Koirat pois kerrostaloista!!

  • Viestiketjun aloittaja nii
  • Ensimmäinen viesti
nii
Tämä on mun mielipide. Hyvä tässä lasta yrittää saada nukkumaan, kun koirat haukkunu jo tunnin. Asun ylimässä ja kaksi koiraa haukkuu ihan alimmassa ja yksi koira vastailee haukkuihin keskikerroksesta -.- juu koirat on tosi söpöij ja ihanii, kohan ne ei oo omia ja ei häiritsisi minun elämää lapsen kanssa. Antaa tulla vain paskaa niskaan, kyl mä kestän.
 
Meidän rapussa asuu pari koiraa, niistä ei ole ollut ikinä mitään häiriötä :flower:
Edellisessä talossa taas oli yläkerrassa jättiläiskoira, joka haukkui taukoamatta aina kun oli yksin :/ aamukuuden jälkeen alkoi se louskutus.
 
Oliskohan tuohonratkaisuna ihan suoraan oventaakse meneminen ja kertominen, että ko koirat haukkuu päivisin, katos kun ne omistajat ei välttämättä sitä tiedä, jos taas tietävät, mutta eivät välitä, ota yhteys isännöitsijään :whistle:
 
Heh. No meillä on ollut samanlaista aikoinaan ja sanottu omistajille, isännöitsijälle ja jopa viranomaiset on asian tiimoilta olleet hommissa mukana, mutta MITÄÄN ei ole tapahtunut asioille eli ollaan vaan sitten jämähdetty kohtaloomme ja odoteltu lottovoittoa..
 
cherie
En minäkään tiennyt omieni paskamaisesta käyttäytymisestä kerrostalossa ennen kun naapuri siitä mainitsi, kun huomioitko että koirat aloittavat kenties omistajan lähdettyä/ollessa poissa?

Meillä kävi naapuri sanomassa suoraan ja minä hommasin apua tämän tavan kitkemiseen niin johan loppui meillä louskutus.
 
Anni
No mä siedän jotenkin sen haukkumisen päivällä mut hiljaisuuden aikana se menee yli. Olen naapureille joutunut asiasta mainitsemaan. Ei ole enää kuulunut haukunta yöllä. Ihan ok siis suhtautuivat vaikka aika hermona palautetta annoinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Oliskohan tuohonratkaisuna ihan suoraan oventaakse meneminen ja kertominen, että ko koirat haukkuu päivisin, katos kun ne omistajat ei välttämättä sitä tiedä, jos taas tietävät, mutta eivät välitä, ota yhteys isännöitsijään :whistle:
:wave: Nimenomaan. Turha täällä itkeä,jos ei viitsi asialle tehdä mitään. Meillekin selvisi toisen koiran ulina meidän työpäivien ajan vasta sit kun naapurit oli kuunnellu sitä yli puoli vuotta. Tehtiin asialle heti voitavamme, ja ulina loppu, mut helkutistako me se tiedettiin, kun ei kukaan älypää voinu tulla sanooo siitä?? :headwall:
 
Ja
kissat pois pihoilta ja kaduilta!!! Taas on rapunpieleen paskottu. joku aika sitten oli kustu isännän konepellin sisään, haisee lämppäri melko muhevalle...

eläimistä tykkään kyllä, mutta kohta otan oikeuden omiin käsiini.
 
kerrostalokyttä number one
voe,voe.sitä pitäs miettii ennekuin lapsia väsää kerrostaloon
aattele että ne koirat häiriintyy sun lapses kitinästä.osta munakennoja ja päällystä kämppäs sillä.korvatulppia on myös olemassa
 
ap
Tässä on tilanne, että omistajat eivät ole paikalla. tai ei mulle ovea avattu, tiedä sitten. Täytynee katsoa eteenpäin, kuinka kauan tämä jatkuu, koska toki siedän muutamia haukkumisa ( en ole niin nipo ) mutta joku kun menee yli niin menee yli. Nooh, toivottavasti joskus omistan omakotitalon niin ei tarvitse kuunnella naapureitten melua :) hau hau hau hau hauuuu kuuluu vain ja oikein kaikuu pitkin asuntoo, meen myöhemmin kaulimen kanssa sen oven taakse :D
 
koiran haluava
Niin, ei ne omistajat sitä yleensä tiedä jos koirat haukkuu tai ulisee. Mut eikö niitä voi pentuna jo heti opettaa olemaan ulisematta ja haukkumatta? Pikkuhiljaa olemalla koko ajan pidempiä aikoja pois kotoa koira oppii olemaan rauhallinen. Oven takana voi kuunnella miten koira käyttäytyy kun omistajat ovat poissa. Kyllä tässä koiranomistajillakin on oltava järki kädessä, eikä pitää oletusarvona että koira ei ulise.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kerrostalokyttä number one:
voe,voe.sitä pitäs miettii ennekuin lapsia väsää kerrostaloon
aattele että ne koirat häiriintyy sun lapses kitinästä.osta munakennoja ja päällystä kämppäs sillä.korvatulppia on myös olemassa
ooppas hiljaa jos et tosia asiosita tiedä mitään, hiljattain muuttanut tähän KERROSTALOON. tilanteet elämssä muuttuvat ja tämä on nyt kohtaloni.
 
Meille oli tänä aamuna tullut lappu postiluukusta että alakerran asukilla koira hoidossa emännän sairastumisen vuoksi ja pyysivät ottamaan yhteyttä mikäli koira haukkuu päivällä, ja haukkupanta on hankittu mutta saattaa kestää pari päivää ennenkuin alkaa toimia. Yhteystiedot ynnä muut ohessa. Miusta tosi hienosti toimittu, tällaisia lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pikkusielut pois kerrostaloista :attn:
Ei se ole pikkusieluista jos koira haukkuu ja ulisee kellon ympäri kun omistajat viilettävät jossain.
Joo, mun työaika oli sillon iltavuoroissa 15-22.30, olin kotona jotain 23 jälkeen, kun pyöräilin vielä kotiin. Jos mies oli leirillä (oli sopimussotilaana varuskunnassa ), niin kukaan ei ollu kotona, eli koirilla oli ätysi vapaus tehdä mitä lystäsi. Ja tämä pieksetty, ja hakattu yksilö, joka alkoi lopulta luottaa meihin, ikävöi meitä niin paljon, että päätti sit pitää koko rapun hereillä. Mut ihan tosi, me ei tiedetty asiasta, eikä siten voitu vaikuttaa siihen. Puututtiin, ja hoidettiin ongelma pois heti, kun saatiin asia tietoomme. Että naapureillakin on kyllä vastuunsa...
 
MUMMOT POIS KERROSTALOISTA!! Ne kyttää päivät naapureiden tekemisiä, valittaa ja sekaantuu joka asiaan ja häiriköi muita talon asukkaita mitä ihmeellisimmistä syistä kuten lasten sormenjäljistä ovenkahvoissa ja kävelystä rappusissa.

No joo, eiköhän kannattaisi olla yleistämättä. Toki oikeista ongelmista voi ja pitääkin sanoa ja niille on varmastikin jotain tehtävissä. Ne omistajat ei välttämättä edes tiedä että niiden koirat pitää metakkaa siellä.
 

Yhteistyössä