Hakutulokset

  1. BeeJii

    Miten te ootta saanu pienen sylissä viihtyvä vauvan ja muutaman muun lapsen keskeltä tehtyä vielä kotityötkin?

    Kyllä mulla oli kolmannen synnyttyä sellainen kausi kun kämppä oli kuin hävityksen kauhistus! :D Ja mä olen vielä sellainen joka hirveästi ahdistuu kaaoksesta... Mutta jotenkin siinä pitää kuitenkin laittaa ne asiat tärkeysjärjestykseen. Jos on esim.hieno ilma, niin sitten jätetään ne sotkut...
  2. BeeJii

    Onko täällä muita, joiden isoisä/isä oli sodassa?

    Justiinsa puhuttiin tässä yksi päivä mun äidin kanssa hänen vanhemmistaan. Äidin isä oli sodassa ilmeisesti aika taka-alalla, mutta mummo oli lottana eturintamalla ja luulen että koko sota jätti enemmän jälkensä mummoon. Äiti kertoi että mummo oli ensinnäkin todella arvaamaton. Yhden kerran...
  3. BeeJii

    Oletteko sihdanneet lastentekoa tietylle kuulle?

    Ei varsinaisesti sihdattu, mutta muistan kyllä kun kakkosta oli yritetty puoli vuotta ja koitti se kevätkuukausi kun tiesin että jos nyt tärppää niin laskettu aika on joulukuussa... Oli jo sen verta pitkään yritetty, etten viitsinyt taukoakaan pitää, mutta salaa kai ajattelin että eikai se nyt...
  4. BeeJii

    Mä en voi käsittää, että kaupassa vanhemmat antavat syödä ties mitä..

    No en mäkään oikein ymmärrä, mutta eipä se mua millään tavalla häiritsekään! :) Sillon kun olen itse muksujen kanssa kaupassa, niin kyllä se koitetaan aika vauhdilla vetästä läpi se reissu. Paras lahjontakeino on yleensä se että käydään ekaksi leluosastolla (ja siis tämä ei tarkota että sieltä...
  5. BeeJii

    Kuinka kauan tapailitte miehen kanssa

    Me oltiin ensin pari kuukautta vaan kavereita (tai niin ainakin toisillemme uskoteltiin), sit annettiin tunteille periksi ja vietettiin yksi viikonloppu kahdestaan neljän seinän sisällä... Sit me varmaan "alettiin oleen" :laugh: Ei tainnut mennä kuin puolisen vuotta tosta kun muutettiin yhteen...
  6. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Nyt on (vihdoin) saatu tähänkin asiaan selvyys (ja Yliopiston latinankielentaiturin vahvistus) ja ensi kuussa ihoani koristaa teksti Dum vivo, somnio. :D Lupasinhan tulla ilmoittamaan (jos sitä on enää kukaan muistanut)! Hieman kauan vain kesti vastauksen saaminen...
  7. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Vai onko sekin tässä ikäänkuin sama asia? :)
  8. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Osaiskohan joku vielä muokata tuon "niin kauan kuin hengitän" kohdan "niin kauan kuin elän"?
  9. BeeJii

    Sinä yli 170 cm pitkä nainen, käytätkö korkokenkiä?

    Mä olen 180cm pitkä ja aika harvoin tulee käytettyä. Joskus bilettämään lähtiessä, mutta harvassa ovat ne kerrat! :D Jotain alle 3cm kiilakorkoja kyllä käytin töissä ollessa, mutta se johtui lähinnä siitä että siistejä työkenkiä oli niin vaikea löytää ilman sitä korkoa.
  10. BeeJii

    Heteronainen! Voisitko kuvitella sekstaavasi toisen naisen kanssa?

    Voisin jos oikea ihminen sattuisi kohdalle.
  11. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Yritän parhaani mukaan muistaa! Ja isken jopa kuvalla kun sen vihdoin iholleni saan! :)
  12. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Niin kauan kuin hengitän, nukun! :laugh: Menisi kyllä unelmasta sekin näin kolmen alle 6-vuotiaan kanssa! :xmas:
  13. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    :laugh: Näin teen, mutta kiitos paljon avustasi kuitenkin! :flower:
  14. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Oi, se kuulostaakin paremmalta kuin alkuperäinen! :D Jos et kuitenkaan esitä tutkintotodistusta latinasta, niin varmistan vielä yliopistolta! ;)
  15. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    No jos laitan HYVIN NÖYRISTELEVÄN viestin yliopistolle tai kysyn omalta (suomen kielen) proffalta ensi kerralla tietäisikö jonkun joka ei tällaisesta pahastu! :D Tulee sitten varmasti oikein! ;)
  16. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Joo, toi lähtee! Tai sitten: In porto perse vitulus est. :xmas:
  17. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Kyseessä on sananlasku, josta haluaisin muuttaa viimeisen sanan. Wikin mukaan siis näin: Dum spiro, spero. Käännös: "Niin kauan kuin hengitän, toivon." Haluaisin, että tuo "toivon" käännettäisiin sanaksi "unelmoin". En sitten tiedä kuinka se muuttaisi lauseen rakennetta yms. ja...
  18. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    No tätä mä ajattelin, mutta mietin sitten että näinköhän kääntävät... Olen itse asiassa avoimessa opiskelijana tällä hetkellä, mutta pitäisikö viesti osoittaa oikeaan tiedekuntaan vai johonkin yleiseen opintoneuvontaan?
  19. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Ja sitä käännöstä en iholleni pistäis! ;)
  20. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Korjaus: en aijo itse tauoida vaan olla tatuoitavana! :)

Yhteistyössä