Hakutulokset

  1. Z

    Hoidot Kysillä

    IHANAA VESIHEINÄ!! =) Toivotaan, että kaikki menee yhtä hyvin jatkossakin! ON: Kävin 0-ultrassa ja kystahan siellä jökötti, oikeassa munasarjassa. Lääkäri ei osannut sanoa, onko se endometriooma vai "verikysta" :( Vetää kyllä mielen matalaksi, kun eí kaipaisi yhtään lisäjännitystä tähän...
  2. Z

    Hoidot Kysillä

    Kiva kuulla, että Vesiheinän punktio oli odotettua kivuttomampi! Kuka gyne sulle teki punktion? Tuntuu varmasti hyvälle, kun saalis on saatu ja pikitykset loppu.. Pian pääset jännäämään ihan tosissaan! =) Voi kun omakin punktio olis jo ohi..kun pelottaa.. :( Pian alkavat Menopur-piikitykset...
  3. Z

    Hoidot Kysillä

    Voi ei Hopottitar!! :'( :( Miksi ihmeessä sen pitääkin olla näin rankkaa! Voimia ja virtuaalihaleja.. Olen sanaton, tuntuu niin pahalle teidän puolesta.. :'(
  4. Z

    Hoidot Kysillä

    Kiitokset lämpimästä vastaanotosta! Tästä ketjusta napsahti heti minun suosikki! =) Itse olen sumutellut jo reilun viikon, nyt täti kurvasi tasan tarkkaan ajallaan ehkä hieman tavallista kivuliaampana. Muuten ei Synarela-suihke ole aiheuttanut mitään vaivoja. Mies aikookin pyytää minulle tuota...
  5. Z

    Hoidot Kysillä

    Heips! Ilmoittautuisin mukaan KYS:n hoidokkeihin! =) Palstaa olen seuraillut mielenkiinnolla jo pidempäänkin. Elämäni eka IVF/ICSI- hoito on alkanut ja punktio on suunniteltu viikolle 45 eli ainakin Pohtijattaren ja Taon kanssa samoilla aikatauluilla mennään! Punktiossa todennäköisesti lääkärinä...
  6. Z

    Neuvoja ja vinkkejä IVF/ICSI-hoitoon meneville!

    Kiitos vastauksesta Tiger! =) Minua kiinnostaa myös, miten poissaolot töistä kannattaa hoitaa... Luin jostakin, ettei työnantaja ole velvolllinen maksamaan palkkaa lapsettomuuden hoitoon liittyvissä sairauspoissaoloissa, tietääkö joku siitä enemmän? Kannattaisiko ennakoida ja pyytää...
  7. Z

    Neuvoja ja vinkkejä IVF/ICSI-hoitoon meneville!

    Elikkäs konkarit, IVF- tai ICSI-hoidoissa käyneet, kertokaahan vinkkejä, miten helpottaa tuota ruljanssia! :attn: Onko jotakin, miten esim. hyperiä voisi ennaltaehkäistä, miten tulisi valmistautua punktion jälkeiseen aikaan jne... Sana on vapaa ja myös kysymyksiä saa esittää! Kiitos jo...

Yhteistyössä