Hakutulokset

  1. Ninniliina

    Mistä vauvalle hoitaja?

    No ensinnäkin ois varmaan syytä alkaa opetella olemaan isin sylissä kotosalla, niin että sinä kuiteskin oot siinä lähellä. On mullakin kaks viimestä ollu aikamoisia takertujia, mut ei se nyt oikeen mun mielestä toimi, jos laps ei edes oman isänsä kanssa voi olla. Jos vaan kokeilisitte myös...
  2. Ninniliina

    Poika ei halua syödä lihaa

    Mä en oo ikinä tykänny lihasta. Jauheliha oli pienenä ihan ok, mut lähes kaikki muu :x 17-vuotiaana siirryin sit lakto-ovovege ruokaan täysin. Mä en nyt tuossa niin isoa ongelmaa näkis, jos ruuan tekijälle ei oo ongelma tehdä kasvisruokaa ja siit on pidetty huoli, että laps saa tarvitsemansa...
  3. Ninniliina

    Mistä vauvalle hoitaja?

    Mulla oli vauva mukana koulussa tän kevään. Riippuu tietysti mitä opiskelet ja millanen tapaus vauva on, et kuin toi onnistuu... Mun omani täytti nyt vuoden ja helmikuun lopulla mentiin kouluun. Onhan tässä kuitenkin viel pari kk:tta aikaa opetella sitä hoitajan kanssa olemista - voi tapahtua...
  4. Ninniliina

    Vaniljauute?

    no hyvä - tackar :flower:
  5. Ninniliina

    Vaniljauute?

    No ihan varmasti joku leipuri tietää :attn:
  6. Ninniliina

    Oletteko pesseet pehmoleluja pesukoneessa?

    Kyllä meil on kaikki pesun kestäneet, myös ne mitä ei ohjeen mukaan sais pestä. Villapesuohjelma tms. niille minkä epäilee ettei kestä. Laita tosi vähän pesuainetta. Samallalailla kun esim. vuodevaatteita pestessä, jos pesuainetta on liikaa, se ei huuhtoudu ja lelujen täyte paakkuuntuu...
  7. Ninniliina

    Onks muilla kipakoita kymmenkuisia?

    Tääl lentää kans tavarata, esim. jos tuttia yrittää tarjota väärään aikaan. Ja itkupotkuraivarit on osattu pitkään. Heittääytyy lattialle tai sylissä kaarelle jne. (ikää tosin nyt 1v, mutta nää jutut on olleet kauan "ohjelmistossa" )
  8. Ninniliina

    Pyöräilykypärä taaperolle?

    Löytyy ja löytyy vaikka Prismasta tai muista marketeista - ihan samoja kypäriä. Varmaan jostain 20 eurosta ylöspäin.

Yhteistyössä