Hakutulokset

  1. Ninniliina

    Miten ihmeessä te muut äidit joilla enemmän kuin yksi pieni lapsi jaksatte!!!

    Helpompaa on ollu kolmen kun kahden kanssa ku alkujärkytyksestä toipu. Siinä missä kahden kanssa isompi vaati koko ajan huomioo kun hoidin vauvaa, nyt kaks vanhempaa on leikkineet yhdessä ja oon saanu paljon enemmän keskittyä vauvaan. Mun mies on kyllä aina ollu se, joka on valvonu noitten...
  2. Ninniliina

    Olipas halpa hupi. Autonpesu lasten kanssa.

    Viimeks pojan syntymäpäivänä kun hän täytti 4, sankari pääsi mun kanssa kaksistaan reissuun. Ja mitä hän sit halus tehdä? Ensin hän oli tunnin leikkimässä Ikean leikkipaikassa, sit syötiin siellä lihapullia ja lopuks vietiin auto pesuun :D
  3. Ninniliina

    Joskus se huoli "hukatusta" miehestä voi olla aiheellinen :(

    Mutta ei poliisit mitään tekis sille asialle viel seuraavana aamuna.
  4. Ninniliina

    pinniskysymys

    No siis yks syy siihen, miks esikoista ei aiemmin siirretty pois pinniksestä, oli se, että en halunnu hänen lähtevän huomaamatta pois aamusin. Sen nimittäin kyllä huomas kun kiipes laidan yli. Me asuttiin kolmikerroksisessa talossa ja ylimpään kerrokseen ei saanu portaisiin porttia.
  5. Ninniliina

    Joskus se huoli "hukatusta" miehestä voi olla aiheellinen :(

    No on juu ollu syytä epäillä jotain kun kerran noin nopeesti alkoivat etsiä. Normitapauksessa ei ois kukaan mihkää liikahtanu jos joku vaan ois soittanu, että mies on jättäny palaamatta kotiin.
  6. Ninniliina

    Miten juhlistatte hääpäivää?

    Me ei naimisissa olla, mut kihlajaispäivää ollaan yritetty juhlistaa edes jotenkin "arkisesti". Välillä juotu skumppaa, välillä syöty vaan jäätelöä :D Sillon kun tuli 10v täyteen oltiin sellasella järviristeilyllä. Meil on ollu aina nuorimmainen niin pieni tässä viimiset 5 vuotta, ettei oo...
  7. Ninniliina

    Sodastream, mehusta limua?

    Mä en oo koskaan ostanu niitä uutteita. Meil aina tehdään ihan tiivistemehusta sitä juomaa. Tai sitten pelkkää hiiihapotettua vettä juodaan.
  8. Ninniliina

    pinniskysymys

    Himpun verran alle 2v on pojat olleet. Pinniksen laitaa ei saa laskettua mut esikoinen kiipes sieltä ite pois n. 1,5v lähtien.
  9. Ninniliina

    uimakoulukysymys

    Tääl on sellanen "nopeet syö hitaat" systeemi. Eli ens syksyn uimakoulujen ilmottautuminen aukee taas huomenna aamulla klo 9.00 ja n. 9.02 kaikki paikat on täytetty - ellei sitten systeemi kaadu kuten viimeks kun oli ilmottautuminen. Sain ilmotettua muksun, mutta ilmottautuminen ei menny koskaa...
  10. Ninniliina

    Sodastream, mehusta limua?

    Ei hapoteta sitä mehua vaan ensin vesi ja sit se lisätään siihen uutteeseen tai mehutiivisteeseen. Meidän laitteessa ainakin hygieniasyistä kielletään mehun tms. hapottaminen.
  11. Ninniliina

    On se sitten yksi merkeleellinen kumma - aina samat kuokkijat

    No jotenki se pitäis laittaa sit siihen viestiin, että jos et tuo mitään, et myöskään syö - tai olla sitten tyly siellä paikan päällä. Tai muodostaa joku tietty poppoo, jonka kanssa grillaillaan, jotka kaikki huolehtii tuomisista. Toiset vaan on tollasia, että ajattelee, et heidän ei kait ny...
  12. Ninniliina

    G: Kamalimmat naapurikokemukset?

    Meillä oli edellisessä paikassa tosi huono äänieristykset. Asuttiin vanhassa puutalossa ja seinän takanan tietty sitten se taloyhtiön häirikköporukka. He oli teettäneet ties mitä remontteja sinne mm. kattoikkunaa ja muuta "pientä" ilman rakennuslupia ja niistä tuli sitten ongelmia kun alko...
  13. Ninniliina

    Mitäköhän D ja V saivat häälahjaksi?

    ainakin ne sai Ruotsin väreihin maalatut jopot - kuulemma
  14. Ninniliina

    Vaniljauute?

    valmistusaika 1-2kk |O Mä tarviin sitä huomenna :D - voi röhnä... Sinänsä kyllä oikeen näppärästi valmistuis noinkin. Täytyy kokeilla.
  15. Ninniliina

    Vaniljauute?

    ja ei muuten ole vaniljauutetta. Vanilja-aromia joo, mutta ei uutetta. Eli mistä sitä uutetta sit sais?
  16. Ninniliina

    Ei ehkä se korrektein kuvateksti...

    Nyt on ko. uutinen jo poistettu netistä, mutta aiemmin Pohjolan Sanomat uutisoi näin: http://www.aijaa.com/v.php?i=6349983.png
  17. Ninniliina

    G:Juhannusjuomiset perheessä?

    1. kyllä 2. saunasiiderin ja varmaan viiniä ruuan kanssa
  18. Ninniliina

    Kun kaveri valehtelee jatkuvasti

    No joo: kyllä mä alkaisin suhtautua tosi varauksella kaikkeen mitä puhuu. Tai oikeestaan: vois olla ettei paljoo enää juteltas, koska emmää jaks kenenkää kans paskaa jauhaa, jos siinä jutussa ei välttämättä ole mitään totuuden mukaista.
  19. Ninniliina

    Mistä vauvalle hoitaja?

    Onnistuu onnistuu :D mut jos ihan harjotuksen vuoks jättäisit kotiin isän kanssa kuitenkin.
  20. Ninniliina

    Kun kaveri valehtelee jatkuvasti

    Mä luulen, et jotkut ensin valehtelee ja parantelee kertomuksiaan vähän sieltä täältä ja sit siitä vaan tulee tapa. Eli oikeestaan huomaamattaan puhuvat puuta heinää koko ajan. Mulla on yks tuttu joka mm. parantelee juttuja koko ajan, omii muiden kokemuksia omakseen jne. Mitään tollasta ei...

Yhteistyössä