Koirat pois kerrostaloista!!

  • Viestiketjun aloittaja nii
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä on tilanne, että omistajat eivät ole paikalla. tai ei mulle ovea avattu, tiedä sitten. Täytynee katsoa eteenpäin, kuinka kauan tämä jatkuu, koska toki siedän muutamia haukkumisa ( en ole niin nipo ) mutta joku kun menee yli niin menee yli. Nooh, toivottavasti joskus omistan omakotitalon niin ei tarvitse kuunnella naapureitten melua :) hau hau hau hau hauuuu kuuluu vain ja oikein kaikuu pitkin asuntoo, meen myöhemmin kaulimen kanssa sen oven taakse :D
Jos omistaja ei avaa ovea niin sä voit soittaa isännöitsijälle ja kertoa sitä kautta viestin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Meille oli tänä aamuna tullut lappu postiluukusta että alakerran asukilla koira hoidossa emännän sairastumisen vuoksi ja pyysivät ottamaan yhteyttä mikäli koira haukkuu päivällä, ja haukkupanta on hankittu mutta saattaa kestää pari päivää ennenkuin alkaa toimia. Yhteystiedot ynnä muut ohessa. Miusta tosi hienosti toimittu, tällaisia lisää.
Tässä on kyllä hienosti toimittu :)
 
vieras
Käy sanomassa suoraan naapureille. Minä sanoin ja johan hiljeni. Nyt sitten muutti toinen meluaja koira ja käyn kyllä heillekin sanomassa. Samalla aion myös sanoa,että meillekin voi tulla sanomaan jos lapsista lähtee turhan kova ääni.
Kyllä mkin muuttasin koirattomaan taloon,jos saisi valita. Ja moni varmaan muutaisi lapsettomaan taloon..
 
ap sitten repäisi ja päätti tuollaisen PIENEN yleistyksen vääntää, että koirat pois kerrostalosta, koska hänen kanssaan samassa talossa asuvat koirat haukkuvat ja häiritsevät häntä :LOL:

Toki ymmärrän että haukku häiritsee, mutta jotain rajaa tuon yleistämisen kanssa.

Meidän 16 asunnon kerrostalossamme asuu yhteensä 11 koiraa, eikä koirista ole ikinä ollut sitten niin pienintäkään ongelmaa.

Että jospa ap nyt rauhoittuisi ja miettisi uudelleen sitä mielipidettään sen suhteen, ettei kerrostalossa saisi asua koiran koiraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pikkusielut pois kerrostaloista :attn:
Ei se ole pikkusieluista jos koira haukkuu ja ulisee kellon ympäri kun omistajat viilettävät jossain.
Jaa mä en nähnyt missään kohtaa että ap olisi maininuut koirien haukkuvan kellon ympäri.

Keskellä päivää jos naapuri esim päättää piikata kylppärinsä uuteen uskoon niin valitatteko siitäkin? Melu siitä on aivan järkyttävä eikä kukaan silloin nuku, mutta pitäisikö sitten myös remontoijien muuttaa pois kerrostaloista?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
ap sitten repäisi ja päätti tuollaisen PIENEN yleistyksen vääntää, että koirat pois kerrostalosta, koska hänen kanssaan samassa talossa asuvat koirat haukkuvat ja häiritsevät häntä :LOL:

Toki ymmärrän että haukku häiritsee, mutta jotain rajaa tuon yleistämisen kanssa.

Meidän 16 asunnon kerrostalossamme asuu yhteensä 11 koiraa, eikä koirista ole ikinä ollut sitten niin pienintäkään ongelmaa.

Että jospa ap nyt rauhoittuisi ja miettisi uudelleen sitä mielipidettään sen suhteen, ettei kerrostalossa saisi asua koiran koiraa.
juu oli yleistystä, mutta saa kai ihmisellä eli minullakin olla OMA mielipide asiaan. Muutenkin koirien olisi parempi asuu jossain muualla, kuin kerrostaloissa. Jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee ja asuvat koiriensa kanssa siellä missä huvittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pikkusielut pois kerrostaloista :attn:
Ei se ole pikkusieluista jos koira haukkuu ja ulisee kellon ympäri kun omistajat viilettävät jossain.
Jaa mä en nähnyt missään kohtaa että ap olisi maininuut koirien haukkuvan kellon ympäri.

