Hoidot Kysillä

tao
Vesiheinälle hurrrjasti onnea !!! :flower: :heart:

Itse sain tänään kyytiläisen mukaan, nyt vaan toivon parasta ja yritän olla stressaamatta.
Huomennako se on se pp1 vai tänään ?

Mitens Zirppanalla ?
 
Waude Vesiheinä! Se on sitten siinä !! :heart: :heart: :heart: Onnea hurjasti!

Tao- ikäväkseni mun on sanottava, että pp1 on vasta huomenna . . . :p Joo, olishan se paljon kivempi jo olis heti, mut kun ei...
Zirppistä minäkin ihmettelen, missä se zirppailee???

(O) vamppu housussa olen kulkenut kolmatta päivää, maha nipistelee ja finnejä tulee ihan joka päivä... voi kun se Täti pysys mökissään, ei vierailijoita tänne, tänks.
 
MOIKS: Jännitys tiivistyy. Mahaa nippailee ja olen alkanut harkita kuitenkin sitä etukäteen testaamista kotona. Kertookaapas- kukas sse testasikaan etukäteen ja millä piiniksillä? Että missä vaiheessa kannattas kokeilla?
 
Huomenia!

Aamusumpin ääreltä kirjoittelen... mulla on tänään aamuyöstä alkanu reilu tuhruttelu, tai oikeestaan pientä tuhruttelua oli koko e-pilleriliuskan ajan, mutta nyt todellakin aamusta runsaampana. Eli kunnon vuoto varmaan alkaa tänään... kysymykseni kuuluukiin, että eikös lyhyessä kaavassa piikittely aloiteta kierron 2. tai 3. päivä? Eli mulla olis ultra vasta tiistaina, jolloin saattais olla jo kp4... pittää vissiin maanantaina heti rinkuutella tuonne kysille, että aloitankos pistelemään Gonalia jo maanantaina. Se onkin sitten itseopiskelua sen käyttö... eilen pikapikaa pakettiin vilkaisin, ei varmaan ole kovin vaikea kynää käyttää. Pakkausselosteeseen siis sitten tutustumaan!!

Tikru , sulla se oikeesti jännitys tiivistyy =) Mä en uskaltanu testailla eka hoidossa vasta kun pp14, kun olin tienny verikokeitten plussatuloksen. Mutta eikös ne aikaisimmat testailijat oo saanu tulosta näkymään todella varhain...? eli tyyliin pp10. Tsemppiä!!

Mitkäs on Vesiheinän fiilikset? Varmasti aivan sanoinkuvaamattomat =) Minkälaiset hcg-arvot sulla oli?
 
Vesiheinälle ISOT ONNITTELUT =) :heart: :flower:

Ja piinailijoille ihania piinapäiviä, pikaliimaa kera liisterin ja plussatuulta PUFF =)
Mä olen tainut testailla jo PP 9 alkaen :D

Kävin ultrassa ja kaikki oli ok. Nyt vaan odotellaan tätiä saapuvaksi marraskuun aikana, niin pääsisin joulukuussa siirtoon.

Tsemppiä kaikille hoidon erivaiheisiin :heart:
 
Tiällään minä! :wave: Ihana, että täällä jo kaivataan minua :heart: Olen ollut viikonlopun nettipimennossa ja heti täällä on ihania uutisia! Huippua Vesiheinä!! :flower: =) Antaa uskoa itsellekin, että myös ekasta IVF/ICSIstä VOI plussata! =)

(o) Meidän neljästä munasolusta yksi hedelmöittyi.. Kaksi oli lääkärin kertoman mukaan epätavallisen poikkeavia, kun niistä puuttui solulima kokonaan ja kolmas oli haljennut.. Ihan sääliksi käy niitä pikku reppanoita.. :ashamed: Joo, saa mielen hieman yliherkäksi tämä jännitys! ;) Yksi hedelmöittynyt munasolu (ei siis vielä alkiokaan) siirrettiin jo seuraavana päivänä punktion jälkeen ja nyt on lopputulos Luojan kädessä. Tuntuu järkyttävälle, että kaksi viikkoa tätä jännitystä ja piinaa pitää kestää, hyvä kun pieraista uskaltaa, kun pelottaa sen palleron puolesta!

Tao, ihana ystäväni.. Yritin etsiä sinua odotusaulasta, mutta en nähnyt sinua.. Meidän siirto oli 11.30, joten olit varmaan jo ehtinyt lähteä? (Jos siis et ollut se harmaapäinen mummo...??) :D

Tikrulle voimaa piinailuun! Milloin onkaan se virallinen the Testiday? Toivotaan että jatkat Vesiheinän viitoittamalla tiellä ja me muut tullaan perässä! =)
 
Tänks Zirppis ja muut tsempeistä.
The Testing-testing-Day on torstaina ja perstaina sitten soittelen...
Alamahaa on nippaillut siis viime keskiviikosta lähtein, ja nyt pp10. En enää oikein tiedä mitä tämä on, koska mulla ennen menkkoja nippailee mahasta ja ne alkaa sinä päivänä. Ei ole tämmöstä tärppimistä... Saas nährä... Ei uskalla toivoa liikoja vielä...
 
tao
Zirppis , en vielä tunnustaudu harmaapäiseksi mummoksi, muuten se sama mummo oli siellä jo silloin kun minä kävin 10.30. Katselin kyllä siinä odotustilassa sillä-silmällä, mutta oltiin sitten eri aikaan. No pääasia että molemmilla on nyt kyytiläinen.

