Hakutulokset

  1. BeeJii

    Mistä voisin saada käännöksen latinaksi?

    Kyseessä siis yksittäinen lause jonka haluaisin tatuoida, mutta jota jokaisen vastaantulijan ei tarvitse ymmärtää... ;)
  2. BeeJii

    Nälkäisiä paikalla?

    Mulla on kauhia nälkä, mutta ei siihen oo telkkari ennenkään auttanut... |O
  3. BeeJii

    1,5v ei anna pestä hampaitaan

    Kannattaa kokeilla toista pesijää! Meidän nyt lähes kaksi vuotiaalla oli samanlainen vaihe jossain vaiheessa, mutta se helpotti kun vaihdettiin isä hampaiden pesijäksi! :xmas: Tytölle tuli kyllä samaan aikaan aika kivuliaan näköisesti hampaita... Nykyään saa jo äippäkin pestä! :D
  4. BeeJii

    Taisi olla tanniineja

    Ne pirulaiset!! :stick:
  5. BeeJii

    Kuinka moni on synnyttänyt laskettuna aikana?

    Mä olen synnyttänyt 40+2, 40+1 ja 40+0. :)
  6. BeeJii

    G:Montalo lasta sinulla on?

    Kolme. :)
  7. BeeJii

    Lahja 5-vuotiaalle tytölle? Apua!

    Meidän 5-vuotiaalla on ainakin kaikki pienet härpäkkeet nyt in. Nukketalo voi olla turhan tyyris synttärilahja, mutta ehkä siitä voisi kehittää jotain? Ja siis joo... prinsessa Barbiet! :kieh:
  8. BeeJii

    Kuka on aloittanut jo lahjojen hankinnan?

    En ole yleensä kauhean hätäinen näissä, mutta kaksi lahjaa on ihme kyllä tullut jo hankittua! Ne olivat kyllä sellaisia juttuja jotka oli ihan pakko ottaa kun vastaan sattuivat! :D
  9. BeeJii

    3 vuotias ja oma aamutoimisuus :)

    Meidän 3-vuotias herää aamulla kuudelta ja käy ensitöikseen herättämässä siskonsakin... :xmas:
  10. BeeJii

    Mitä kaikkea ihanaa turhaa minä tarvitsen tulevalle vauvalle? :D

    Muistathan myös tehdä kipsivaloksen vatsasta!! :attn:
  11. BeeJii

    Raskaus yhtä tuskaa (avautumista)

    Mulla oli kolmosen odotus ihan tuskaa... Muistan kuinka roudasin esikoista kerhoon kaksi kertaa viikossa 2km ja meinasin kuolla sillä matkalla jo raskauden puolivälissä. Ihan mielettömät oli liitoskivut ja suonenvedot ja herraties mitkä... Mä luulen, että mulla se johtui vaan siitä kun meillä on...
  12. BeeJii

    Miten päädyit notkumaan palstalle?

    Esikoisen vauva-aikana taisi olla... siis 2007. Hormoonit oli sekaisin, enkä ajatellut järkevästi....
  13. BeeJii

    Mitä kaikkea ihanaa turhaa minä tarvitsen tulevalle vauvalle? :D

    Ainakin sellasen helkkarin kalliin kattoon ripustettavan kehdon! Et ihan varmasti tuu toimeen ilman sitä! ;)
  14. BeeJii

    Minkälainen on tuntemasi Markus?

    Täys urpo... :D
  15. BeeJii

    Uusi vanha palstalainen esittäytyy!

    Ei ollut se.
  16. BeeJii

    Uusi vanha palstalainen esittäytyy!

    Ei sitä enää kukaan muista! :p
  17. BeeJii

    Uusi vanha palstalainen esittäytyy!

    :laugh: No mutta mähän arvasin, että mulla oli tätä nikkiä miettiessä jäänyt joku asia huomioimatta!
  18. BeeJii

    Yksilapsiset "perheitä"?

    Tietysti se, että kaksin elävä pariskuntakin on perhe, voi selittää sitä miksi ne Ikean(kin) perhepaikat on aina varattu ja yleensä vielä istuimettomille autoille.... :whistle:
  19. BeeJii

    Yksilapsiset "perheitä"?

    Musta tuntui jo ennen lapsia että oltiin miehen kanssa kahdestaan perhe! Perhepaikoille ei kyllä taidettu kahdestaan änkeä.... ;)
  20. BeeJii

    Uusi vanha palstalainen esittäytyy!

    Luulin että te olitte vain urbaanilegendaa.... :xmas: Siis miespalstailijat.... Kauheeta kun tämä systeemi on muuttunut niistä ajoista kun viimeksi oli nikki... :confused:

Yhteistyössä