Keskellä päivää jos naapuri esim päättää piikata kylppärinsä uuteen uskoon niin valitatteko siitäkin? Melu siitä on aivan järkyttävä eikä kukaan silloin nuku, mutta pitäisikö sitten myös remontoijien muuttaa pois kerrostaloista?
Mä puhuinkin omasta kokemuksestani.
Harvoin remontit jatkuvat vuositolkulla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
edelliseen mitäs jos joku naapurisi tekisi samat temput teille jossa on pieniä vauvoja?
ei ole pieniä vauvoja, lapsen itkukaan ei ole niin paha kun korvissa soiva koiran haukkuminen. jokainen saa olla aisiasta omaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
ap sitten repäisi ja päätti tuollaisen PIENEN yleistyksen vääntää, että koirat pois kerrostalosta, koska hänen kanssaan samassa talossa asuvat koirat haukkuvat ja häiritsevät häntä :LOL:

Toki ymmärrän että haukku häiritsee, mutta jotain rajaa tuon yleistämisen kanssa.

Meidän 16 asunnon kerrostalossamme asuu yhteensä 11 koiraa, eikä koirista ole ikinä ollut sitten niin pienintäkään ongelmaa.

Että jospa ap nyt rauhoittuisi ja miettisi uudelleen sitä mielipidettään sen suhteen, ettei kerrostalossa saisi asua koiran koiraa.
juu oli yleistystä, mutta saa kai ihmisellä eli minullakin olla OMA mielipide asiaan. Muutenkin koirien olisi parempi asuu jossain muualla, kuin kerrostaloissa. Jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee ja asuvat koiriensa kanssa siellä missä huvittaa.
Saiskos jotain perusteluja tuolle, että koirien olisi parempia asua muualla, kuin kerrostalossa? Toki tietyt rodut ovat poikkeuksia, mutta miten hemmetissä vaikkapa japanese chin viihtyy pätkän vertaa paremmin omakotitalossa kuin kerrostalossa?
Itse asiassa suurin osa tuntemistani koirista ei ensinnäkään sovellu pihalle tarhaan/narun päähän jos omistaja ei ole läsnä ja toiseksi eivät ne siellä omalla pihalla juuri kirmaile, kun piha on koluttu läpi jo tuhanteen kertaan. Yhtä lailla vapaata liikuntaa pystyy koiralle tarjoamaan lähimetsässä.

Koko tältä vaahtoamiseltasi menee pohja, koska läväytät niin uskomattomia kommentteja ilmoille. Ehkä sympatiapoisteeni riittäisivät sinullekin, mikäli pysyisit itse asiassa asialliseen tyyliin, mutta tuolla reuhoamisella, että koirat pois kerrostaloista ja se on niille itselleenkin parempi-menttaliteetillä ei varmaan kovinkaan monelta koiran omaavalta henkilöltä juuri ymmärrysatä kohdallesi löydy.
 
Hanna
Miksi muuttaa ylipäätään kerrostaloon, jos ei siedä koirien haukuntaa? tai lasten ininää? tai sitä että naapuri kyttää koko ajan mitä teet....?
Kerrostalossa on aina jotain melskettä. Sen teitää erkkikin.
Se ei ole pelkästään sinun koti, vaan monen muunkin.
Jos haluat hiljaisuutta, muuta jonnekkin rovaniemelle metsän keskelle pikkuruiseen tupaan, missä ei ole ihmisiä lähimaillakaan, niin silloin varmasti saat olla rauhassa.
 
