Tiedän että olen ainoa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen ainoa, joka on aivan lopussa kesällä. Niin väsynyt ja kiukkuinen ja stressaantunut. Lasten kanssa 24/7 ilman mitään taukoa.

Naapurien lapset ovat mummoloissa ja muualla, joten tiedän, että varmasti muut äidit ovat kesällä rentoutuneita ja jaksavat paremmin kuin muulloin. lapsetkin ovat alkaneet reagoida väsymykseeni.

Mieskin on olemassa, mutta on töissä ja tekee lopun ajan omakotitalon töitä tai nukkuu väsymystä.

MLL :n hoitajaa olin jo soittamassa huomiseksi, mutta en jaksa. Pitäisi lähteä jonnekin ja hoitaa ruokapuoli ja siivotakin pitäisi jotta vieras viihtyisi täällä. En vain jaksa. Minne menisin?

Harmittaa lasten takia. Ovat alkaneet reagoida jatkuvaan väsymykseen.
 
VinoKettu
Siis olitko sä pyytämässä vieraita vai mll:n hoitajaa? Sitä hoitajaa tuskin kiinnostaa, jos teillä on vähän sottasta. Monesti sitä vaatii iteltään liikaa, ja luulee, että muut näkee asiat samalla tavalla kuin itse. Mikä kyllä harvoin on totta.
 
mimmi
Nyt soitat sen hoitajan ja pistat vain vahan paikkoja jarjestykseen etta mahtuu olemaan ; ) Mene kaymaan jonkun kaverin luona? MInkalainen saa siella on? Jos lammin niin mene uimarannalle, kahvilaan yms.? Missas isovanhemmat? Jos vaikka paasisit esim. miehes kanssa viikonlopuks pois? Tai yksin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Nyt soitat sen hoitajan ja pistat vain vahan paikkoja jarjestykseen etta mahtuu olemaan ; ) Mene kaymaan jonkun kaverin luona? MInkalainen saa siella on? Jos lammin niin mene uimarannalle, kahvilaan yms.? Missas isovanhemmat? Jos vaikka paasisit esim. miehes kanssa viikonlopuks pois? Tai yksin?
Ei ole isovanhempia eikä ystäviä täällä. Kauas jääneet. Työ on tuonut meidät tänne, enkä valitettavasti edes viihdy täällä ollenkaan.
 
toivotonta
Alkuperäinen kirjoittaja VinoKettu:
Siis olitko sä pyytämässä vieraita vai mll:n hoitajaa? Sitä hoitajaa tuskin kiinnostaa, jos teillä on vähän sottasta. Monesti sitä vaatii iteltään liikaa, ja luulee, että muut näkee asiat samalla tavalla kuin itse. Mikä kyllä harvoin on totta.
Siksi en voisi ottaa itselleni siivoojaa kun joutuisin puunaa paikat edellisenä iltana, vaikka himosiivooja olenkin!
 
pikasesti
Et ole ainoo.
Mies painaa pitkää työpäivää.Minä lasten kanssa 24/7.Univajetta 5kk,alkaa olla väsy.
Tahtois nukkua,mutta sitä on jaksettava,kun vaavi on tuon 5kk.Taapero vaatii omansa ja koululaiset myös.
 

Yhteistyössä