Taas se vaan nähtiin,että mun mies on itsekeskeinen paska!!!!

  • Viestiketjun aloittaja mää vieras
  • Ensimmäinen viesti
mää vieras
En kehtaa mustana kertoilla mut mulla alkkis mies ja huomenna olis lasten tuplasynttärit,niin eiköhän mies lähtenyt kupille!!!Tänään hain sen eiliseltä reissulta kotiin ja saman tien läksi kun hain lapsia.

Onhan mulla kuitenkin eropaperit valmiiksi kotona,mut kun en tiedä onko musta päästämään vieläkään irti.. :(
 
Ööh,tuttu tilanne :( :hug:
Usko pois kyllä susta on siihen. Luulen että sulla alkaisi elämä hymyilee kun pääsisit alkoholisti miehestäsi. Teidän taustojahan en tiedä enkä näin ollen voi kommentoida enempää,mutta MINUN mielestäni liian useat sinnittelevät alkoholistin kanssa liian kauan ja lopulta ovat itse jo niin rikki etteivät jaksa ja ohella usein myös lapset kärsivät tilanteesta. Laita yv:tä jos haluut jutella lisää. Voimia sinulle :hug:
 
ei tommosta miestä kannata kattella!! ittellä samanlainen paska riesana ja on nyt saanu lähtee!! ku tiedän ite ku oon menny joskus tosi paljo et kaikki varatut miehet pettää muijiaan baareissa!!! Itekkin on tullu oltua joskus semmosen äijän kans et tiesin et sillä on muija..Kännistä sekoilua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mää vieras ap:
Niin,kunpa se oliskin niin helppoa,tahtoa tavallaan kai olis,mut tavallaan..Äsh!! Tää on niin vaikeeta!!!
Anteeksi että utelen :ashamed: Onko juomista jatkunut pitkään entä ottaako päivittäin vai miten? Onko humalassa väkivaltainen tms?
 
mää vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Alkuperäinen kirjoittaja mää vieras ap:
Niin,kunpa se oliskin niin helppoa,tahtoa tavallaan kai olis,mut tavallaan..Äsh!! Tää on niin vaikeeta!!!
Anteeksi että utelen :ashamed: Onko juomista jatkunut pitkään entä ottaako päivittäin vai miten? Onko humalassa väkivaltainen tms?
Juomista itseasiassa jatkunut vuodesta 2000 välillä oli yli3viikon putkia nyt toki enää viikonloput joka viikko,mut en mä tiedä mitä tekisin!!
Joskus silloin alkujaan oli väkivaltainen,rauhoittui kun näki mustelmia ja lopetti sekasin juomisen,mut en luota siihen kuitenkaan 100 varmasti,varuillaan olen..
 
Voithan kokeilla samaa, kun minä eli painostaa ensin esim asumuserolla ja sillä avioerolla ja jos ei tajua ongelmaa viedä prosessi loppuun. Tiedän hyvin miten onnettomaksi läheisen juominen tekee ja vaikka meille kävi niin, että mies kuoli kesken tämän tekisin varmaan saman uudestaan, ehkä vähän eri tavalla ja enemmän toista tukien. Alkoholismi on kuitenkin sairaus. Monesti vaan holistin lähipiirikin on sairastunut uhrina olemiseen. Niin luulen minulle käyneen.
 
Vieras
Tuttu tilanne.Itsekkin kestin ihan liian kauan ennen kuin pääsin irrottautumaan alkoholistimiehestä.Rakkaudella yritin miestä parantaa monta vuotta.Yks kaunis päivä se sitten vaan iski minunkin tajuntaan että en pysty sitä parantamaan ja sen kanssa en pysty enkä jaksa elää.Itse kärsin suunnattomasti ja siinä sivussa tietenkin lapsi.Tsemppiä vaan sinulle ja usko minua: Se päivä vielä koittaa jolloin sinullakin on tarpeeksi voimia lähteä!
 
parempi sekin
Alkuperäinen kirjoittaja mää vieras:
En kehtaa mustana kertoilla mut mulla alkkis mies ja huomenna olis lasten tuplasynttärit,niin eiköhän mies lähtenyt kupille!!!Tänään hain sen eiliseltä reissulta kotiin ja saman tien läksi kun hain lapsia.

Onhan mulla kuitenkin eropaperit valmiiksi kotona,mut kun en tiedä onko musta päästämään vieläkään irti.. :(
mun mies oli kans ja nyt sit vaihtoi sen suviseura hölmöilyyn
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja parempi sekin:
Alkuperäinen kirjoittaja mää vieras:
En kehtaa mustana kertoilla mut mulla alkkis mies ja huomenna olis lasten tuplasynttärit,niin eiköhän mies lähtenyt kupille!!!Tänään hain sen eiliseltä reissulta kotiin ja saman tien läksi kun hain lapsia.

Onhan mulla kuitenkin eropaperit valmiiksi kotona,mut kun en tiedä onko musta päästämään vieläkään irti.. :(
mun mies oli kans ja nyt sit vaihtoi sen suviseura hölmöilyyn
siis kumpikos sinusta on pahempi? Suviseurat? Eikö ole ilo katella raitista miestä ennemmin?
 

Yhteistyössä