
jokaisessa kivassa asiassa on aina pieni negatiivinen pilkku, olkoon facebookissa se sitten hän.
 
vahingossa tein
Alkuperäinen kirjoittaja Rva B ei jaksa kirjautua:
No menee sinne kavereihin ja klikkaa kaverin kuvan kohdalla. Siinä sitten lukee että poistatko kaverin listalta, ja klikkaa vaan kyllä. Erikseen vielä ilmoittavat, että kaveri ei saa tietää poistosta...
miten saan ystävän takas niin että näen hänen kirjoituksen taas etusivulla.
painion oikealla puolella ystäväni tekstin kohdalta piilota ja sit tuli teksti että jatkossa et enää näe tämän henkilön kirjoituksia!!!??mitä toi tarkoittaa ja miten saan takasin sen että näen myös hänen kommentit..hän on edelleen profilissani ystävänä
 
Möhkö
Entäs sitten jos on hölmöyksissään esittänyt tuttavalleen kaveripyynnön ja tää ei ikinä vastaa siihen? En haluaisi omassa kaverilistassani keikkuvan hänen kuvaansa, saako sen poistettua?
 
Tekemällä oppii
Jos olet vahingossa piilottanut kaverisi Facebookissa. Saat palautettua piilotetut päivitykset/uutiset/sovellukset näkymään etusivullasi siten että vierität koko etusivun aivan alas asti ja alhaalla olevasta vaaleansinisestä palkista valitset "Muokkaa asetuksia". Tämä on se sama palkki jonka vasemmassa reunassa voit valita näkymään "Vanhemmat viestit". Jos sinulla ei ole piilotettuja henkilöitä tai sovelluksia ei tätä "Muokkaa asetuksia" valikkoa ole lainkaan näkyvissä. Se ilmestyy palkin oikeaan reunaan vasta kun ensin piilotat jotakin..
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö:
Entäs sitten jos on hölmöyksissään esittänyt tuttavalleen kaveripyynnön ja tää ei ikinä vastaa siihen? En haluaisi omassa kaverilistassani keikkuvan hänen kuvaansa, saako sen poistettua?
Mulle kävi noin, tuttavani ei vastannut kaveripyyntöön, joten poistin pyynnön. En tosin enää muista kuinka sen tein! :D
 
stb
Moi! Itse etsiskelin samaa, mutta minun feissarissapa ei pysty poistamaan kavereita tuon kautta kuin muilla näyttää. Mutta sitten huomasin että jokaisen kaverin pääsivun alakulmassa vasemmalla on kohta "poista kaveri", eli sieltäkin onnistuu, ja vieläpä kaikken nopeiten :)
 
"juu"
Mitenkäs jos poistaa jonku kavereista niin miten saa hävitettyä sen käyttäjän kommentit, tykkäykset ja julkasut omalta seinältä ja kuvista? ennen ne poistu sen kaverin myötä mut nykyään ei
 

Yhteistyössä