G:Juhannusjuomiset perheessä?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
jontriplet
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys?:
Saisinko vielä kysyä, että onko jonkun mielestä siinä jotain pahaa että kohtuudella juo juhannuksena vaikka lapset ovatkin mukana? Olenko ihan idiootti jos ajattelen että niin ne lapset voivat myös oppia sitä alkoholin kohtuu käyttöä, että se on juhla juoma jota nautitaan hyvässä seurassa?
no näinhän sen pitäisi mennä.... mut ei sitä kannata täällä sanoa :)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jontriplet:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys?:
Saisinko vielä kysyä, että onko jonkun mielestä siinä jotain pahaa että kohtuudella juo juhannuksena vaikka lapset ovatkin mukana? Olenko ihan idiootti jos ajattelen että niin ne lapset voivat myös oppia sitä alkoholin kohtuu käyttöä, että se on juhla juoma jota nautitaan hyvässä seurassa?
no näinhän sen pitäisi mennä.... mut ei sitä kannata täällä sanoa :)
No henk.koht. en edes pidä alkoholin mausta, jotta sitä sen enempää joisinkaan. Saunasiideri riittää mulle :saint:
Ja sitä paitsi kun ollaan lasten kanssa mökillä (lähimpään sairaalaan reilut 50km), on minusta vain hyvä että edes joku on 100% selvinpäin JOS jotain sattuu.
 
vieras
Limu/vesi/mehu/maito-linjalla ollaan.

Miehelle voisin pari olutta hankkia. On aamuvuorossa töissä, joten jos ottaa yhden oluen/ilta , niin siitä ei pitäisi mitään koitua. Tosin en oo varma haluaako mies mitään alkopitoisia juomia, kun voi lähtö synnärille tulla milloin vaan :D

Muuten kyllä oisin voinutkin itselle tehdä sangriaa tai hankkia vaikka pullon fresitaa, mutta ei tässä tilassa (raskaana). Ja lasten kanssa pitää aina olla jonkun ajokuntoisena.

 
AODIFNDA-
Mites näin perin että minä juon ja mies on sit ilman jotta on edes joku joka on ajokunnossa. Miks se on aina niin että nainen on juomatta ja mies juo? Oli sitten kyse mäyräkoirasta tai kolmesta kaljasta...
 
mie
hiukan jotain mietoa viinia ei humala hakuisesti. meillä on lapset jo aika isoja, mutta siltikään ei oteta paljon. grilliruuankanssa, viiniä, sauna olutta.
meillä on raikasta raparperi juomaa jonka olen itse tehnyt, aivan ihana kesäjuoma.
 
1. En tiedä vielä. Kai mä vähän otan. Tai sitten en, jos ei huvitakaan.

2. Pari lasia valkkaria menis. Tai ehkä skumppaa. Tai sit 2 siideriä, Crowmooria. Testasin pari iltaa sit, kaks on jo iiiiiiiiihan tarpeeks mulle.
 
1. En tiedä vielä. Kai mä vähän otan. Tai sitten en, jos ei huvitakaan.

2. Pari lasia valkkaria menis. Tai ehkä skumppaa. Tai sit 2 siideriä, Crowmooria. Testasin pari iltaa sit, kaks on jo iiiiiiiiihan tarpeeks mulle.
 
Olen yksin kaupungissa, joten kyllä, aion juoda. Avaan oman terassikauden ja kutsun pari kaveria kylään. Mieskään ei varmasti ole mökillä kuivin suin, vaikka poika lähteekin mukaan. Kunhan pitää huolta siitä, että joku selvä aikuinen on paikalla ja vastuussa pojasta.

Uskoisin juovani useampia annoksia ainakin kahtena päivänä.
 

Yhteistyössä