Hakutulokset

  1. M

    Mä en jaksa enää elää

    Tämä ketju on vielä hengissä :o Hei, kiitos kaikille välittämisestä :heart: Olen minä täällä pyörinyt silloin tällöin mutta unohdin salasanani enkä sitten saanut aikaiseksi sitä kysellä :ashamed: Meillä menee ihan kivasti. Jostain syystä sossun kanssa on ollut joka asiasta vääntöä mutta nyt...
  2. M

    Mä en jaksa enää elää

    Hei pitkästä aikaa :flower: Pääsin tosiaan muuttamaan eikä nettiin päässyt vähään aikaan. Mutta asiat alkaa olla paremmalla mallilla, raha-asiat lähti vihdoin rullaamaan ja kun monta kuukautta kärvisteltiin, tulikin sitten kerralla niin että sain laitettua asunnon asuttavaan kuntoon. Myös...
  3. M

    Mä en jaksa enää elää

    En halua vaivata enempää ketään :ashamed: Odottelen sossun päätöstä muuttoautoista. Sosiaaliasiamies oli ollut yhteydessä sinne asioistani ja ne olisi kuulemma olleet käsittelyssä eilen...seurakunnalta sain ostokortin sänkyyn ja se tuodaan tänään. Virkailija jonka piti kysyä mahdollisuutta...
  4. M

    Mä en jaksa enää elää

    Työnantajilta vaaditaan todistuksia, koska selvitetään työssäoloehdon täyttymistä. Soitin tänä aamuna sossuun että voisivatko mitenkään olla huomioimatta maaliskuulle sitä työmarkkinatukea että saan laskut maksettua ja rahaa ruokaan...virkailija kysyi mitä laskuja mulla on ja kun kuuli, huusi...
  5. M

    Lomautus alkaa huomenna... rahaa tulee joskus toukokuussa!!! Lainaako sossu?

    Mulle ei lainata :'( Sanoo vaan että saat kelalta, soita ite sinne että käsittelevät hakemuksen mutta kun ei entinen pomo toimita liitteitä niin ei auta soittelut :'( Kusessa ollaan, ei se sossu auta ainakaan mun kaltaisia.
  6. M

    Mä en jaksa enää elää

    En minä halua kenenkään kustannuksella elää :ashamed: ! Kelalla vaan päätökset kestää, ei näy tulevan apua sieltä pitkään aikaan. Vaativat haluttomalta entiseltä pomoltani selvitystä työajasta jota en tunnu saavan. ja siltikin sitä tuloksi katsotaan :( Muuttofirmatkaan eivät suostu mun...
  7. M

    Mä en jaksa enää elää

    No, mulle sanottiin että olisi pitänyt hakea entiseltä paikkakunnalta. Josta ei siis myönnetty edes perustoimeentulotukea. Musta tuntuu että mua sossun ja kelan toimesta jotenkin rangaistaan...toinen sisko oli saanut viikossa päätöksen työmarkkinatuesta ja minä vaan odottelen, hakemusta ei...
  8. M

    Mä en jaksa enää elää

    Lasku on eri osoitteeseen, mutta mun nimellä kun olen sen jäsenyyden sinne aloittanutkin. Soitin sossuun, laskevat tuloksi työmarkkinatuen ja juuri ja juuri siis saan maaliskuun vuokrarahan sieltä. Kun kysyin muuttokuluista nainen melkein huusi että mikset ole niitä tavaroitasi heti tuonut...
  9. M

    Mä en jaksa enää elää

    Sain vuokrasopimuksen toimitettua, nyt vain odotellaan miten käy. Tuntuu ettei täällä uskota sitä ettei mulla ole tuloja :'( Neljättä viikkoa kelalla odottaa hakemus ja silti sitä lasketaan tuloksi, vaikkei mitään saa. Tämä virkailija muutenkin tuntuu olevan sellainen että saattaa se ekan kuun...
  10. M

    Mä en jaksa enää elää

    Olen mä täällä... Viinkonloppuna oli hetken jo parempi olo, kun selvisin pakettijärkytyksestä ja sain tietää että sain tämän paikkakunnan hintatason mukaan edullisen asunnon. Todella mukavan oloinen vuokranantaja...mutta tänään jotenkin ratkesin taas, kun aloin miettimään miten selviän...
  11. M