Tikrulle nostan kaikki peukut pystyyn, ei olis enää montaa päivää jänskättävänä. Minäs päivänä meinasit uskaltautua testaamaan ennen verikoetta ??

Mitens Retulin kp:t meni, joko pääset aloittamaan pistelyt ?

Hopotille toivon kovasti onnistumista siirtoon !
 
Voi Tikru :hug: ethän kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon, jookosta. Tuhruilut on todella yleisiä näissä hoidoissa, mulla alkoi tuhruvuoto pp10, muistaakseni, ja olinkin ihan varppi että ei onnistannu. Plussapa kuitennii tuli... Jaksuja sinne :hug:

Tao , tuhruttelin voimakkaasti la-su, ja nyt tänään on ollut enemmänkin veristä vuotoa... eli lasken tämän päivän ekaksi vuotopäiväksi. Huomenna sit kysille!

Palataan =)
 
Hei ja terveiset lomalta. Ollaan Turkkusessa ja kohta jatketaan Tukholmaan. Fiilikset on mahtavat. En jaksa hermoilla, vaan otan kaiken irti tästä plussasta, kävi loppupeleissä kuinka tahansa. Ne lukemat oli mulla ehken 78 tai 57 tai jotain sinne päin. Ajoin autoa, kun soitin kysiin ja meinasin mennä kyllä metsään, kun kuulin tuloksen. Ne numerot ovat jo hävinneet päästä. Pakko oli eilen tehdä itsekin testi, että saatiin omin silmin nähdä, että totta se on. Mutta sellaisia tänne.
Tsemppiä kaikille. Kyllä se yrittäminen näköjään kannattaa, meilläkin on tahkottu jo kohta 10 vuotta ja nyt sitten oli viimein onni myötä!! Toivottavasti onnea riittäisi vielä eteenkin päin.
 
Tikru älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kysistä kerrottiin, että hyvin monella heidän asiakkaista on alkuraskaudessa jonkinlaista vuotoa. Ja kun siirretään kaksi, voi toinen vuotaa pois ja toinen jäädä jatkamaan kasvua useamman kuukauden ajaksi. Pidän peukkua, että plussa tulee :heart:

Zirppanalle mukavia piinapäiviä =)

Vesiheinällä mukavaa lomaa ja turvallista raskautta =)

Joko retuli aloitit pistelyn? Onnea hoitoon =)
taolle mukavia piinapäiviä =)
pohtijatar niin samoin ajatuksin. Kaikki plussat saa hyvälle mielelle, kaikki onnistumiset on niin tärkeitä. Tulee uskoa hoidon onnistumiseen.
Arcatha ensimmäinen kysin käyntinne lähestyy hurjaa vauhtia ja on edennyt jo verikokeiden kera eteenpäin. Tsemppiä teille.

OmaaNapaa. Kävin kysissä polven takia ja eikö vaan polvi operoida joulukuussa. Toivottavasti mahdollinen siirto ja polven operointi ei mene päällekkäin. Tosin saikulla ollessa olisi aikaa käydä siirrossa ;)

 
Vesiheinä , rauhassa ja hyvillä mielin vaan etiäpäin =) Mukavaa lomaa, oispas kiva tosiaan päästä lomalle! Nauttikaa täysin siemauksin :heart:

Mitäs Tikrulle ?

Hopottitar , huomenna alkaa sit pistelyt! Tosihommiin, jes! Jäi hyvä mieli tämänpäiväisestä kysin reissusta. Lääkäri oli niin positiivinen uuden raskauden suhteen. Muttahan sullahan riittää sit joulukuussa täpinää, jos polvikin vielä operoidaan.
 
Huhuu? Onpäs täällä hiljaista... itse tapan aikaa töissä, hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Ja kun illalla pääsee kotia, niin eikun pistoshommiin :D Ajatelkaa, olin ennen neulakammoinen, nyt ei tunnu missään ja ihan odottaa että millon pääsis hommiin! Tulukeehan kertommaan kuulumisia =)
 
Moikkelis! Ei vielä viikkoakaan siirrosta kulunut.. pp5 kai menossa niinkun taollakin. Eilen alkoi menkkamaiset polttelut alaselässä ja alamahassa, meinaa huolta pukata mieleen... Tänään iski semmoinen ajatus, (niin kuin aina kun tajuaa menkkojen alkavan), että miten nyt oliskaan ollut sen erilaisempi lopputulos?? Tunne siitä, etten tule koskaan raskaaksi ja saa lasta :ashamed: Eli jotenkin synkät tunnelmat täällä... Voiko menkat muuten alkaa jos on luget käytössä??

