palstaileeko täällä mun lisäks ketään, kuka ei kuulu näihin?

  • Viestiketjun aloittaja koulutettu ja terve
  • Ensimmäinen viesti
Riikka
No niin. Taidat hakea itsetunnollesi kohotusta näillä aloituksilla. Tai sitten haluat peitellä jotain... Juu jep. Oletko koulutettu teiniäiti ja sattumoisin terve ylilihava? Vai mitä vihjailet aloituksellasi? Meitä on täällä todennäköisesti ihan kaikenkarvaista sakkia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kouluttautunut, eli oppinut ihminen ei käyttäisi Ap:n käyttämää nimimerkkiä.
heh heh... taidat kuulua ainakin yhteen noista esimerkeistä?
niin ja listaan voisi todella lisätä

- lihava
- yyhoo
- teiniäiti
- kouluttamaton
- mielenterveyspotilas
- onnettomassa liitossa
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Olen lievästi alipainoinen, tulin äidiksi 24veenä, taskussa on maisterin tutkinto ja asun yhdessä lasteni isän kanssa.

Mutta olen sentään mielenterveysongelmainen.
Onnea, olet normaali palstalainen! :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kouluttautunut, eli oppinut ihminen ei käyttäisi Ap:n käyttämää nimimerkkiä.
heh heh... taidat kuulua ainakin yhteen noista esimerkeistä?
niin ja listaan voisi todella lisätä

- lihava
- yyhoo
- teiniäiti
- kouluttamaton
- mielenterveyspotilas
- onnettomassa liitossa
Tietysti.

Ainahan se on kiva leikkiä stereotypioilla, ne sattuvat oikeaan osoitteeseen useimmiten. Etenkin jos käytetään laajoja termejä kuten sinä.

Lisätään listaan joitakin asioita.

-Kouluttautunut mutta ei erityisen sivistynyt
-Omaa harhakuvitelman siitä että koulutus=kyky/oikeus kritisoida
-Omaa harhakuvitelman siitä että ainostaan muodollinen koulutus merkitsee jotain ja antaa mahdollisuuden asettua stereotypioiden ulkopuolelle.
-Omaa harhakuvitelman siitä että koulutuksesta johtuen hänen ei tarvitse vastata esitettyyn kritiikkin jos se tulee muodollisesti kouluttautumattomalta ihmiseltä.





 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kouluttautunut, eli oppinut ihminen ei käyttäisi Ap:n käyttämää nimimerkkiä.
heh heh... taidat kuulua ainakin yhteen noista esimerkeistä?
niin ja listaan voisi todella lisätä

- lihava
- yyhoo
- teiniäiti
- kouluttamaton
- mielenterveyspotilas
- onnettomassa liitossa
Mulla taskussa maisterin tutkinto ja ja ammattikorkeakoulututkinto... ja mulle tulee ihan sikana kirjotus virheitä ja muutenkin huonoa tekstiä kieliopillisesti....
 
annika
En oo lihava, oon naimisissa, lapsen sain 22 v. ja koulutuskin löytyy. Mutta eiköhän sinusta ja minustakin joku vika löydetä. Enemmän tällä palstalla häiritsee ilkeämielisyys kuin kirjoittajien ylipaino.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaska: kyllä kouluttamattomien kritiikit tiedetään.. vähän aikaa kun seuraa tätä palstaa niin sen kyllä huomaa.
Ehkäpä niin.


Kysymys oli, mielestäni, Ad-hominem argumentoinnista.
Huolimatta siitä että joku ei ole kouluttautunut ja antaa huonoa kritiikkiä. Se ei silti anna oikeutta vähätellä toisen ihmisen esittämää mielipidettä tai ihmistä hänen mielipiteensä perusteella. Siihen on silti vastattava jotenkin muuten kuin tyyliin : Et ole käynyt kouluja joten ole hiljaa

:(

Tokihan sinulla pointti on, en sitä kiellä.
Mutta toisaalta esitit asiasi tarkoituksella provosoivasti, joten tuskin olet yllättynyt jos joku tarttui koukkuun :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaska: kyllä kouluttamattomien kritiikit tiedetään.. vähän aikaa kun seuraa tätä palstaa niin sen kyllä huomaa.
Ehkäpä niin.


Kysymys oli, mielestäni, Ad-hominem argumentoinnista.
Huolimatta siitä että joku ei ole kouluttautunut ja antaa huonoa kritiikkiä. Se ei silti anna oikeutta vähätellä toisen ihmisen esittämää mielipidettä tai ihmistä hänen mielipiteensä perusteella. Siihen on silti vastattava jotenkin muuten kuin tyyliin : Et ole käynyt kouluja joten ole hiljaa

:(

Tokihan sinulla pointti on, en sitä kiellä.
Mutta toisaalta esitit asiasi tarkoituksella provosoivasti, joten tuskin olet yllättynyt jos joku tarttui koukkuun :D
mikäs sen kivempaa kun laukoa totuuksia provosoiden. eihän täällä kukaan provosoituisi jos ei kolahtaisi.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Joo oon lihava ja sitten mummu,etten näin ollen ole teiniäiti ja koulujakin tuli käytyä,sisäisesti kaunis,vähäjärkinen hupakko. :kieh: :(
Ihana :LOL:
Itte oon parastaikaa koulun penkillä , vaik ihan lähihoitajaksi vaan tähtään niin ei hävetä yhtään. Jos tulee alzheimer->dementia , ym sairaus ja ei pysty itsestään huolehtimaan niin hoitajaa tarvii vaik ois korkeakoulutettukin. Eikä siinä vaiheessa ammatti kysellä.Muihin kategorioihin kuuluminen tai kuulumattominen on oma asiani.



 

Yhteistyössä