    Mä en jaksa enää elää

    Päin helvettiä. Kiitos, rakas sukulaistyttöni, kun lupasit autollasi hakea lahjoitetut paketit joita en itse olisi saanut raahattua. Olisin joka tapauksessa maksanut kulut, mutta tulipa paha mieli kun oma sukulainen ei auttanut missä lupasi ja nyt siis saan maksaa tuplakulut, kun vaan rahaa...
  12. M

    Mä en jaksa enää elää

    Kiitos taas, kun olette muistaneet mua... Sisko soitti sossuun, sieltä oli sanottu että olisi paras kun lapsi olisi mun luona kirjoilla että he voisivat ottaa laskelmissaan huomioon ja päästäisiin alkuun, mutta ex EI ANNA! Tunnen hänet ja tiedän että hänelle se on vain valtakysymys. Kysyin...
  13. M

    Mä en jaksa enää elää

    Kiitos teille. Kun tässä koneella muutenkin käyn välillä niin kirjoitin seurakunnalle mailia. Todennäköistä on, että siellä pyöritellään päätä pöyristyneinä oman elämänsä kusseen röyhkeydestä, että kehtaan vielä kerjätä apua, mutta eipä pääse kukaan sanomaan etten ole yrittänyt. Söinkin...
  14. M

    Mä en jaksa enää elää

    Isä ei anna. Hänellä ja perheellään on tosin aina ollut asenne että he ovat oikeita kasvattajia lapselle, minä vain hoitaja. Onneksi nyt nämä tapaamiset on näin reilusti hänen kanssaan sovittavissa, vaikkakaan tulojen puutteen takia ei nyt ole toteutuneet. Enkä mä kestä edes elää ilman...
  15. M

    Mä en jaksa enää elää

    Mun terapia on siis loppunut jo viime kesänä, ei ollut edellisellä paikkakunnalla. Lapsen isä on asunut koko ajan eri kaupungissa, mutta on muuttamassa takaisin tälle seudulle ja osittain siksi mäkin tulin, valmiiksi tänne. Nyt meillä on pitkä välimatka, oltiin sovittu että olisin saanut siskon...
  16. M

    Mä en jaksa enää elää

    Ei se auta enää vaikka kuka mun puolesta soittelisi sossuihin sun muihin. Ne on tehneet päätöksensä, en ansaitse apua. Tottahan se on.
  17. M

    Mä en jaksa enää elää

    Kiitos teille, mutta en voi muiden kustannuksella elää. Jos edes se viimeinen mahdollisuus, sossu, ei halua mua auttaa niin eikö se kerro minusta jo jotain?! En ole avun arvoinen. Eniten harmittaa se, että hyvin hoidetut asiakkuudet menee nyt myös ulosottoon. Kun kerrankin oon jotain hoitanut...
  18. M

    Mä en jaksa enää elää

    Mulla on kyllä todettu masennus, mutta paikkakunnan vaihdon jälkeen viime kesänä jäi terapiakin, vaikka ei sillä väliä kun se ei pahemmin edes auttanut. Oon voinut tässä välillä niin hyvinkin että ajattelin sen olevan ohi...En tiedä, onko tää nyt masennusta vai ihan vaan sitä etten vaan jaksa...
  19. M

    Mä en jaksa enää elää

    No niin, minä nyt myönnän olevani tämän ketjun ap. Jo aikaisemmin oon pyytänyt tuolta kirppispuolelta apua, silloin kun muutettiin joulukuussa eikä meillä ollut mitään...suuri kiitos kaikille tätäkin kautta, toivottavasti ymmärrätte miksen ole pystynyt lähettämään teille lupaamiani kirjeitä...
  20. M

    Kuinkahan kauan voi mennä että työkkäri saa aikaiseksi lausunnon..?

    Voi ei...olipa muutenkin kummallinen todistus, siihen oli merkitty että olen ollut harjoittelija vaikka ihan "normaali" työsuhde meillä käsittääkseni oli :/ eli vieläkin siis kituutellaan...

Yhteistyössä