enempi saa vaan liikuntaa kerrostalokoirat
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Tämä on mun mielipide. Hyvä tässä lasta yrittää saada nukkumaan, kun koirat haukkunu jo tunnin. Asun ylimässä ja kaksi koiraa haukkuu ihan alimmassa ja yksi koira vastailee haukkuihin keskikerroksesta -.- juu koirat on tosi söpöij ja ihanii, kohan ne ei oo omia ja ei häiritsisi minun elämää lapsen kanssa. Antaa tulla vain paskaa niskaan, kyl mä kestän.
Monet ulkoiluttaan koira a kerrpostalossa, mutta omakotitalossa ei.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu oli yleistystä, mutta saa kai ihmisellä eli minullakin olla OMA mielipide asiaan. Muutenkin koirien olisi parempi asuu jossain muualla, kuin kerrostaloissa. Jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee ja asuvat koiriensa kanssa siellä missä huvittaa.
Todellakin, olen ihan samaa mieltä. Jos koira sais valita, se tuskin muuttais kaupunkiin ja kerrostaloon...
Minun mielestä vois kyllä tuota koirien määrää rajottaa ihan yleisesti, ja jonkunlainen koulutus vois olla pakollista. On varmasti paljon ihmisiä, jotka kouluttavat/koulututtavat koiransa, mutta sit on myös niitä, joitten pitää pysähtyä joka kerta koiran kanssa lenkillä ollessa, jos joku tulee vastaan tai menee ohi. Ettei se oma pikku (tai vasikankokonen) hurtteliini vaan riehaannu. Ja niitä, jotka huutaa koirilleen, koska eivät osaa niitten kanssa paremmin kommunikoida.
 
Samaa mieltä ap.n kanssa siinä suhteessa että ne koirat jotka haukkuu sitten kokoajan jos jää yksin ja puhutaan aikuisesta koirasta ei pennusta. Toki se on omistajien vika kun jättää koiran pennun yksin kotiin ekaa kertaa uutena vuotena niin silloin tekisi omistajia vetää :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
No kerrostaloasumista en suosittelis kenellekään. Ei se ole ihmisen paikka elää.
On ihmisen paikka ja koirienkin jos ne ei hauku yötä läpeensä! Mut lähinnä tuossa on vika omistajissa!
Onhan se hyvä että jotkut viihtyy ja pystyy elämään kerrostaloissakin, mutta mä en vaan ite käsitä miten jotkut voi vuosikausia elää tai koko elämänsä :x
Elämässäni olen muutaman vuoden kerrostalossa asunut, rivitalo sentään on hiukan inhimillisempi paikka. Kun lapsesta asti on omakotitalossa asuttu niin kyllä se veri vetää takaisin omaan kotiin omalla pihalla eikä tarvi aina olla joku seinänaapurissa tai ylä ja alapuolella. Sori mut en vain käsitä miten ihmiset jaksaa sellasta elämää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
No kerrostaloasumista en suosittelis kenellekään. Ei se ole ihmisen paikka elää.
On ihmisen paikka ja koirienkin jos ne ei hauku yötä läpeensä! Mut lähinnä tuossa on vika omistajissa!
Onhan se hyvä että jotkut viihtyy ja pystyy elämään kerrostaloissakin, mutta mä en vaan ite käsitä miten jotkut voi vuosikausia elää tai koko elämänsä :x
Elämässäni olen muutaman vuoden kerrostalossa asunut, rivitalo sentään on hiukan inhimillisempi paikka. Kun lapsesta asti on omakotitalossa asuttu niin kyllä se veri vetää takaisin omaan kotiin omalla pihalla eikä tarvi aina olla joku seinänaapurissa tai ylä ja alapuolella. Sori mut en vain käsitä miten ihmiset jaksaa sellasta elämää :(
No mulla tilanne että mä oon lapsuuteni asunut omakotitalossa ja sitten aikuistuttani kerros,rivari ja taas kerros. Mutta se ei tarkoita et se koirien yöllinen haukkuminen oisi oikeutettua edes omakotitalon naapurin pihassa keskellä yötä?
 

Yhteistyössä