Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja facebook on säälittäville:Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja facebook on säälittäville:Mun frendit elää todellisessa maailmassa eikä säälittävässä facebookissa. Jokainen omaa yksityisyyttään arvostava ihminen jättäytyy facebookin ulkopuolelle. Mä tapaa frendit livenä tai puhelimessa mieluiten. Monet laittaneet kavereiksi ihmisiä, jotka vaan on puolituttuja. Säälittää. Oho. Se onkin vasta kamala tauti tämä sääliminen. On se niin mieletöntä, kuin moni elää nykyisin vaan virtuaalimaailman sisällä ja kauheet kulissit ympärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva B ei jaksa kirjautua:No menee sinne kavereihin ja klikkaa kaverin kuvan kohdalla. Siinä sitten lukee että poistatko kaverin listalta, ja klikkaa vaan kyllä. Erikseen vielä ilmoittavat, että kaveri ei saa tietää poistosta...
Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö:Entäs sitten jos on hölmöyksissään esittänyt tuttavalleen kaveripyynnön ja tää ei ikinä vastaa siihen? En haluaisi omassa kaverilistassani keikkuvan hänen kuvaansa, saako sen poistettua?