HÖH!Hyi minua, miten synkkiä ajatuksia täällä kirjoitan! Pakko piristyä! :p
Tikrun positiiviset uutiset piristäisi kyllä tämänkin harmaan keskiviikon... Mistä kuuluu Tikruliini??

Retuli, minäkin olen entinen piikkikammoinen! =) Itkin, kun mies pisti ekan piikin mutta sitten kun rohkaisin mieleni ja aloin itse pistämään, oikein odotin iltaa ja piikkiä! :D

Tao, ystävä... jatketaan piinailua!
 
Tao ja Zirppis ovat nyt mielessäni päällimmäisenä - toivottavasti Plubs-uutisia kuullaan pian! :flower:

Minulla alkoivat myös ne mahan polttelut ja nippailut pp 5-6 vaiheilla. Voip olla kyllä sitä kiinnittymistäkin - eli ei saa Toivoa siellä menettää!!!

Minä olen kyllä Lahjasta (olisi ollut hyvä tyttövauvan nimi) luopunut. Edelleen tulee vuotoa, sellaista luokkaa side/päivä. Mutta en jaksa uskoa, että olisi onnistunut. En sais luovuttaa, tiedän - mutta tuntuu vaan niin apealta .. .. .. Jotenkin suojaan nyt itseäni ja yllätyn (JOS yllätyn) sitten positiivisesti, todellakin. Ei mitään raskausoireitakaan ole (ei kyllä ollut 1. ICSI tyttöni alkuraskaudessakaan). Mä oon lähinnä pari päivää itkeä tihruttanut aamusta iltaan, välillä töissäkin sniffaillut. Otin ylitöitäkin pois, että jaksaisin paremmin. Illat nukun vaan ja yritän jättää koko asian taka-alalle. Taidan olla henkisesti nyt kyllä aika tiukilla tämän asian kanssa. Minä hölmö, olen elänyt 2kk vain tälle asialle. Nyt olo tuntuu nii-in tyhjältä ja merkityksettömältä (vaikka eihän se niin tod. olekaan). ... ... en tiedä enää mitään ... ... ...

Pitäkää te muut itsenne selväjärkisinä tässä hommassa. Itsekin olen kerran onnistunut, joten uskokaa mahdollisuuksiinne ! :heart:
 
Zirppis - noista Lugeista . . . Minulla ne ovat käytössä ja näyttäisi siis nämä menkat alkaneen. Olin kahden vaiheilla, kannattaako niitä enää laitaa, kun on muuta vuotoa. No, päätin että laitan niin kauan kun se ei ole ihann älyn sottaista ja pari kertaa päivässä olen nyt laittanut. Tietääkö joku, miten se oikeesti menis niitten Lugesteronien kanssa?
 
Voi Tikru.. :hug: Ymmärrän hyvin sinun ajatukset. Itsekin olen elänyt viimeiset kuukaudet niin uppoutuneena tähän hoitokuvioon ja lapsen anomiseen, että pelkäänpä romahtavani, mikäli nega tulee. Jotenkin on jo valmiiksi negatiivinen mieliala, kai sillä suojaa itseään jotenkin, en tiedä. Mutta perjantaina saamme varmuuden Lahjan kohtalosta, olen todella kädet ristissä ja toivon edelleen parasta! Lepäile Tikrupieni rauhassa ja hemmottele itseäsi, olet sen ansainnut! :heart:

Niin ja olettaisin, että lugeja käytetään testiin asti, vaikka vuotaisikin..

Koetetaan jaksaa piinailla, vaikkei tämä pimeä ja märkä aika siihen parasta lääkettä olekaan!

Miten Retulin piikitys käynnistyi? Minkälaisella coctaililla tämä hoito mennään?
 
KYSIN HOIDOKIT perjantaina 14.11.2008

Tikru72..................3. ICSI vko 44...................................pp15
Tao........................1. IVF vko 45....................................pp7
Zirppana................1. IVF vko 45.....................................pp7
Retuli82.................2. IVF vko 48..................................... pp
Pohtijatar..............1. IVF vko48/49.................................pp
Arcatha..................1. suun.käynti 4.12.08.......................pp
Tulppa...................clomit + metut.....................................pp
Möhköfanttis.........menopur + IUI....................................pp
Katmis....................IVF tammikuu 09................................pp
Hopottitar.............
Kummi...................


:heart: Plussanneet :heart:

Ainokki..................clomit syksyllä
Vesiheinä..............1.IVF/ICSI vko 43
 
Voi Tikru , toivottavasti saat positiivisia ja ihania uutisia :hug:

Niitä lugeja tosiaan käytetään testiin asti vaiks vuotoja olisikin... ja muistaakseni eka ultraan asti ainakin sit käytetään, riippuen lähtötilanteesta. Mut ainaskin sinne asti. Ja pistelyt on täällä lähtenny reippaasti käyntiin, kiitos kysymästä Zirppana ! Gonalia tuikkaan 225 IU iltaisin, ja maanantaina katsastetaan että millonkas se Orgalutran sitten otetaan kehiin mukaan. Kylläpä se tästä.

Mukavaa perjantaita ja viikonlopun alkua kaikille, olette ihanaisia :heart:
 

Yhteistyössä