synarela sumutteen käyttäjät ..

Mulle tuli itkuisuutta ja "masennusta" mutta noi fyysiset oireet kyllä loistivat poissaolollaan.

Ikuisesti kyllä muistan kuinka työterveyslääkäri katsoi mua ja totesi "ei näy aknea" kun kävin hakemassa saikkua kun rupes töissäkin puristeleen.
 
Minäkin pelkäsin oireita etukäteen, mutta ihan suotta. Tuosta karvottumisesta en ole kuulukkaan, eikä minun karvani ainakaan kasvaneet. Minä ehkä olen normaalia rauhallisempi, mutta en mitenkään masentunut. Ei ole ollut kuumia aaltoja, eikä painon nousua. Siis ei oikeestaan mitään. Eli ei kannata murehtia etukäteen, kun läheskään kaikilla ei ole mitään oireita. olen nyt sumutellut reilut kolme viikkoa molempiin sieraimiin 2xpvässä
 
Kuinkahan kauna sitä nyt on tullut pisimmillään käytettyä. Varmaan jotain 2-3 viikon väliin sillä suuremmalla annoksella eli 2 x 2 suihkausta. Oireet on aina helpottanut kun annos on laskenut piikittelyjen alkaessa.
 
Ääh, poikkeustapaus olen luultavasti, sillä voin tuon lääkkeen takia huonosti 24/7 ja maha oli sekaisin lähes koko ajan...Painoa ei siis tullut lisää :kieh: mutta sumute lopetettiin reilun viikon jälkeen ja siirryttiin "lennosta" lyhyeen kaavaan. Mutta todellakin, suurimmalle osalle ei tule juuri minkäänlaisia oireita - lääkärin kommentin mukaan.
 
Itse pelkäsin sumutteen siuvaikutuksia kamalasti. Ainoat oireet olivat kuumat aallot (jotka oli lähinnä huvittavia!), kuivuus alakerrassa ja tavallista positiivisempi mieliala! =)
Ei kannata niin tarkkaan kiinnittää huomiota niihin sivuvaikutuksiin, joita pakkausselosteessa on lueteltu pitkä liuta, nitä kun on kaikissa lääkkeeissä. Ja valitettavasti ne joilla hommat menee hyvin hoidoissa, ei yleensä pidä siitä kovin suurta meteliä täällä netin palstoilla.. Onko sinulla Sani-Sani kuinka kauan suunniteltu Synarelaa käytettäväksi? Esim. endometrioosin hoidossa Synarelaa käytetään puolikin vuotta, jolloin em. pahempia oireita voi tulla enemmänkin. Tsemppiä sinulle jatkoon! :)

Muoks.Eikä nyt siis ole mitenkään tarkoitus vähätellä kenenkään oireita, vaan kertoa oma kokemukseni. Kaikki kun on niin yksilöllistä...
 
Mullekaan ei ole tullut Synarelasta minkäänlaisia oireita. Yleisimpiä oireita, mitä muut on valitelleet, on olleet kuumat aallot ja päänsärky. Lääkärimme sanoi sen myös aiheuttaneen joillekin tosi pahaa unettomuutta.

Niitä miehisiä ominaispiirteitä tuskin ehtii tulla kun Synarelaa näissä hoidoissa kuitenkin käytetään niin lyhyen aikaa. Eri asia tosiaan sitten jos sitä käytetään useita kuukausia.
 
mä en itseasiassa tiä miks mun pitää käyttää tota sumutetta , kun mulla ei oo endoa eikä mitään muutakaan . alotin kp 21 ja joudun käyttään varmaan 5 viikkoo . synerelaa mulla on 2 pakettia toinen 30 annosta ja toinen 60 annosta . ZIRPPANA kiitos =)
 

Yhteistyössä