Nyt rakkaat ystävät peukut pystöön!!!!

Mennään lasten kanssa katsomaan omaa asuntoa ja jännittää ihan sikana... Entä jos se meneekin jollekin toiselle... |O
Olis niin hyvällä paikalla ja niin sievä verrattuna tähän läävään ja pääsisin heti pois!

Välillä tulee itku kun mietin tätä asiaa, että nyt se avioliitto oikeasti loppuu. Mies yrittää sovitella (tietenkin koska on krapulassa), mutta tähän asti olen pysynyt vahvana. Välillä tekisi mieli antaa se tuhannes mahdolisuus ja välillä mietin että teen virheen.... :(

Niille jotka ei tiedä mistä kyse....

http://keskustelu.kaksplus.fi/t807174#m7777650
 
peukkuja!

ja voimia jaksaa läpi tän irtautumisen, luin just ton aijemman alotuksen.
ymmärrän jos ei tunnu helpolta, itse tehnyt jotain tuon kaltaista, mutta silloin ei ollut lapsia, sitä oltiin yrittämässä, mutta viinaa kai oli helpompi hoitaa.

loppujen lopuksi paras asia mitä ikinä tein oli lähteä siitä suhteesta.meillä myös ihanaa ja hauskaa yhdessä, mutta se ei riittänyt siinä vaiheessa enään kun viina vei miestä.
oikein paljon onnea ja jaksamisia, sekä sulle että lapsillesi!
 
Se mikä minua nyt ketuttaa ihan tosissaan, on se, kuinka äitini yrittää jarruttaa tätä hommaa. Vaatimalla vaatii että nakkaisin ukon pellolle tästä kämpästä, mutta en halua jäädä tähän... Home haisee ja muistoja liikaa. Ja kun tuon uuden kämpän saaminen on kiinni siitäkin suostuuko äiti auttamaan takuuvuokrassa. Itkettää jos kaikki tyssää siihen että ihminen, joka on koko ajan jankuttanut että pitää lähteä, tekeekin asiat niin että joudun jäämään... Ehkä se pelkää minun puolesta ja muutenkin... Mutta mulla olis nyt voimaa ja halua ihan oikeasti lähteä. Itse kun on ollut aviossa alkoholistin kanssa jo 35vuotta. Miten saisin sen ihmisen ymmärtämään tämän...
 

Yhteistyössä