Hakutulokset

  1. Z

    Hoidot Kysillä

    Hei taas pitkästä aikaa! Valtavasti pahoitteluja Katmikselle ja kaikille alkionsa menettäneille! :( Onkohan tosiaan joku viba käynyt remontin aikana tai sitten solubiologille...?? Meilläkin hiljalleen 2. IVF-hoito käynnistyy.. Kauhistuneena luin viestin ultraavasta opiskelijapojasta! Onko...
  2. Z

    Munasolut hajosivat icsissä. Mitään tietoa kellään?

    Minulla löytyi "peräti" neljä solua: kaksi hajosivat icsissä, yhdestä puuttui kokonaan solulima ja yksi näytti hedelmöittymisen merkkejä, mutta ei siis kuitenkaan onnistunut. Tuosta yhdestä lääkäri mainitsi, että on todella epätavallisen epänormaalia, että solulima puuttuu, mutta tarkemmat...
  3. Z

    Hoidot Kysillä

    Kiitos kaikille voimia antavista viesteistä. :heart: Soitin tänä aamuna KYS:lle ja järkytyin totaalisesti, kun kuulin hoitoaikataulusta. Uusi IVF/icsi- hoito voidaan tehdä aikaisintaan TOUKOKUSSA 2009! :( |O Siis nyt tiputtiin takaisin jonon hännille ja puoli vuotta pitää taas kärvistellä...
  4. Z

    Hoidot Kysillä

    Tao, ystäväni.. :hug: Ihan samoissa askeleissa mennään täälläkin. Negatiivinen oli meidänkin veritestin tulos. Mie sain vastauksen naistentautien osastolta p.017 172 372, koska lapsettomuuspkl oli jo mennyt kiinni. Neuvoivat soittamaan tuonne nt-osastolle, kun se on auki 24h/vrk. Ensi reaktio...
  5. Z

    Hoidot Kysillä

    Kiitos plussatoivotuksista Retuli ja Tikru =) Maanataina (VASTA!) saan veritestin tuloksen. En aio tehdä yhtään kotitestiä, koska niitä negatestejä on tullut neljän vuoden aikana tehtyä jo ihan liian monta. Jotenkin tuntuis liian pahalle nähdä se yksi ärsyttävä viiva siinä tikussa! :ashamed...
  6. Z

    Hoidot Kysillä

    VOI EI TIKRU! Olen todella pahoillani.. En voi kuin kuvitella kuinka raskasta tuo on. :( Ilmoittelehan itsestäsi aina kun jaksat..
  7. Z

    Hoidot Kysillä

    Kauheeta kun ihan pelotti lukea Tikrun viesti, kun jännitän niin kovasti tulostasi! Ansaitset kyllä todella pinon MegaPiinistelijän tittelin! :) On tuo niin hermoja raastava tilanne! Pidetäänhän vielä kädet ristissä pikku-Lahjan puolesta :hug: Arcathalle tsempitykset työssäoppimisjaksolle...
  8. Z

    Hoidot Kysillä

    Voi ei Tikru-pieni :'( :( Olen sanaton. Vielä varovasti odotan ihmettä tapahtuvaksi ja ruokouksiisi vastausta... Ilmoittele mitä maanantain testi tuo tullessaan. Voimia! :hug:
  9. Z

    Hoidot Kysillä

    Voi Tikru.. :hug: Ymmärrän hyvin sinun ajatukset. Itsekin olen elänyt viimeiset kuukaudet niin uppoutuneena tähän hoitokuvioon ja lapsen anomiseen, että pelkäänpä romahtavani, mikäli nega tulee. Jotenkin on jo valmiiksi negatiivinen mieliala, kai sillä suojaa itseään jotenkin, en tiedä. Mutta...
  10. Z

    Hoidot Kysillä

    Moikkelis! Ei vielä viikkoakaan siirrosta kulunut.. pp5 kai menossa niinkun taollakin. Eilen alkoi menkkamaiset polttelut alaselässä ja alamahassa, meinaa huolta pukata mieleen... Tänään iski semmoinen ajatus, (niin kuin aina kun tajuaa menkkojen alkavan), että miten nyt oliskaan ollut sen...
  11. Z

    synarela sumutteen käyttäjät ..

