Mitä kaikkea ihanaa turhaa minä tarvitsen tulevalle vauvalle? :D

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27019176]Tätä mie en edes halua on jo vähän liian turhuuksien turhuus, mutta muita otetaan vastaan.[/QUOTE]

Meillä oli toi. Ei voi sanoa että turhuuksien turhuus sillä vaippoja joutui vaihtamaan silloin alussa kuitenkin aika usein ja kyllähän ne haisivatkin. Vaipparoskiksessa ollessaan ei mitään hajuja tullut ulos. Muuten saisi olla viemässä ulkoroskikseen monta kertaa päivässä.
 
Meille varsin tarpeellisia on olleet itkuhälyttimet ja se kävelytuoli :D Syöttötuoli myös tarpeellinen, mutta se varmaan on kaikilla... Kantoliina oli myös kiva.

Itse olen siis erittäin tyytyväinen tuohon kävelytuoliin, koska meidän vauva oli todella kiukkuinen ja tyytymätön siinä vaiheessa, kun ei vielä päässyt itse eteenpäin vaikka olis halunnutkin :) Tuolissa oli aina joskus vähän aikaa, esim. kun tein itse ruokaa tai jotain kotitöitä, enkä voinut kanniskella vauvaa. Joo, vauva oli paljon myös lattialla, mutta kyllästyi aika äkkiä siinä. Ei ole vaikuttanut haitallisesti liikkumisen opetteluun vaan oppi ihan ajallaan ryömimään, konttaamaan, seisomaan...
 
"vieras"
No ehdottomasti joku 100e sitteri, kaupan hienoin leikkimatto. Lämpöpussi, kävelytuoli, hyppykiikku...
mene lastentarvikekauppaan, ja sano myyjälle tuo mitä sanoit aloituksessa, ja myyjä kyllä ettii teille autollisen kaikkee ihanaa mukaan! :D
 

Yhteistyössä