Siis tässä meidän kulmilla! (en yleistä) Toisella on joku sellainen metsästyskoira(joku seisoja tai vastaava) se antaa juosta koiran vapaana. Tästä meidän talon nurkalta on vaan tien ylitys ja sitten alkaa puisto,päästää aina koiran vapaaksi jo tossa nurkalla. Monesti autoilijat on joutuneet jarruttelemaan kun koira juoksee suoraan eteen! Ei kerää kakkoja,on oikeen keko tuossa meidän ikkunan alla,olen muutaman kerran asiasta huomauttanut mutta vastaus on haistappa vittu! Ja sitten meillä on tuossa sisäpihalla lasten leikkipaikka niin hän oikaisee sitä kautta omaan kotiinsa ja koira juoksee hiekkalaatikon yli yms...No tämä neidin vanhemmat harrastaa tätä samaa hommaa,joten en ihmettele mistä on opinsa saanut. Sitten tämä neiti nro 2,ulkoiluttaa jotain sekarotuista koiraa. Koira on hirvittävä räksyttäjä haukkuu kokoajan. Niin hän tuo sen koiran aina tuohon jalkakäytävälle mutta itse ei liiku mihinkään,koira haukkuu ja kiertää ympyrää pitkässä narussaan. Ja ulkoilu ajat noin 6.30 aamulla ja 22.30 illalla! Joten aina ainakin lapset herää jos en itse ole nukkumaan ehtinyt! Raivostuttaa! |O