    Itse pelkäsin sumutteen siuvaikutuksia kamalasti. Ainoat oireet olivat kuumat aallot (jotka oli lähinnä huvittavia!), kuivuus alakerrassa ja tavallista positiivisempi mieliala! =) Ei kannata niin tarkkaan kiinnittää huomiota niihin sivuvaikutuksiin, joita pakkausselosteessa on lueteltu pitkä...
  12. Z

    Hoidot Kysillä

    Tiällään minä! :wave: Ihana, että täällä jo kaivataan minua :heart: Olen ollut viikonlopun nettipimennossa ja heti täällä on ihania uutisia! Huippua Vesiheinä!! :flower: =) Antaa uskoa itsellekin, että myös ekasta IVF/ICSIstä VOI plussata! =) (o) Meidän neljästä munasolusta yksi...
  13. Z

    Hoidot Kysillä

    Luojan kiitos punktio on nyt sit takanapäin! Itse toimenpide oli todellakin nopea! Ei sitä voi täysin kivuttomaksi sanoa, mutta oli kyllä niin hyvät mömmöt, ettei voi kun ihmetellä! Hymyilin leveästi kun kärräsivät minut sieltä toimenpidehuoneesta pois, olin niin helpottunut!:D...
  14. Z

    Hoidot Kysillä

    Ihana kuulla, Tao! Tuo tsemppaa minuakin huomista varten! =) Nyt pidetään peukkuja, että teidän simppaset ja munikset oikein liimautuvat yhteen! Perjantaina me taidetaan olla aikalailla yhtäaikaa siirrossa, jos kaikki menee hyvin... :)
  15. Z

    Hoidot Kysillä

    Kiitos ihanaiset vastauksista! :heart: On niin helppo kysyä täältä, kun on sama hoitopaikka ja kuviot siten myös aika samanlaiset! =) (.)Hui, jännittää jo kovasti huominen punktio! Saadaankohan sieltä mitään siirrettävää!? Puregon 5000IU pistetty eilen illalla ja aamulla kun heräsin olin...
  16. Z

    Hoidot Kysillä

    Toivotaan parasta Vesiheinä ja Arcatha! =) Missäs vaiheessa Pohtijattaren IVF aikataulu on? Sit yks kysymys: Minkä vahvuista Lugesteronia teille on määrätty punktion jälkeen aloitettavaksi? Ihan sillä kyselen, kun mun pitäisi pyytää apteekkia tilaamaan ko. lääke jo valmiiksi, kun punktio on to...
  17. Z

    Hoidot Kysillä

    Tao: Punktio torstaina, argh! Munikset on kypsyneet epätasaisesti joten venyttävät punktiota torstaille.. eli aikalailla samoissa mennään! =) Olen jo epäillyt kasvaako ne rakkulat yhtään, kun ei mitään tuntemuksia ole enää ja tänään pistän viimeisen Menopurin. Nooh, torstaina sen sit näkee...
  18. Z

    Hoidot Kysillä

    Tao, me mennään tosiaan ihan samassa aikataulussa.. Tiedä vaikka ollaan yhtäaikaa punktiossa jännäämässä! =) Mulle selviää punktiopäivä perjantaina, mutta lääkäri arveli sen olevan alkuviikosta. Punktio jännittää ja pelottaakin, kun lukee Tikrun kurjaa kokemusta.. :( Onneksi pääsette...
  19. Z

    Hoidot Kysillä

    Jokos Vesiheinä on toipunut punktiosta? Joko Tikrua jännittää huominen punktio vai meneekö jo ihan rutiinilla? :) Itse kävin toisessa ultrassa ja rakkuloita näkyi 9 isompaa ja kolme pientä.. Lisäksi limakalvo oli vain 3mm paksu! Samalla annoksella (Menopur 150IU) gyne käski jatkaa, mutta...
  20. Z

    Hoidot Kysillä

    Huomentapäivää ihanaiset! =) Kiitos kaikille tsempityksistä, ihana kun täällä jaksetaan tukea kaikkia! :heart: Sitronellalle vielä virtuaalihalaus ja hatunnosto positiivisesta ajattelusta. Kyllä täällä todellakin on sitkeitä ja vahvoja naisia, niin kuin Retuli kirjoitti. Ihanaa, että Retulinkin...

Yhteistyössä