Hakutulokset

  1. S

    Kaikki muut on vissin sitten vahvoja ihmisiä

    Niin... Mitä sisältöä elämään tähän muuton keskelle hankin.... Lapsetkin menee äidille hoitoon kun en jaksa itse itkun ja pakkaamisen seassa... Ja toinen neiti purkaa kaiken minkä pakkaan. Kymmenen kertaa saa laittaa kaiken uusiksi. Isänsä lupasi vielä ottaa heidät mukaan anoppilaan, olikin...
  2. S

    Kaikki muut on vissin sitten vahvoja ihmisiä

    paitsi minä.... Vaikka itse jätin mieheni niin silti olen itkeä tihrustanut jo 56tuntia, valvonu öitä ja pakannut tavaroita kasaan. On niin voimaton olo, paha mieli ja kamala tuska sydämessä, kaikki nämä vuodet meni kai hukkaan, menetin rakkaan ihmisen viinalle ja huumeille. Sitä katkeruutta ja...
  3. S

    Taas se vaan nähtiin,että mun mies on itsekeskeinen paska!!!!

    Enkä kerro eteenpäin.... Olis kiva jutella jonku kanssa jolla sama homma.... :hug:
  4. S

    Avioerosta

    Joo, tiedän että jos hakee eroa (ensimmäinen vaihe) niin puolen vuoden päästä saa sen eron. Mut tosiaan mietin että kumminko se nyt on, vuosi vai kaksi vuotta jos ei sitä ensimmäistä vaihetta hae ollenkaan. Pitää vissin syöksyä tuonne oikeusministeriön sivuviidakkoon viisastumaan... :|
  5. S

    Avioerosta

    Mitenkäs se menee, kun jos nyt hakee avioeroa, niin puolen vuoden päästähän sen saa, sen eron? Niin entä jos ei hae avioeroa vielä, niin kuinka kauan sitä piti asua erillään että saa sen yhdellä hakemuksella? Ymmärsiköhän kukaan... :ashamed:
  6. S

    Tiedän että olen ainoa

    Yksin olen minäkin. :hug:
  7. S

    Nyt rakkaat ystävät peukut pystöön!!!!

    Äh, nyt vain on niin haikea olo ja paha mieli... Mieskin kävi tuossa, nukkumassa päiväunet. :/ Taas tosi surkea olo kun se lähti...
  8. S

    vähän pelottaa :(

    Keuhkoahtaumahan voi tulla vaikkei polttaisikaan. :hug: Toivotaan ettei mitään vakavaa.
  9. S

    vähän pelottaa :(

    Poltatko? Olisko keuhkoahtaumaa? Tai vain joku pahempi rytmihäiriö?
  10. S

    tiiiän...oon plondi..mut osaaks kukaa auttaa???????

    Jaa, en tiedä... Eikö siinä ohjelmassa ole ohjetta?
  11. S

    tiiiän...oon plondi..mut osaaks kukaa auttaa???????

    Siis mitä tarkoitat? Että joku mp3 pitäisi lyhentää?
  12. S

    Nyt rakkaat ystävät peukut pystöön!!!!

    Se mikä minua nyt ketuttaa ihan tosissaan, on se, kuinka äitini yrittää jarruttaa tätä hommaa. Vaatimalla vaatii että nakkaisin ukon pellolle tästä kämpästä, mutta en halua jäädä tähän... Home haisee ja muistoja liikaa. Ja kun tuon uuden kämpän saaminen on kiinni siitäkin suostuuko äiti...
  13. S

    Nyt rakkaat ystävät peukut pystöön!!!!

    Mennään lasten kanssa katsomaan omaa asuntoa ja jännittää ihan sikana... Entä jos se meneekin jollekin toiselle... |O Olis niin hyvällä paikalla ja niin sievä verrattuna tähän läävään ja pääsisin heti pois! Välillä tulee itku kun mietin tätä asiaa, että nyt se avioliitto oikeasti loppuu...
  14. S

    ainii apua huomenna INSSI

    Ei se ruuhka-aika niin paha ole. Saatpa ainakin seurata miten muut ajavat kaikissa hankalissa paikoissa niin ei tule itsellä mokattua niin pahasti. =)
  15. S

    Autolainasta

    Meillä on miehen kanssa autolainaa n.5000e jäljellä. Tässä ilmeisesti ero häämöttää ja auto jäisi miehelle. Mitenkäs nyt jos mies jättää maksamatta lyhennykset, ne vissin sitten kuitenkin ennen lainantakaajaa lankeaa minulle maksettavaksi sillä minut on merkitty toiseksi lainansaajaksi...
  16. S

    Ihan solmussa, kaikki vissin sitten ohi

    Vastaan pian! :)
  17. S

    Haluaisin niin kovasti muuttaa muualle...

    Ja jospa ne lähtisi joku viikonloppu reissaamaan johonkin niin saatte olla omaan perheen kesken. =)
  18. S

    Haluaisin niin kovasti muuttaa muualle...

    No ei sitä varmaan enää kauaa jatku... Lapset kasvaa, pinnistele vielä hetki. Tai sano sille naapurin äidille että ottaisi joskus sinunkin lapset pihalleen ja katsoisi perään niin saat olla rauhassa. =)
  19. S

    Ihan solmussa, kaikki vissin sitten ohi

    Tätä minäkin mietin, että jos lähtisin menemään ja katsottaisiin kauanko mies jaksaa elää tuolla tyylillä. Mutta sekin sattuu ihan hirveästi että jos se löytääkin jonkun naisen joka hyväksyy sen elämäntyylin ja ei enää halua lapsia tai minua. Sitten saan käydä uuden henkisen eroprosessin jos...

Yhteistyössä